Miksette puhu mitään? Onks täällä sinkkunaisia jolta sais...
Missä kaikki on?
9
303
Vastaukset
- Aki.Palstamäki
Ätmipebaa kyllä irtoaa, helpostikin.
- iloinen-mies
Sain naisen limareikää
- lihatipunen
Suuta vai nenäreikää? Mulla on molemmista erittynyt limaa viimepäivinä.
Lataamossa tai sitten ne on doupattu kämppään. Keväisin noi pöpit doupataan, etteivät aiheuta itselleen tai muille harmeja. Katsopa vaan, niin toukokuun lopussa palsta on taas ennallaan.
- Aki.Palstamäki
Modelli-ukki on päässyt kunnalliskodissa oikein internettiin, ihme.
Aki.Palstamäki kirjoitti:
Modelli-ukki on päässyt kunnalliskodissa oikein internettiin, ihme.
Itse asiassa saavuin eilen suomeen Väli-Amerikasta. Nyt pääset taas stalkkaamaa...pöhkö:D Kun mies ryyppää, kalastaa ja matkustaa, niin ei ehdi edes käydä tervehtimässä isovanhempiansa "kunnalliskodissa" <---mikä sitten onkaan.
http://bit.ly/2pCgrUo
- Normimies38
Lomaa palstasta tekee hyvää aivoille. Olin naisen luona syömässä muusia ja uunimakkaraa
- lihatipunen
Täsä mää ole. Ja multa saa...flunssan nimittäin.
- ätminki
Kotona vaan. Katsoin kun suomi sai tanskalta pataan jäkiksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541943
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181307
- 901266
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4261172- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä218712