Miksette puhu mitään? Onks täällä sinkkunaisia jolta sais...
Missä kaikki on?
9
318
Vastaukset
- Aki.Palstamäki
Ätmipebaa kyllä irtoaa, helpostikin.
- iloinen-mies
Sain naisen limareikää
- lihatipunen
Suuta vai nenäreikää? Mulla on molemmista erittynyt limaa viimepäivinä.
Lataamossa tai sitten ne on doupattu kämppään. Keväisin noi pöpit doupataan, etteivät aiheuta itselleen tai muille harmeja. Katsopa vaan, niin toukokuun lopussa palsta on taas ennallaan.
- Aki.Palstamäki
Modelli-ukki on päässyt kunnalliskodissa oikein internettiin, ihme.
Aki.Palstamäki kirjoitti:
Modelli-ukki on päässyt kunnalliskodissa oikein internettiin, ihme.
Itse asiassa saavuin eilen suomeen Väli-Amerikasta. Nyt pääset taas stalkkaamaa...pöhkö:D Kun mies ryyppää, kalastaa ja matkustaa, niin ei ehdi edes käydä tervehtimässä isovanhempiansa "kunnalliskodissa" <---mikä sitten onkaan.
http://bit.ly/2pCgrUo
- Normimies38
Lomaa palstasta tekee hyvää aivoille. Olin naisen luona syömässä muusia ja uunimakkaraa
- lihatipunen
Täsä mää ole. Ja multa saa...flunssan nimittäin.
- ätminki
Kotona vaan. Katsoin kun suomi sai tanskalta pataan jäkiksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492199
- 1211495
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3371299Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni671224Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401200IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31191- 1411179
- 491129
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1611076- 701014