Kertokaa kk tulonne

Hehheehheemies

Oletko mies vai nainen ja perään kk tulot. Jos tulot vaihtelee niin keskiarvo. Ammattialan voi myös halutessaan sanoa.

Itsellä nettotulot 2700e raksalla. Ei meinaa pääkaupunkiseudulla pärjätä.

57

1096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ingenjöör

5300€ projektipäällikkö

• raksa-sinkku

2800, teen raksatöitä länsi suomessa. Hyvin pärjään kun vuokrakin on vain 356.30 euroa. Elän aika vaatimattomasti ja yritän säästää rahaa joka tilistä jotta voisin ostaa oma kesämökin ensi vuonna. Oon jo säästänyt vuosia.

• nainentässä

1000€ Tulot pudonneet pitkän sairasloman takia. Varmaan putoavat tuostakin vielä koska töihin paluu epävarmaa.

• Rosen_ukko

Kannattaisiko alkaa myydä intiimipalveluja, ei tonnilla pärjää.

• nainentässä

Ei kannata. Kannattaisiko suurituloisten lahjoittaa osa tuloistaan vaikka kodittomille koirille.

• nainentässä
        Rosen_ukko kirjoitti:

Kannattaisiko alkaa myydä intiimipalveluja, ei tonnilla pärjää.

Odotinkin jotain vastaavaa kommenttia. :D Käytän yhteiskunnan tukia kunhan tulee ajankohtaiseksi. Sen verran on tullut maksettua veroja vuosikymmenten aikana. Vielä on pärjännyt kun nuukasti elää.

• lihatipunen

Ätmeille, kuten Pertti ja DarkFear, ei tarvitse maksaa mistään työstä yli 1500€/kk.

• Tulot tällä hetkellä 0€/kk.

Revipä siitä.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Tulot tällä hetkellä 0€/kk.

Revipä siitä.

Miten tämä on mahdollista? Etkö saa muka edes työttömyyskorvausta tai ansiosidonnaista?

Miten saat maksetuksi vuokran, laskut yms.??

• DarkFear kirjoitti:

Miten tämä on mahdollista? Etkö saa muka edes työttömyyskorvausta tai ansiosidonnaista?

Tilanne on tilapäinen ja elän säästöillä. Mielessä on ollut vaihtaa alaa, katson mitä keksin.

• DarkFear kirjoitti:

Jos ottaa lopputilin, saa karenssin. Tai jos saa kenkää omasta syystään, saa karenssin.

Jos on rahaksi muutettavaa omaisuutta tai säästöjä, ei saa toimeentulotukea.

• LinerT.2 kirjoitti:

Jos ottaa lopputilin, saa karenssin. Tai jos saa kenkää omasta syystään, saa karenssin.

Käsitin että karenssi tulee varmuudella kun itse lopettaa, odottelen päätöstä.

Nyt kun en käy duunissa, niin pystyn tulemaan pienemmällä rahalla toimeen. Säästöillä uskon eleleväni siiksi kunnes kehitän uusia juttuja elämääni.

• LinerT.2 kirjoitti:

Nyt kun en käy duunissa, niin pystyn tulemaan pienemmällä rahalla toimeen. Säästöillä uskon eleleväni siiheksi asti kunnes kehitän uusia juttuja elämääni.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Nyt kun en käy duunissa, niin pystyn tulemaan pienemmällä rahalla toimeen. Säästöillä uskon eleleväni siiksi kunnes kehitän uusia juttuja elämääni.

Jep, 3 kk jollei ole muuttunut.

Darkkikselle vielä, myös yritystoiminta (tai toimimaton yritys ;)) voi estää tukien saamisen.

• alempi.atm

toimeentulotuki 20-40 prosentilla vähennettynä ja asumistuki. työhön kelvottoman ätmin perustulo, kun ei mene näihin "työllistäviin" nöyryytystoimiin. töitä etsin, mutta niitä on tarjolla vain hyvin koulutetuille ja paikkojen määrä suhteessa työttömien määrään on todella vähäinen.

• alempi.atm

miten palstan ihmiset eivät pärjää hulppeilla yli 1500 euron nettotuloillaan?

minä elän vaihtelevasti 880 / 780 / 680 euron kuukausituloilla ja siitä menee vuokraan 392 euroa kuukaudessa eli sisältää asumistuen.

no nyt viimeistään ymmärrätte miksi nimimekkini on alempi.atm.

• vihriänkullanmies

Mies. 2500e/kk. Hyvin pärjään ja lainat on kuitattu asuntoa myöden. Metsäala.

• kallismaa

3200 nainen. Onneksi on perintöä, muuten menisi vaikeaksi, koska kohta työ vaihtuu ja palkka pienenee.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Joo mullakin on perintöä tilillä. En minä oikeasti edes tarvii niitä rahoja. Vuoden aikana en ole pahemmin tuhlannut mihinkään.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Minulla onkin 140 tonnia rahaa ja kelasta saan lisää joka kuukausi noin 900 euroa

• Pihtarikurppa

Aika huono eläke sulla.

• dfggdgd

72 000€ vuodessa

• Nois-

Nainen, töissä EU-instituutiossa virkamiehenä, 6858 euroa kuussa netto.

Ja juu, minulle ei olisi ongelma jos mies tienaisi vähemmän.

• "Ja juu, minulle ei olisi ongelma jos mies tienaisi vähemmän."

No ei varmasti niin. Hah :D Johan vitsin murjaisit.

• eimullamuuta-

Verojen jälkeen 1800. Sillä tulee just toimeen kun ei tuhlaa, muija tienaa tuplasti mitä minä.

• uytrytruytyuyu

Nainen. 1600e/kk, vuokraan menee 500e. Pärjään juuri ja juuri, jos olen sinkku.

Tutustuin juuri erääseen mieheen, josta olen todella kiinnostunut. Kerroin heti rahatilanteestani. Nyt on ollut paljon kuluja, koska hän ei viihdy neljän seinän sisällä. Joudun nyt vuosien tauon jälkeen ottamaan tekstarilainan. Mies on myös matalapalkka-alalla, mutta tienaa kuitenkin vähän minua enemmän. Silti hän ei ymmärrä.

• asderf

N. 1800, vuokra lähes 800. Ihan hyvin pärjään ja säästöönkin jää.

• eemeli_peeveli_

Mies on idiootti kun ei tajua elää tulotasonsa mukaan ja varsinkin kun ei huomioi sinun tulotasoasi.

Ei tuollaisilla tuloilla pitäisi rällätä, vaikka olisi kuinka äsken rakastunut. Rakkaudenhan pitäisi olla ilmaista herkkua :) Sano sille että nautitaan toisistamme :) Jos ei mene jakeluun, niin jatkoa kannattaa miettiä.

• uygujygkjhgj
        eemeli_peeveli_ kirjoitti:

Mies on idiootti kun ei tajua elää tulotasonsa mukaan ja varsinkin kun ei huomioi sinun tulotasoasi.

Ei tuollaisilla tuloilla pitäisi rällätä, vaikka olisi kuinka äsken rakastunut. Rakkaudenhan pitäisi olla ilmaista herkkua :) Sano sille että nautitaan toisistamme :) Jos ei mene jakeluun, niin jatkoa kannattaa miettiä.

Tuo on käytännössä toki viisas neuvo.

Olen ollut todella kauan yksin/ yksinäinen. En uskalla ottaa riskiä, että mies RAHAN takia alkaa loitota.

Mies ei elä yli varojensa. Minulla vaan ei olisi varaa pistää koko ajan 30e/50e/10e jne. ----siihen tähän ja tuohon----- asiaan..

• kyrpppämies

Nettona tulee 1300

• Yksinäinen.mies

Pari tonnia tienaan, säästöjä on 150 tonnia. Oon ollut 17 vuotta työelämässä. Teen kyllä välillä pimeitä hommia että niistäkin tienaan ihan kohtuullisesti.

• eimuIIamuuta

Mies. Elämän kova koulu. Matalapalkka alalla 2600kk.

• MieS, netto keskiarvo 4800 e/kk, kansainvälinen myynti ja osto

• Hehheehheemies

Jokapäivä thai hierontaan?

• Hehheehheemies kirjoitti:

Jokapäivä thai hierontaan?

Shampanjakylpyjä ruusun terälehdissä

• työkyvyttömyyseläkel

mies,760 euroa miinus verot

• DarkFear_ei_kirj

Neitsytsetä, 180e/kk ja siihen sitä kun päälle sossun avustukset saatana!

• En tiedä tarkkaa. Mutta kodinhoidon saan, mies maksaa kaken myös tililtäni. Itse käytin viimeksi rahaa 40euroa kirpputorille aina kysyn luvan pystynkö käyttää. Siten se menee meillä. Erittäin huonosti käytän pankkitunnuksia, aina kysyn miten se meni😂

• Tai jos erittäin tarkkoja ollaan kaikki on minun nimissäni. Saan myös toimeentulon ja asumistuen yms. Mies saa vaan työkkärin

• valtakunta kirjoitti:

Tai jos erittäin tarkkoja ollaan kaikki on minun nimissäni. Saan myös toimeentulon ja asumistuen yms. Mies saa vaan työkkärin

Mutta ei se mitään ilman lupaa osta. Harvemmin sanon ei jos perustelee hyvin.

• Joomuttaa
        valtakunta kirjoitti:

Tai jos erittäin tarkkoja ollaan kaikki on minun nimissäni. Saan myös toimeentulon ja asumistuen yms. Mies saa vaan työkkärin

Jos toimeentulolla tarkoitat toimeentulotukea, niin sehän on talouskohtainen eli myös miehesi saa toimeentulotukea yhdessä kanssasi.

• väärinväärin

Ei ole KODINhoidon tukea. On kotihoidon tuki. Eli tuki ei ole kodin hoitamista varten vaan lasten hoitamista kotona.

• Joomuttaa kirjoitti:

Jos toimeentulolla tarkoitat toimeentulotukea, niin sehän on talouskohtainen eli myös miehesi saa toimeentulotukea yhdessä kanssasi.

Se todellisuudessa myös lapsetkin eli hakija, puoliso 1lapsi,2lapsi yms. Jolla sitä rahasto-osuuden viemistä lapsen osuutta juuri perusteltiin. Lapsen osuudesta pois.n.164€
        Mutta kaikki tulee tililleni😂 kuin myös asumistuki on koko talouden

sinäänsä kun haettiin asuntoa kysyttiin heti, mitä teen työkseni.
        Mutta sinäänsä ukontili toimii suojatilinä, että tekee peliostokset sieltä. kerran siellä yrittettiin tehdä petosta. 1 euron ostoksia yritettiin jatkuvasti mutta ei mennyt läpi.

En tiedä.en ymmärrä tuo, sun raha tai tuo minun raha politiikkaa. Äimistystä herätti myös kun ukon sisko laski syntärilahja osuutta meidän vauvalta. Eli 20€ per naama.Nyt varmaan vaatisi viideltä lapseltani jos johonkin synttärilahja tempaukseen ryhtyisi. Onneksi ei olla tekemisissä.

• väärinväärin kirjoitti:

Ei ole KODINhoidon tukea. On kotihoidon tuki. Eli tuki ei ole kodin hoitamista varten vaan lasten hoitamista kotona.

Noh ei sillä kotiakaan hoideta tai asuntoa makseta.

• väärinväärin kirjoitti:

Mutta näyttävästi näistä sanaparsista, vaihtui viralliseksi lastenhoidon tueksi. Mutta tykkään käyttää vanhempaa termiä koska lastenhoitoon kuuluu myös kodin ylläpito.

• nämä.tulot

Mies, 4050€/kk edut, IT-alan hommissa.

• En ole vuosiin laskenut. Ilmeisesti ihan sopivasti, koska saan laskuni maksettua ja ostettua sen mitä tarvitsen, sekä elettyä muutenkin niin kuin haluan. Kun nyt tuli puheeksi/ajatuksiin, niin oikein hyvä tilanne. :)

• keskituloinen

Mies. n. 3800/kk.

• Kerroin työnantajalleni, että voisi kertoa kk palkkani kahdella.

• 34mmmm

Pöndellä asuva, kouluttautumaton sekä paskasta kierrätysduunia tekevä yrittäjä.
      Vasta virkavalta laski päiväsakon hinnas vajaa 140 euroa. Eli vuos tulot noi 150 kiloa tekee kuukaudessa reilun 10 tonnia.
      Tinderöinti ja nettitreffailu katkeillut n satakunta kertaa kun vasta puoli kysynyt ammattia!!!

• Miksetsinäkin

Noissa hommissa käytetään yleensä 9 euron orjia ja retostellaan että ollaan sosiaalisia työllistäjiä eli hyväntekijöitä.

• 34mmmm

Itse teen samoja töitä kuin orjani. Orjille pitää minimissä maksaa palkka kuljetus tessin mukaan. Maksan päälle 16 euroa tunti, lisänä saavat polttoainetta ja syödä firman piikkiin.

• uyrdewwq

Mitä ny työttömänä pummina saa, mut eipä ole töissä ollessakaan mitään jäänyt käteen.

• PikkuKärtty

Netto vaihtelee.. Neljä- tai viisnumeroisen luvun välillä. Milloin nyt vedän enempi lonkkaa kuten nyt, jäänee alle viiden tontun. Palkatontakin otan välillä, en ajatellut jättää perintöjä suvulle joten voi ottaa rennommin tässä. Kun ei ole sitä rattomiestäkään sopivaa löytynyt.. :P
      Nainen ( ainakin syntymätodistuksen mukaan ), DI.
      En viitsi kertoa alaa sen tarkemmin. Harva uskoisi jos minut näkee tuolla ryysyissä reppu selässä kauppaan menossa.. Toisinaan naurattaa itseänikin.

Terkut työkaverille, joka tästä palstasta kertoi.. Jos sattuu olemaan linjoilla.

• Vuoden mittaan vaihtelee aika reippaasti mutta jos vuoden ansiotulot tasaisesti kuukaudelle jakaa, niin aika lähellä tuota 3000/kk brutto.

Tosin työt kun ovat nykyisen laatuisia, niin "töissä" olen 9kk ja varsinaisesti töitä tehdään sen n.6-7kk ajan. Loput on vapaata, "lomaa"/lomautusta.

• Pahamies111

Myyntijohtajana B2B puolella yksityisellä sektorilla, tulen ihan ok toimeen. Ei mitään puhelinmyyntiä tai muuta helppoheikkihomma.

En tiedä tekeekö työ jotenkin kyyniseksi ihmisiä kohtaan, ehkä kovaksi ainakin. Liike-elämän ihmisistä paistaa usein eräänlainen kovuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4470
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3500
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      508
      3242
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2154
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1803
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      23
      1777
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe