Teloituksen toteuttajat olivat roomalaisia sotilaita, mutta syvimmiltään nähtynä meidän synnit, sinun ja minun aiheuttivat sen, että Jeesuksen PITI mennä ristille, Isän Jumalan suunnitelman mukaisesti.
"Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös."
Mark 8:31
Meidän synnit ne Jeesuksen tappoi.
61
392
Vastaukset
- Jeesusarmahtaa
Ja hän alkoi opettaa heille, että Ihmisen Pojan piti kärsimän paljon ja joutuman vanhinten ja ylipappien ja kirjanoppineiden hyljittäväksi ja tuleman tapetuksi, ja kolmen päivän perästä nouseman ylös.
- 268281
Roomalaiset olivat vahvoja, Jeesus heikko. Se hänet tappoi.
- stillalivenigger
Missä on ne vahvat roomalaiset nyt ja voittosi kuolema. Jeesus elää ikuisesti.
- Fariseus2
stillalivenigger kirjoitti:
Missä on ne vahvat roomalaiset nyt ja voittosi kuolema. Jeesus elää ikuisesti.
Vatikaanissa!
Tappoivat Jeesusta seuraaviakin!
Vatikaanissa Inkvisitio tulitikkuineen piiloittelee yhä vieläkin!
- Jeesusarmahtaa
Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne, jotka ovat syyttä uskottomat.
- Jeesukseenluottava
"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni."
Psalmi 91:14
- Jeesukseenluottava
Herra, Jumala Sebaot, kuka on voimassa sinun vertaisesi, Herra? Ja sinun uskollisuutesi ympäröitsee sinua.
- Jeesusarmahtaa
Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.
- Jeesusarmahtaa
Nyt siis, jos minä muutoin olen armon löytänyt sinun edessäs, niin osota nyt minulle sinun ties, että minä sinun tuntisin ja löytäisin armon sinun edessäs: ja katso kuitenkin, että tämä väki on sinun kansas.
- Jeesusarmahtaa
Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
- Sylkykuppi
Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun.
- ygtdfr4d4
Ei Jeesusta kristilliset tappaneet eikä Pietariakaan vaan kristityt; olivat paavalilaisuuden kristittyjen rikollisen esivallan asialla. Siihen aikaan, aina 1700-luvulle hallitsijat olivat jumalia, vielä luder/lutherin aikana. Sen paljastaa mm ilmaisu "sinulla ei saa olla muita jumalia" joten yhden jumalan oppi on maaillisten herra jumalien oppia ja mitään kolminaisuus oppia ei Jeesuskaan opettanut...
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
Luopumalla HEISTÄ yhdestä, luopuu HEISTÄ!
kristityille ja heidän ammattilais aivopesijöille...
HUOM!
Pilkkaamalla HEISTÄ yhtä, PILKKAA HEITÄ:
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaa;
3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
Jeesuksenkin Nimeen valehtelevat papit ovat itse itsensä tuominneet...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
Pappislupaus
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
HUOM!!!
Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa.
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
HUOM!
"syntisenä" omavanhurskaus ilmaisu jolla korvataan sana RIKOS jotta uskovainen uskois, että Jeesus olis muka kaikki rikokset sovittanut vaikka Jeesus SOVITTI VAIN syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
Ellei noin olisi, niin YMMÄRTÄVÄISEN käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisIvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.
Rikollisuuden herra jumalille annetut uskontunnustukset ovat järkyttäviä mielen sairauksia aiheuttavia rikollisuuden oppeja, vaikka sen kaltainen pappi niitä aivopesu ammattilaisena opetas... USKONTUNNUSTUKSEN KALTAINEN PAPPIKIN...
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko." - alfa123om22
Se on totta, että PYHÄT JA VANHURSKAAT joutuvat usein jyrän alle ensimmäisten joukossa syntisten ja jumalattomien tekemien syntien vuoksi.
Niin esimerkiksi Israelin heimot kärsivät jatkuvasti Juudan heimon ja Efraimin heimon tekemien syntien takia.
Samoin vanhurskaat juutalaiset joutuivat Holocaustiin kun syntiset ja jumalattomat riemuitsivat 1920-luvulla ylen määrin seksin ja muusikin yms. pauhun kera sitä, että toinen ILMESTYSKIRJAN SÄKKIPUKUINEN TODISTAJA ELI VLADIMIR LENIN kuoli ja palsamoitiin. Kun Venäjä, jonka keskellä säkkipukuinen todistaja eli menetti Suomen, Puolan yms. ja näytti siltä kuin olisi päästy eroon LENINISTÄ niin syntisten ja jumalattomien juhlahumu alkoi. Siitä jotuivat myöhemmin pyhät juutalaiset vastuuseen kun pitivät suunsa kiinni, eivätkä moittineet ja arvostelleet julkisesti tuota syntisten ja jumalattomien juhlahumua.
Kyllä pyhän ja vanhurskaan asema on vaikein tänä päivänä.
Jumalaton ja syntinen voi vedota sovintovereen teki sitten millaisen synnin tahansa.- Enpänyttuotaniele
Vai että Lenin oli toinen säkkipukuinen...
Jumalaton mies Jumalan asialla? - Muistellaanpa.vähän
Enpänyttuotaniele kirjoitti:
Vai että Lenin oli toinen säkkipukuinen...
Jumalaton mies Jumalan asialla?Lenin antoi sentään Suomelle itsenäisyyden. Siihen ei sinun pilipali Jeesukses olisi pystynyt.
- Jeesusarmahtaa
Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen.
- Jeesusarmahtaa
ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä
- Jeesusarmahtaa
Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.
En minä ainakaan noihin aikoihin elänyt. Ajatus siitä, että joku etukäteen "svittaisi" syntini, ei ole järkevä.
Kukaanhan ei tiedä, mitä kukin tekee. Jos Jumala tietää, tilanne on outo. Hän tietää kaikkien valinnat jo etukäteen. Miksi siis kaikki tämä show?- Asioitaseuraillut
Jumala tietää kaiken. Myös tulevaisuuden. Hän haluaa, että kaikki pelastuisivat ikuiseen elämään. Hän kuitenkin tietää myös, että monet viittaavat kintaalla piut paut pelastukselle, kuten sinä. Toki sinulla silti on armon aikaa jäljellä. Sinä päätät, miten sen käytät.
- Anselmionoikeassa
Kun valtuutti roomalaiset sotilaat tappamaan Jeesuksen hänenkin puolesta.
- Mieluummintaivaaseen
Jumala näki niin hyväksi, jotta emme sentään kaikki helvettiin joutuisi!
- Kummallista.vai
Emme tiedä jumalan ajatusmaailmaa, olettaa voitte, kun jumala ei ole koskaa ilmaissut itsestään jää raamatussa niinsanotut muka jumala olisi tätämieltä sanojen työntämistä hänen sanomaksi.
- En.usko
Eikö jumala pystynyt parempaan kun tapatti poikansa, aika heppoista, ei mene läpi raamatun sanoma jeesuksen kohtalosta.
- Sori.siitä
Jos ei kelpaa, niin ei kai sitten voi mitään.
- Murey
Faktat Jeesuksesta: Katso osoitteesta: Herätys, oi herätys!
- Aiheeton.syytös
" Meidän synnit ne Jeesuksen tappoi."
Minulla on alibi kyseiselle ajalle, en ollut silloin vielä syntynytkään. - Jeesusarmahtaa
Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
- Jeesusarmahtaa
Minä laulan Herran armoteoista lakkaamatta, julistan suullani sinun uskollisuuttasi polvesta polveen.
- Jeesusarmahtaa
Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."
- Aamenaamenaamen
Aamen!!!
- Jeesusarmahtaa
Sentähden Herra odottaa, että hän olis teille armoinen, ja sentähden on hän noussut teitä armahtamaan; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaat ovat kaikki, jotka häntä odottavat.
- Jeesusarmahtaa
Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta.
- Jeesusarmahtaa
Maan uskollisia minun silmäni etsivät, että he asuisivat minua lähellä; joka vaeltaa nuhteettomuuden tietä, se on oleva minun palvelijani.
- Jeesusarmahtaa
Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.
- Jeesusarmahtaa
Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa,
- Jeesusarmahtaa
Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.
- Jeesusarmahtaa
Mutta minä rukoilen sinua, Herra, otollisella ajalla, sinua, Jumala, sinun suuren laupeutesi turvin. Vastaa minulle pelastavan uskollisuutesi tähden.
- Jeesusarmahtaa
Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan."
- Jeesusarmahtaa
Mutta koska minun palvelijassani Kaalebissa on toinen henki, niin että hän on minua uskollisesti seurannut, niin hänet minä vien siihen maahan, jossa hän kävi, ja hänen jälkeläisensä saavat sen omakseen. Aamen!
- Jeesukseenluottava
Meillä on jokaisella osuus siihen, että Jeesuksen piti mennä ristille, mutta silti jokaisella meillä on mahdollisuus pelastua!
- Jeesusarmahtaa
Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
- AamenkiitosJeesus
Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.
- Ei.koske.minua
Puhu ittestäs vaan.
- Sinä.myös
Sinua myös. Olet syntinen ja siksi tarvitset Jeesuksen anteeksiannon.
- Sopivasti.syntinen
Tämän verran syntisyyttä on aina paikallaan.
https://www.youtube.com/watch?v=x7q45Ym_sQ8 - SosoTeuvo
Sopivasti.syntinen kirjoitti:
Tämän verran syntisyyttä on aina paikallaan.
https://www.youtube.com/watch?v=x7q45Ym_sQ8Muista ikäsi.
- AamenkiitosJeesus
Sillä hänen armonsa on voimallinen meidän päällemme, ja Herran totuus ijankaikkisesti. Halleluja!
- AamenkiitosJeesus
Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
- AamenkiitosJeesus
Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.
- AamenkiitosJeesus
Herra antaa sinun voittaa vihollisesi, jotka nousevat sinua vastaan; yhtä tietä he lähtevät sinua vastaan, mutta seitsemää tietä he sinua pakenevat.
- AamenkiitosJeesus
Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
- AamenkiitosJeesus
Näiden tapausten jälkeen tuli Abramille näyssä tämä Herran sana: "Älä pelkää, Abram! Minä olen sinun kilpesi; sinun palkkasi on oleva sangen suuri."
- AamenkiitosJeesus
Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
- AamenkiitosJeesus
Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.
- AamenkiitosJeesus
Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.
- AamenkiitosJeesus
Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin.
- AamenkiitosJeesus
Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.
- AamenkiitosJeesus
Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.
Aamen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2721768Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141672- 1361258
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261135- 83807
- 162741
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala412652- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535