Lämpölux ikkunat

I.kkunat

On kokemuksia lämpölux nimisestä firmasta. Esim. Laatu/hinta.

56

5461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvähyvää

      Oikein hyviä ovat ja tyytyväisiä olemme olleet.

    • jatkossakintämätalo

      kuulehan on olemassa hyvä ja halpa voin suositella iin ikkunat ja ovet yritystä ei pakkomyyntiä varma toimitus takuu pelaa jos sattuu virheitä olen todella tyytyväinen kannattaa ottaa tarjouksia veikkaan että lämpölux kaikista kallein itse otin 6 valmistajalta

      • hjklöklö

        miksi sinä jatkossakintämätalo et käytä välimerkkejä oletko aivan pölvästi tekstistäsi ei saa mitään tolkkua


      • Anonyymi

        Ii ikkkunat ovat ihan hyvät mutta paukkuvat lämpötilojen vaihtelusta. Melu voi olla sen verran suuri että ihan häiritsee


    • tatuonpest

      On kokemusta. Hinta/laatusuhde kohdillaan. Hyvät maksuehdot, piti itse alkaa kysellä missä lasku viipyy. Ko firmasta tulee valmiiksi laskettu kotitalousvähennys verottajaa varten. Erinomainen palvelu, mukava katsoa kuinka nuoret miehet on tarttuneet työnsyrjään kiinni tosissaan.
      Ainakin täällä itä-lapissa asennustyötä tekevä Tatu teki erinomaista työtä, erikoisesti peltityö on erinomaista, jälki siistiä, kestää vertailun, ja kyllä sitä on vertailtukin, kun katsoo muiden tekemiä peltitöitä on Tatun tekemä aivan omassa luokassaan. Voin suositella tätä Tatua , jos on mahdollista toivoa asentajaa, suosittelen Tatua.

      • jatkossakintämätalo

        heh heh ei ainakaan hinta/laatu kohtaa lämpölux tuotteessa se moni menee vipuun tuossa LUX sanassa kyllä nääin on ja kyllähän se on aivan sama minkä yrityksen ikkunat sinne laittaa jos alkuperäiset on 60-luvulta ovat uudet aina paremmat kaikilla ikkunan valmistajilla suhkot sama rakenne kaikilla ulko puoli alua on intekrotua kaihdinta yms,mutta se hinta se hinta iin ikkunoilla se jää kolmas osaan luxiin verrattuna kyllä oikeesti kasnnattaa perehtyä itse laitoin k-arvolla tais olla 1,0


      • uoijok

        "Hinta/laatusuhde kohdillaan."

        Just. Halvalla saa huonoa laatua. Sitäkö tarkoitat? Kuka haluaa huonoa laatua omaan taloonsa? Hinta/laatu-suhde on typerin valintakriteeri, mitä voi keksiä, kun valitaan ikkunoita ja ovia omaan taloon, vaikka niitä saisi halvallakin.


    • Kallista-laatuun-nähden

      Laatu on halvinta mitä löytyy, omaa tehdasta heillä ei ole vaan ostavat mistä halvalla saavat kuin Sulo Vilen. Hinta taas kalleinta muihin verrattuna. Asennusporukka lienee melko ammattitaitoista. Katso toisaalta Koti ja rakentaminen/ovet ja ikkunat, siellä on monta valaisevaa esimerkkiä.

      • Olinpasennentöissäheillä

        Itse asiassa Lämpöluxin ikkunat ja ovet tulevat omilta, kotimaisilta tehtailta. Eli konsernin tehtaalta (samat kuin Tiivi ja Pihla).


      • Anonyymi

        Kumma, että kenenkäs Lämpöluxin ikkunatehdas se on Kannuksessa. Taidat olla oikein ikkuna-asiantuntija, joita täällä tuntuu olevan ihan kaikki!


    • lomachenko

      Jos kys. firman puhelinhäirikköterroristi tulisi minun ovelleni niin voisin antaa ns. luu-5 - tyyppistä palautetta.

      • Anonyymi

        Sinulla varmaankin on sitten ne vanhat ikkunat maailman tappion. Se on ok! Ei kannata vaihtaa, äläkä pese mattojakaan. Nekin oli uutena puhtaat!


    • Örkki.Paattiosta

      En ole koskaan kuullut kyseisestä yrityksestä enkä tunne heidän tuotteitaan. Minulla ei ole myöskään mitään negatiivista sanottavaa kyseistä yrityksestä, joskaan ei positiivistakaan sanottavaa. Enempää en pysty kertomaan kyseisestä yrityksestä. Nimi vaikuttaa englanninkieliseltä. En tiedä, puhuvatko edustajat ja asentajat suomea. Yritä puhuavarmuudeksi englantia, jos olet heihin yhteydessä.

      • talonikkunatheiltä

        Täysin suomalainen yritys, entinen nimi Suomen Lämpöikkuna Oy. Hyvää palautetta vain heistä. Ei ehkä halvin vaihtoehto mutta pitävät huolen että asiakas on tyytyväinen, minulla on nyt vuoden aikana 4 kertaa kyselty että kai kaikki on kunnossa ja olen siihen todella tyytyväinen, osaavia miehiä ja naisia!


      • Jajajajajaja
        talonikkunatheiltä kirjoitti:

        Täysin suomalainen yritys, entinen nimi Suomen Lämpöikkuna Oy. Hyvää palautetta vain heistä. Ei ehkä halvin vaihtoehto mutta pitävät huolen että asiakas on tyytyväinen, minulla on nyt vuoden aikana 4 kertaa kyselty että kai kaikki on kunnossa ja olen siihen todella tyytyväinen, osaavia miehiä ja naisia!

        Vai että neljä kertaa kyselty? Mahtanee heillä olla tiedossa että susi tuli tehtyä, mutta asiakas ei huomaa.


    • Marjatta.J

      Laatu/hinta on väärä peruste ikkunatoimittajaa valittaessa. Jos laatu on huono tai heikko, ei niistä kannata maksaa euroakaan eikä huonolaatuisia ikkunoita kannata asentaa paikoilleen. Työ maksaa. Tärkeintä on siis hyvä laatu ja seuraavaksi voi vertailla muiden hyvälaatuisten ikkunoitten toimittajien hintoja. Tämä koskee nimenomaa tapausta, että asennutat ikkunoita omaan taloosi, jossa aiot asua vielä vuosia. Sen sijaan, jos otat tarjouksia joltain rakennusliikkeeltä avaimet käteen periaatteella ja jätät ikkunoiden valinna urakoitsijalle, hän mitä todennäköisimmin etsii halvimman vaihtoehdon ja tilaa halvimmat ikkunat eikä kiinnitä juurikaan huomiota ikkunoitten laatuun. Sillä tavoin urakoitsija kasvattaa omaa voittopottiaan.

      • akkunaton

        Kyllä oli kallei pyytämästäni tarjouksesta ja kauppamies tyrkytti heti allekirjoitettavaksi paperin ,useita tonneja kalliimpi kuin esim.pihlalla.niillä on mitä sattuu ne ikkunat ostavat halvalla jäännöseriä jopa virosta.


      • Ikkunaremontoija
        akkunaton kirjoitti:

        Kyllä oli kallei pyytämästäni tarjouksesta ja kauppamies tyrkytti heti allekirjoitettavaksi paperin ,useita tonneja kalliimpi kuin esim.pihlalla.niillä on mitä sattuu ne ikkunat ostavat halvalla jäännöseriä jopa virosta.

        "niillä on mitä sattuu ne ikkunat ostavat halvalla jäännöseriä jopa virosta."

        Yritä kiinnittää huomiota tekstisi ymmärrettävyyteen. Kumpi siis ostaa ikkunoita Virosta, Lämpölux vai Pihla? Käsittääkseni Pihla on kotimainen ikkunanvalmistaja ja tehdas on Ruovedellä.


      • tapaksiapöytään
        Ikkunaremontoija kirjoitti:

        "niillä on mitä sattuu ne ikkunat ostavat halvalla jäännöseriä jopa virosta."

        Yritä kiinnittää huomiota tekstisi ymmärrettävyyteen. Kumpi siis ostaa ikkunoita Virosta, Lämpölux vai Pihla? Käsittääkseni Pihla on kotimainen ikkunanvalmistaja ja tehdas on Ruovedellä.

        minäkin sain tuosta selvää vaikka olen vain apukoulun käynyt,luksi on mitä on japihlakin myös on mitä on,eiväthän ikkunoiden valmistajat näihin kahteen lopu.


      • SamppaTKR
        akkunaton kirjoitti:

        Kyllä oli kallei pyytämästäni tarjouksesta ja kauppamies tyrkytti heti allekirjoitettavaksi paperin ,useita tonneja kalliimpi kuin esim.pihlalla.niillä on mitä sattuu ne ikkunat ostavat halvalla jäännöseriä jopa virosta.

        "Kyllä oli kallei pyytämästäni tarjouksesta"

        Aivan luonnollista, koska Lämpölux ei valmista tuotteita itse, vaan toimii ainoastaan välittäjänä. Välittäjänkin täytyy saada oma osuus kaupahinnasta, joten tuotteet ovat kalliimpia kuin suoraan valmistajalta ostettaessa.


      • aalsiili
        akkunaton kirjoitti:

        Kyllä oli kallei pyytämästäni tarjouksesta ja kauppamies tyrkytti heti allekirjoitettavaksi paperin ,useita tonneja kalliimpi kuin esim.pihlalla.niillä on mitä sattuu ne ikkunat ostavat halvalla jäännöseriä jopa virosta.

        "ostavat halvalla jäännöseriä jopa virosta. "
        Joko olet tilannut ikkunat? Tilasitko Virosta halvimmat mahdolliset. Pölvästi mikä pölvästi.


      • Anonyymi
        SamppaTKR kirjoitti:

        "Kyllä oli kallei pyytämästäni tarjouksesta"

        Aivan luonnollista, koska Lämpölux ei valmista tuotteita itse, vaan toimii ainoastaan välittäjänä. Välittäjänkin täytyy saada oma osuus kaupahinnasta, joten tuotteet ovat kalliimpia kuin suoraan valmistajalta ostettaessa.

        Kyllä valmistajankin pitää saada markinointikustannukset tai muuten on entinen valmistaja


      • Anonyymi
        akkunaton kirjoitti:

        Kyllä oli kallei pyytämästäni tarjouksesta ja kauppamies tyrkytti heti allekirjoitettavaksi paperin ,useita tonneja kalliimpi kuin esim.pihlalla.niillä on mitä sattuu ne ikkunat ostavat halvalla jäännöseriä jopa virosta.

        Tää Viro-juttu on sitkeä harhaluulo. Uskokaa nyt, että omilta tehtailta tulevat Haapajärvellä ja Kannuksessa!


    • uskonasiat

      en tiedä miten agressiivisesti myyvät tuota kyseistä merkkiä onko pakkomyyntiä kun edustaja astuu taloon ja ottaa akkunoista mitat,kertookaahan kokemuksia kyseisen yrityksen toiminnasta ulkopuoli näyttää suhteellisen hyvältä.

    • Eläkeläinen_Masa

      Myyntimies soitteli ensin ja jutteli niitä näitä ehdotti että voisi tulla ihan ohimennen kun alueella kerran on esittelemään tuotteitaan.
      Ilmoitin kyllä että meillä ei nyt varsinaista välitöntä ikkunanvaihto tarvetta ole.

      No tuli sitten ja esitteli tuotteensa, laski tarjouksen ja aloitti pitkän hiillostuksen. Olisi pitänyt päättää siltä istumalta yli 20 tuhannen ikkunakauppa.

      No kun vihdoin myyntimies saatiin väännettyä ovesta ulos niin alkoi viikon päästä puhelin soitot homma on kuulemma vielä vaiheessa ja uusi tapaaminen pitäisi kuulemma tehdä.

      Että tässä meidän kokemukset ko firmasta.

      • Eepe_ruottala

        Aika röyhkeää


    • ikkunaremontti

      Paska firma ja kalliit ikkunat, myyntimies tuputtaa väkisin.

    • Vojakkalantietäjä

      Ei ole kokemusta

    • Mustonen222

      Kilpailuta.. jos sinua painostetaan päättämään kerralla, tiedät että heidän tuotteessa on jotain vikaa mikä ei kestä pidempää tarkastelua. Esim hinta. Heillä onkin todella kalliit hinnat verrattuna tuotteen laatuun. Eivät omista omaa tehdasta, vaan ovat puhdas välittäjä. Myyjät valehtelevat niin että korvat heiluvat. Asennustyö on laadukasta, mutta hintatasoltaan n.20% halvemmalla saa parempia tuotteita.
      Lämpölux usein ollut oikeudessa/kuluttajasuojan kanssa taisteluissa myynti tavastaan ja moraalittomuudestaan.

      • Anonyymi

        Pakkomyyntiä joo. Totuushan on, että valtaosa ihmisistä ei tajua vaihtaa ikkunoita, ennenkuin karmit putoaa pihalle. Ei niitä kyllä kaupastakaan kannata ostoskärryt nostaa! Kotiin tuleva myyjä on oikeastaan ainoa järkevä vaihtoehto. Jonkun pitää takoa ihmisten päähän järkeä, että nyt noi sun 40v vanhat kaksikerroslasit on tulleet tiensä päähän. Varmaan joku Reiska nyt siellä ajattelee,että kyllä mää ne itse asennan.... Virhe. Kannattaa ottaa avaimet käteen palveluna, niin tulee samalla ne pellit ja listat valmiina ja oikein asennettuna.


    • Experttii

      Laadusta en sano mitään kun ei kokemusta mutta pakkomyyntiä heti nimi alle paperiin kertoo jotain. Paikalliselta firmalta sai yli puolet halvenmalla ja hyvät on.

      • Anonyymi

        Lämpöluxin asiakastyytyväisyys on parempaa kun Veholla tai Osuuspankilla. Ei se ihan helpolla niin mene!


    • kätkäläinen

      Itse ostin ikkunat valmistajalta 6 ikkunaa 3100 euroa, tutun timpurin kanssa laitettiin seiniin hän otti 150 €, muutama viikko aiemmin kävi lämpölux myynti paskaläjä kauppaamassa ikkunoita asennettuna erikoistarjous 15800 euroa, tuli ääliölle kyllä äkki lähtö.

      • Anonyymi

        Joo, noita itse tutun timpurin kanssa asennettuja ikkunoita olen käynyt korjaamassa, kun vedet tulee ikkunan yläpuolelta rakenteisiin. Mutta jotkut on sellaisia, että eivät sähkömies tänään tarvii, vaan tekevät itse! Niistä sitten luetaan lehdistä.... PS. Koita saada ne pellit tilattua!


    • tiimpuri

      Nordic Sale myy ikkunoita Kokkolan kupeessa, käykää hakemassa sieltä.

      • ouluks-iistä

        älä helevetissä nordic ikkunoita laita on muovia ulko sekä sisä puoli,eurooppaan hieman lämpimimpiin olo suhteisiin sopivat.


      • Anonyymi
        ouluks-iistä kirjoitti:

        älä helevetissä nordic ikkunoita laita on muovia ulko sekä sisä puoli,eurooppaan hieman lämpimimpiin olo suhteisiin sopivat.

        Nordic taitaa kyllä myydä mittavirhe tms ikkunoita. Eli joku voi kyllä olla muovia mutta suurin osa perus puu alumiini ikkunoita


    • Vanhhuksetvarokaa

      Soitti että on . Pyydetty yhteyden ottoa , täyttä valhetta ei ole meiltä kukaan ottanut yhteyttä .Joskus pari vuotta sitten annoimme lämpö lux " edustajan "käydä tekemässä tarjousta ,hän meinasin että se on sama kuin tilaus , eli yritti ja yritti puhua heti tilausta ,hinta pilvissä ,jonka minä kerroin kun vuosi kymmeniä olin alalla ollut ,sanoin jätä tarjous vertaan paikallisiin , ei meinannut poistua ,sanoin että asia tässä , tarjous oli 40 prosenttia vastaavaan ikkuna määrään ja asennukseen ja osto paikalliselta myyjältä ja kaverit rakennus alan ammattilaiset ,saamme alle puoleen verrattuna lämpö lue tarjoukseen ,se siitä.
      Eli kerroin tänään soittaneelle ,mm että lukisi kilpailu ja kuluttaja viraston tiedotteen joka koskee heidän yritystä sekä Mm ET lehden kirjoitus vanhuksia varoittaen yrityksen toiminnasta.
      Myös paikalliset lehdet ovat kirjoitelleet ao yrityksestä ja meilläon vastaavaa kokemusta eräistä muista koti myynti yrityksistä ,tullaa vaan kartoittamaan ja tekemään tarjousta ,kun tavoite on vain se että lähdetään tilaus salkussa , ei mitään muuta tavoitetta.Pahin oli Koti Sun ,josta on myös suomi 24 palstoilla ja eri medioissa. Kuin yllämainituissa tavoissa samaa tietoa.

    • Omakoti

      Aktiivista myyntiä ainakin tuntuvat harrastavan.Vastaamattomia puheluja em.firmasta tuntuu tulevan haitalle asti.Kunnes tänään ilmestyi oven taakse koputtelemaan hyvin asiallinen mies,,joka ei kuulemma ole kauppoja tekemässä,kuhan ”kartoittelevat”remonttitarpeita tällä alueella.No todettuani että tiedän kyllä itse remonttitarpeeni ja tekijätkin,toivotteli ;hyvää kesänjatkoa poistuessaan.

    • klioy

      Olen saanut mittani täyteen näistä ovella ravaajista, jotka koettavat kaikin tavoin saada ihmiset ostamaan heiltä, kun nyt ovat tulleet uudet mallit.
      Sitten on lisäksi nämä puhelimen kautta tarjoavat samoista firmoista.

      Olemmeko niin holhottavia ja silmiin pistettäviä, minä ainakin osaan pyytää paikalliselta yhtiöltä tarjouksen jos tarvitsen jotain.

      Miten saisin tuon jatkuvan puhelinterrorin ja ovellani juoksun loppumaan, monet näistä tietenkin yrittävät saada elantoaan, mutta valitettavasti kukaan järkevä ei vaihda toimivia ikkunoita ja ovia tai vesijohtoja kattoa uusi syystä, että nyt on tulleet uudet versiot.
      Annetaan näille nuorille oikeaa työtä, eikä tällaista ihmisten narraamista työksi.

      • SamaRahikaisella

        Samaa olen miettinyt.

        Lämpö-luxin myyjät soittelevat päivittäin ja joka viikko. Lisäksi käyvät pihalla hiiviskelemässä ja hakkaavat nyrkillä ovea. Soittelevat 040-alkuisista ja 050-alkuisista numeroista, joskus taisi olla myös joku 034-alkuinen.

        Jos sanoo, ettei tarvi ikkunoita niin jatkavat kuitenkin soittelua ja pihalla ravaamista. Tätä on jatkunut 10 vuotta, eikä loppua näy. Päätän itse ikkunoistani, mutta eivät tätä tajua.

        Joka kerta on luurissa eri heppu. Myös pihalla kävijät ovat aina eri henkilöitä. Olen miettinyt koko talon myymistä noiden häiriköiden takia. Joka päivä soittelevat ja käyvät pihoilla paukuttamassa ovea. Joskus tulevat autolla pihaan, toisinaan kävellen ruskea olkalaukun kanssa.

        Erittäin ahdistavaa ja ihmisarvoa loukkaavaa häiriköintiä, joka ei varmaankaan lopu koskaan.


    • Ei.Ikinä

      Paskoja karmeja myyvät. Laatu unohtunut jo raaka-aine hankinnassa.

      • Uskovia

        En osta mitään lestafirmoista enää, Sipilä kieroilta kavereilta. Huono laatu, halpaa ja huonoa myyvät muka laadukkaina. Saavat kokouksissa anteeksi ikäihmisten huijaukset.


      • Anonyymi

        ÄLÄ missään nimessä sotkeudu Lämpöluxiin! Lupaavat kymmenen hyvää ja loput kaunista, mutta annas olla kun tuleekin reklamoinnin paikka. Kukaan ei ota vastuuta ja vasta neljännen soiton jälkeen luvataan hoitaa asia. Onkin jo syyskuusta -18 saakka odotettu. 7 kuukautta siis jo mennyt ja nyt luvattiin vasta tilata ko. uusi ovi. Marraskuussa luvattiin toki myös tilata, mutta ei vaan kuulunut. Saapas nähdä kuinka käy. Palvelulupauksessa on toki maininta, että reklmaatiot hoidetaan nopeasti. Rummutan kyllä kaikkialla että tästä firmasta ei kannata ostaa/tilata mitään.


    • Anonyymi

      Älkää sekaantui moiseen firmaan

      • Anonyymi

        Läheltä nähneenä tätä Lestaadiolasjohtoista toimintaa, ei missään nimessä kannata ostaa lämpölux ikkunoita. Lämpölux ikkunoiden laatu on aika usein täyttä paskaa. Ikkunat tulevat kannuksen tehtaalta, missä työntekijöillä ei ole mitään käsitystä laadun valvonnasta. Tehtaalla vallitsee paha asennevamma laadunvarmistusta kohtaan. Lämpölux, Pihla ja Tiivi kaikki kuuluvat INWIDO konserniin ja ovat kaikki lestaadiolaisjohtoisia. Jos nyt joltain näistä haluaa ikkunat ostaa niin suosittelen Tiivin ikkunoita(Haapajärven tehdas). Tiivillä tuote kehitys ja laadunvalvonta 50v Lämpöluxin kannuksen tehdasta edellä. Ja asennus kannattaa tehdä itse tai ottaa joltain tutulta kirvesmieheltä, sillä asennuspuolella on kaikenlaisia ei päteviä asentajia, jotka urakka- hinnalla hutiloivat hommat sinnepäin. esim. uretaania ei osata laitta kunnolla, mikä on aika ratkaisevaa lämpöeristyksen osalta.


    • Anonyymi

      Läheltä nähneenä tätä Lestaadiolasjohtoista toimintaa, ei missään nimessä kannata ostaa lämpölux ikkunoita. Lämpölux ikkunoiden laatu on aika usein täyttä paskaa. Ikkunat tulevat kannuksen tehtaalta, missä työntekijöillä ei ole mitään käsitystä laadun valvonnasta. Tehtaalla vallitsee paha asennevamma laadunvarmistusta kohtaan. Lämpölux, Pihla ja Tiivi kaikki kuuluvat INWIDO konserniin ja ovat kaikki lestaadiolaisjohtoisia. Jos nyt joltain näistä haluaa ikkunat ostaa niin suosittelen Tiivin ikkunoita(Haapajärven tehdas). Tiivillä tuote kehitys ja laadunvalvonta 50v Lämpöluxin kannuksen tehdasta edellä. Ja asennus kannattaa tehdä itse tai ottaa joltain tutulta kirvesmieheltä, sillä asennuspuolella on kaikenlaisia ei päteviä asentajia, jotka urakka- hinnalla hutiloivat hommat sinnepäin. esim. uretaania ei os

    • Anonyymi

      kaveri laittoi luksit,,,,,,, kalliit ovat jopa 4 kertainen IIN ikkuna ja ovi tehtaan hintoihin,u-testeissä ei mitään eroa. suosittelen iitä ei pakkomyyntiä ikkunan valmistajilla nykyään ihan samat tuotteet.

    • Anonyymi

      Mitä itse olen seurannut, kun tuttavat ovat ikkunoita vaihtaneet, niin ei kannata ottaa heidän asennuspalveluansa, vaan palkata hyvä kirvesmies, niin säästää huomattavan summan rahassa, eikä työnlaatu ole yhtään huonompi.
      Tiivi-asennusporukka lyhyt listat, jatkoi saman värisellä massalla. Ei näyttänyt komealta.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset asennuttako lämpölux ikkunoita. Ei mitään vaikutusta muuta kuin rahan nenoa. Asennutin lämpölux ikkunat. Nyt tuntee vedon. Ikkunat ovat täysi epäkäytännölliset huoltoa ajatellen. Sulkeutuminen takertelee ja lukot ovat heti väljät tai takertelevat. Maalit lohkeilee jo nurkkien saranapuolekta. TÄYSIN HYIJAUSTA EI MITÄÄN VAIKUTUSTA.

      • Anonyymi

        No, soita nyt ihmeessä firmaan. Niissä on 10v asennustakuu. Varmasti tulemme korjaamaan.


    • Anonyymi

      ei missään nimessä.

      • Anonyymi

        Vanhuksia huijaavat nämä uskovaiset pojat, Sekundaa kalliilla. Vanhat ikkunat usein näitä parempia.


    • Anonyymi

      jos haluu elättää johtoportaan lasipalatsit,asennusyrityksen,myyjän,valmistajan, niin no niin mikä ettei minä en sitä ainakaan tee.

      • Anonyymi

        Niin. Jos ostat halvat, esim Skala. Menee firma välillä konkurssiin ja saa välillä mm. 50 milj. euron velat anteeksi. Mitähän luulet, kuka ne velat lopuksi kuittaa? Kuule me kaikki maksetaan ne sun halvat ikkunat. Lämpölux maksaa verot ja velat itse. Siksi ne oikeesti vähän maksaa. Lisäksi Lämpöluxin ikkunoissa on aina asennus mukana. Muut myyvät pelkät ikkunat. Siksi hintoja on väärin verrata keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Jos ostat halvat, esim Skala. Menee firma välillä konkurssiin ja saa välillä mm. 50 milj. euron velat anteeksi. Mitähän luulet, kuka ne velat lopuksi kuittaa? Kuule me kaikki maksetaan ne sun halvat ikkunat. Lämpölux maksaa verot ja velat itse. Siksi ne oikeesti vähän maksaa. Lisäksi Lämpöluxin ikkunoissa on aina asennus mukana. Muut myyvät pelkät ikkunat. Siksi hintoja on väärin verrata keskenään.

        Hyvät ikkunat tuli. Ei mitään valittamista.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe