joka vaikutta ujolle ja leppoiselle, on tullut noin käsittämätön h*ra?
oot aika söpö, mutta huhuh, ansaitset kyllä huononhuumorin. Seksifriikki porskuttaan vaan P*illullaan.
Miten tuollaisesta nätistä tytöstä.
21
702
Vastaukset
- trolli_perkele
Miten tuollaisesta äidin pikkuisesta kullasta, tuli tuollainen naisten haukkuja? Missä kohtaa äiti teki virheen ?
Äitisikin on nainen ja näimme huora sekin, vai eikö kotikasvatuksessa opetettu naisten kunnioitusta, arvostusta ja käytöstapoja?
Uskallatkos äitiisi alkaa samoin huoritteleen ja alistaan?- eivoikunihmetellä
En mitää hauku. Hieman arvostelen naisen käytöstä, ei varmaan tajua.
- HuorittelijaMiestenÄidit
hmmm.. tiedän tuollaiset miehet taustoilta. Tunnen muutaman.
mies nro 1. Äiti alkoholisti. Miehellä sisaruksia 8 kpl ja jokainen sisarus on miehelle veli tai siskopuoli. Äiti pannu menemään juovuksissa ja lapsia tullut kuin sieniä sateella. Kaikki mennyt huostaan äidin alkoholismin takia. Isät yleensä yhtä viinaan meneviä. Mies tottua lapsena siihen että äiti on "huora" joka on aina raskaana uudelle kännipanolleen, joten olettaa niin aikuisena kaikista naisista huoritellen kaikkia. Mies ei pysty kiintymyssuhteisiin koska lapsuudessaan huostaanotettiin äidiltään. Isäänsä ja äitiinsä sekä kaikkiin sisaruksiinsa tutustui vasta aikuisena.
mies nro 2. Ainut lapsi. Isää ei ole. Äitinsä kännipanon tulos. Äidillään tiuhaan vaihtuvia miehiä koko miehen lapsuuden. Mies oppi että naiset vain panee
Kun äidit hoitaa roolinsa huonosti,he kasvattavat pojisyaan naisvihaajia - älälässytä
Jos nainen käyttäytyy kuin HUORA niin se ei tarkoita että mies joka sanoo sen ääneen olevan ole naisvihaaja.
HUORA on aina HUORA.
Sori HUORA. - HuorittelijaMiestenÄidit
älälässytä kirjoitti:
Jos nainen käyttäytyy kuin HUORA niin se ei tarkoita että mies joka sanoo sen ääneen olevan ole naisvihaaja.
HUORA on aina HUORA.
Sori HUORA.Jos huoraksi tekee se että viimeksi paneskeli vuonna 2012 niin sitten olen huora, muussa tapauksessa äitisi oli huora ja sinä olet ilman äidinrakkautta jäänyt poikanen.
ja minähän lässytän muuten ilman että lupia kyselen joltain pikku uhittelijalta joka itkee ja pyörtyy kun tikku menee sormeen. eikä äiti tule nyppäseen pois ja puhaltaan
- kaikenlaistailkeilyä
HooVee sinä elämälle katkera vaikeasti ylipainoinen akka.
- menehoitoonsiitä
Mistä sinä vammainen tiedät keneltä aloitus on? Sulle se ei satavarmasti kuitenkaan ollut, koska sulle ei kirjoiteta täällä ja voin lyödä pääni siitä pantiksi.
- Terapiaauttaaaina
Kaikenlaista ilkeilyä. Taidat olla itse elämälle katkera. Rivien välistä.
- Kiitossiitä
Olenhan minä söpö ja mielenkiintoinen ihminen, että pitää oikein stalkata. Ei hänellä muutakaan elämää ole kuin stalkata minua :) seksiä joku päivä porskutan söpön ihastukseni miehen kanssa sitten kun sen aika tulee mutta ennen sitä pysyy haarat suljettuina :P
- koitakasvaapimpistäsi
Ajatukseni jotka tuli silloin vahvistui hieman kun "stalkkasin"
munasuussa toi on niin rumaa! Käytöksesi on, kuin jostain viidakkokirjasta. Pidä vaa kiinni, ettet infoa itseäsi väärin! - Kiitossiitä
koitakasvaapimpistäsi kirjoitti:
munasuussa toi on niin rumaa! Käytöksesi on, kuin jostain viidakkokirjasta. Pidä vaa kiinni, ettet infoa itseäsi väärin!Ei ole munaa suussa. Onko luetunymmärtämisessäsi vikaa? Hänen miehen kanssa haluan harrastaa vaikka mitä sitten kun ollaan yhdessä. Vain yhden miehen kanssa ekaa kertaa.
- koitaitekasvaaelimistä
koitakasvaapimpistäsi kirjoitti:
munasuussa toi on niin rumaa! Käytöksesi on, kuin jostain viidakkokirjasta. Pidä vaa kiinni, ettet infoa itseäsi väärin!Sinähän se koko ajan siinä "pimppiä" ajattelet. Käytöksesi on todella rumaa, mutta se kertoo vain sinusta.
On normaalia, että ihastuneet/seurustelevat ihmiset harrastavat seksiä. Ei ole lainkaan normaalia stalkata sellaista. Se on syvästi häiriintynyttä. - ed.vastaan.jotain
koitaitekasvaaelimistä kirjoitti:
Sinähän se koko ajan siinä "pimppiä" ajattelet. Käytöksesi on todella rumaa, mutta se kertoo vain sinusta.
On normaalia, että ihastuneet/seurustelevat ihmiset harrastavat seksiä. Ei ole lainkaan normaalia stalkata sellaista. Se on syvästi häiriintynyttä.Ehkä minulla ja hänellä on jotain yhteyistä sittenmmin, jos.
Stalkkaaminen miten vitussa minä sitä tekisin, jos en tiedä edes missä asuu saati ole missään yhteydessä, netistä nyt saa jotain tietoa jos osaa Googletta. Jostain netissä esim. Facebook sivujen seuraaminen on stalkkaamista niin aika aivopesty on! Se on julkisentiedon seuraamista. Moni sitä tekee harva siitä puhuu.
En ole mikään pervo.
- Lopetaennenkualotat
Jos huonot visit tekevät minusta huoran olen syyllinen. Sinä olet myös juttuinesi minulle yksi suuri naurun aihe.
- sikaoot
Mikäs psykopaatti , kyttääjä siellä on huorittelemassa ventovierasta ihmistä kannatas varmaan kattoo peiliin ja antaa ihmisten elää omaa elämäänsä vaikka ittellä ei sitä elämää olisikaan.
- Huokaushuo
Koska ihmiset oppisi sen ettei ulkonäkö kerro luonteesta..
Niin. Tässä elelen 17. vuotta samassa parisuhteessa, FYYSISESTI uskollisena.
Enkä myöskään itse tee TÄLLAISIA, muita ihmisiä solvaavia aloituksia.
Onkos ALOITTAJA nyt se kuuluisa palstan Toni/"Toni", joka humalapäissään
"huorittelee" kaikki naiset?Oon miettinyt huoraksi alkaa hyvä palkka ja köyhyydestä saisin varmaan meidät pois ja voisin hoitaa läheisiäni kun tilanne vaatisi sitä. Ei ole edes varaa mennä sairaalaan katsomaan ja nyt osamaksulla jouduin ostamnaan kuiva-aineksia.
- huonokasvatussulla
Aloittajan äiti lienee ollut h***a, ja aloittajan isä nimitellyt vaimoaan h***aksi, kun aloittajalla päähänpinttymä nimitellä naista, jolle aloittaja ei kelvannut mutta nainen huolinut kuitenkin muita miehiä ;D
Pelkkää naisten kontrolloismis - ja alistamispyrkimystä koko
asiaton huora-sanan huutelu! Olen niin kyllästynyt tuohon "huoritteluun",
jota harrastavat PERUSTEETTA lähinnä ennen vuotta 1970-syntyneet miehet.
Tätä nuoremmat miehet näyttävät sallivan SINKKUNAISILLE lähestulkoon
samat vapaudet sukupuolikäyttäytymisessä, kuin itselleen.
Tunnen (jonkin verran) oikein mukavia SINKKUNAISIA. Pitäisikö
heidän lopettaa ravintoloissa käynti, ja kaikkinainen muukin, uuden
elämänkumppanin etsiminen, ettei heitä joku "huorittelisi"?
Joku kirjoitteli ylempänä ketjussa alkoholisti-äitien pojista, joilla
on ollut vaihtuvien sukupuolikumppaneita. Minusta näyttää,
että pelkkä pojan isästä eroaminen, ja ravintoloissa eronneena
naisena käynti, riittävät synnyttämään joissakin pojissa
syvään juurtunutta epäluottamusta
koko naissukupuolta kohtaan! (Aikuisina sitten huoritellaan
melkein jokaista naista!)- Asiatonta_huorittelua
Tässä ALOITTAJALLE vähän mietittävää.
Mietipä kuinka hyvän kuvan asiaton "huorittelu" antaa henkilöstä?
https://www.youtube.com/watch?v=xf9zFYGCJUQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
- 107552
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505