Kelonveistoviikko

moskajataltta

8

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taidepitkäelämälyhyt

      Aineellinen köyhyys lietsoo luovuuuden tulta. Taideteokset ovat keskuudessamme ja ymmärsin, että lisää tulee - ilman tukeakin.

      • ei.lennä.lastut

        Ankea kesä on tulossa. Veistostapahtuma on hieno juttu. Pitihän se arvata ko Soini ,pers. meni hallitukseen niin veistostuki leikattiin pois.


    • kuusitukkikonkelo

      Onhan meillä kaksi liikenneympyrää...

    • PölökynPillaajat

      Hyviä pölökkyjä nakerretaan pilalle, hyvä että loppu.

    • ruokaonkallista

      Toisaalta niitä teoksia on jo runsaasti eri kohteissa ja lieneekö varastoissakin. Vaatisi uusien tilojen rakentamista, jos jatkettaisiin aina vain.

      Tässä talouspoliittisessa tilanteessa valtiovallan ajatus on, että jatkakaa omin päin. Kauan on jo tuettu.

      Kello-Jaska kysyi jo 30 vuotta sitten: -Missä tässä touhussa on kassa?

      Samaa voi kysyä vieläkin. Sosaalinen tilaus tapahtumalle on passé, mutta jos tässä valoa tulee tunnelin pääh'än, tapahtuma voi nousta loistoonsa 2020-luvulla. Silloin on veronmaksajiakin viljalti enemmän. Asia on taas kuin uusi jutska.

      Mutta käymme tänä kesänä Puustellissa kertaamassa luomusnautintoja ja liikenneympyrässä nähtäneen uusinta uutta. Onhan sekin jotakin!

      Hattua nostan Kärreille, jotka pitävät hengissä ja olossa mukana vanhaa meijerirakennusta. Ylläpito maksaa, mutta kaunotarhan se rakennus on kaikkien ympäröivien rumilusten seassa.

      • tulikeppi3

        tuota ei ussko kukaan että kärri omalla rahalla lämmittäs japitäs kunnossa vanhan meijerin kärri on sen verran kiero että ei tyhjästä maksa todellinen yhteikunnan elätti


    • ruokaonkallista

      Ei omalla rahalla , mutta omalla työpanoksella. Koko rakennus oli purku-uhan alla, mutta Kärrin kaksikko etunenässä on pitänyt asiaa vireillä. Kunta tukee, toitta kai. Kuinka muutoin voisi ollakaan.

      Kirjastoa, uimahallia ja kulttuurin muitakin kehtoja tuetaan julkisin varoin. Näin se mnee.

    • Anonyymi

      Mä vaadin, että Kelonveistoviikot tulevat ensi kesänä, mutta sijaintipaikka on Suomutunturille! Sinne mä vaan menen juoksemaan, onnellisena siellä rinteillä ensi kesänä jo ehkä. Kaikki ihmiset, Kemijärven asukkaat, hoitajat, kaikki henkilökunta ja lapset, vanhukset, kaikki Suomulle heti kesän tultua, siellä me tanssitaan vaan! Ei haittaa, jos p-pääksi haukutaan, en välitä!

      "yks suomulainen"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe