Parta ja tatuoinnit tärkeimmät ominaisuudet. https://treffit.suomi24.fi/profile/911389
Jännämiestä haetaan
13
216
Vastaukset
- jännämies-
Tuon näköisen naisen ei pitäisi vaatia mitään miehen ulkonäöltä. Yhtä persoonaton kun baanaani.
No ei siinnä omenankaan luomisessa ole käytetty luovaa osaamista, ovat molemmat kuin kantasuomalaisen arkkitehdin jalanjälki. Ananaksella on sentään tukka, siinnä pysyy maali kuin maali ja tekee kipeää jos sillä heittä.
- AvioATMies
Ihan nättihän tuo oli, ei mitään moitteen sijaa siinä suhteessa.
- kiltimpi
Mulla on kyllä parta ja jokunen tatuointi. En ole jännämies. Olen työssäkäyvä kiltti mies. Voi olla että naiset kiertää minut partani takia koska luulevat jännämieheksi. Haluan parisuhteen kiltin naisen kanssa ja perustaa perheen. Työssä on hyvät ylenemismahdollisuudet jne. Toivossa on hyvä elää. Sanoi lapamato..........
- tietäjä-
Tuossahan ois sulle sopiva nainen.
- kiltimpi
tietäjä- kirjoitti:
Tuossahan ois sulle sopiva nainen.
Aloituksen mukaan nainen hakee jännämiestä. :D
- 8117
kiltimpi kirjoitti:
Aloituksen mukaan nainen hakee jännämiestä. :D
Etkö ottanut itse selvää lukemalla naisen profiilin? Aloittajan mustasukkaisuus vain tuossa aloituksessa tulee ilmi, ei naisen toiveet.
- JännäMieskö
Jännämies on naisen mielestä ihana. Sellainen joka kiroilee ja polttaa sekä juo. Jännämiehellä on usein lyhyt pinna mutta se on naisen mielestä vain kivaa, mustan silmän saaminen silloin tällöin kuuluu parisuhteeseen.
- yygyhchu
Eihän tossa jännämiehyydestä sanota mitään, mutta joo tuskin mitään ituhippiä on hakemassa.
- tatuoitupaska
Itselläni ei oo partaa mut kädet on kyl tatuoitu. Naisia ei oo näkynyt siitä huolimatta.
- AvioATMies
Älä unohda pituutta! Se oli se tärkein ominaisuus: "Jos nyt jotain fyysisistä ominaisuuksista, niin pituus. Tää tappi tarvii hitusen pidemmän äijän ojentaa tavaroita ylähyllyiltä"
Tuo tuli jopa ennen tatuointia ja partaa.
Sitä paitsi eihän parta ole mikään jännämiesjuttu, sivistyneillä nörteilläkin on parta! Hitto, mullakin on parta, ja olen nössöistä nössöin...- iygujhgy
Tais olla ihanteena 176 ettei ny mitään koljattia kuiteskaan.
- AvioATMies
iygujhgy kirjoitti:
Tais olla ihanteena 176 ettei ny mitään koljattia kuiteskaan.
Mistä tuon 176 kaivoit? Sitä paitsi esim. 164 cm palstamiehelle tuokin olisi tavoittamaton mitta.
Mutta missasin minäkin sen kaikista tärkeimmän: K.E.M.I.A. - eli naisten yleisin "vapaudut vankilasta" -kortti. Olisi pinnallista dumpata mies sen takia että ei ole hyvän näköinen tai riittävän pitka, mutta kemian puute on aina hyvä syy lopettaa suhde alkuunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2145307SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site385232Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers264209SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun514068Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto313776Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt743655Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään382932Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062430SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366