En osaa laittaa linkkiä tähän Iltalehdestä, mutta siellä on kirjoitus miehistä, mitä he ovat sanoneet ja ajatelleet naisystävilleen ja vaimoilleen heistä. En haluakaan enää miestä elämääni. Olen itse itseni paras ystävä. Ja jos joku minusta todella välittää, niin se olen minä itse. Parasta unohtaa miehet.
Vastaukset 9
- Kiltti-ja-kunnollinen
Varmaan jännämiehiä jotka haukkuu naisiaan mutta naiset kuitenkin rakastaa koska kemiaa on.
- kunnollinen-ja-kiltti
Niin varmaan jänniä, onhan se täälläkin huomattu miten kiltit ja kunnolliset ei koskaan hauku naisia.
Tarkoittanet tätä:
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/201704262200111090_ir.shtml
Nuohan on juuri näitä palstaltakin tuttuja salamyhkäisiä valkoritareita jotka kyllä osaavat ne oikeat ajatuksensa peittää niin kauan kuin on siitä heille itselle hyötyä. Sehän on tiedetty tosiasia että valkoritaroimalla pääsee suhteeseen ja naisen petiin mutta jostain syystä palstan(kin) äkkiseltään katsoen päällepäin huippumukavat miehet vaan on parisuhteissaan epäonnistuneet. Niiden liitoissa on varmaan paljonkin tuollaista törkeilyä ja naisen itketystä tapahtunut mutta eihän ne sitä täällä kerro kun ovat niin "mukavia", me suorapuheisemmat rehelliset miehet emme tietenkään pidempiin suhteisiin edes pääse kun emme viitsi mielistellä vaikkemme koskaan loukkaisi tuolla tavalla kuin nuo parisuhdekokeneet "herrasmiehet".- 9873
Juuri tuota tarkoitan. Parempi yksin.
Joku tyhmä feminsititoimittaja taas demonisoi miehiä ja on kerännyt muka ihan kauheita juttuja mitä miehet ovat sanoneet. Parisuhteiden naiset puolestaan ovat aivan varmasti puhtaita pulmusia.
Ihme feminsitipaskaa jälleen.
Jos naiset olisivat valinneet tasoisiaan miehiä, niin ei tullaisia kommentteja olisi miehiltä tullut. Muttas kun hypergamiset naiset valitsevat itseään tasokkaampi miehiä, niin ei ole mikään ihme ettei ne miehet naista arvosta.- EdesUnissa
Sticks and stones wont break my bones...
- taastätäsamaapaskaa
Nuokaan naiset eivät ole osanneet valita oikeaa miestä itselleen, naiset ei vaan tunnu tajuavan, kenen kanssa kannattaa seurustella ja kenen kanssa ei.
- itserakass
Ei kannata seurustella kenenkään kanssa. Luen juuri siksi päivittäin tätäkin palstaa ettei asia unohdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 541017
- 981004
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21852- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121786Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔54774- 45656
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke24654- 50638
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19607
- 46578
- 35570
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen13560Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72558Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141555Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47548Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok120536- 47515
- 25512