Juan Caradura vitun pelle jätkä

Stooge

Juan Caradura on punk in finland keskustelufoorumin ylläpitäjä. On kumma punkkari kun kukaan ei tunne tätä jätkää. Minä tunnen tai ainakin tiedän periaatteessa kaikki jotka on yhtään mitään ja nekään ei edes tiedä koko tapausta. Ainakin juttujensa perusteella mitä nettiin kirjottaa on myös aika vitun tyhmä jätkä.

Jatka vaan pelle porukan ip-bännäämistä.

12

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepjeptappara

      Tämä piffi-juan on täysi huijari, kukaan ei tunne tätä ihmistä. Ei pyöri pispalassa, virontormällä, "tohlopissa"... Ja turha heittää helsinkikorttia, helsinkiläiset punkkarit pyörii myös tampereella ja usein. Olisko piffillä tällä hetkellä sellaisella nimimerkillä kuin hauveli, koiruli tai vastaavaa. En yleensä käytä termejä kuten narsisti, mutta tässä tapauksessa en usko että huudan sutta turhaan.

      Huijari, elkää uskoko sen juttuja.

    • Tietäjä__77

      Eipä ole tuttu ukko...

    • idiootit

      Wannabe feikki paska.

    • B.Logan

      Ei millään pahalla, mutta tuskin sinäkään vitun molopää kuuntelet Johnny Thundersia. Kuten ei kukaan muukaan noista hard core lävistysnaama / pipopää / narkkarihipsteri-harrington takki "punkkareista".

      Haistakaa vittu.

      • L.A.M.F löytyy vinyylinä.

        Elä oleta mitään, kun et kerta tunne mua. Ja koska et tunne minua, silloin et voi tuntea juurikaan ketään...


    • JanPaulBeahm

      Hienoo haukkua Tamperelaisia punkkareita narkkareiks ja samalla ihannoida Johnny Thundersia joka oli yksi pahimmista nisteistä musiikin historiassa.

      Diggaan kyllä Thundersin musiikista, sääli vaan että käytti kovia huumeita. Kyllä täällä on täysin päihteettömiäkin punkkareita. Henk koht olen täysin kovia huumeita vastaan.

      Sen verran kuitenkin valaisen asiaa, että monet punkkarit kokee että ovat tehneet paljon kulttuurin eteen ja ei oikein tykkää että jotkut luulee olevansa punkkeja kun löytyy nimimerkki piffiltä. Myöskään piffi ei ole arvostettu mesta varsinkaan vanhempien punkkien keskuudessa, jotka oli sillon siellä kun punk tuli.

      Jos olet joskus ollut punkkari, tarkoittaa ainoastaan että et ole todellisuudessa koskaan ollut punkkari.

    • Punkrunk

      Jos se ei oo punkkari

      Vaa runkkari xD

      • örsläääg

        Turpa kiinni


    • Tää jätkä uhkasi pari vuotta sitten antaa minun ip-osoitteen poliisille. Mistä syystä hän näin olisi tehnyt jäi minulle epäselväksi.

      Hemmetti kun olis screencapit tän äijän jutuista. Ihan kaistapäistä sekoilua.

    • lemmikkidekkari

      Vaikuttaisi siltä että tämä Juan on klassinen narsisti. Mielestäni ihan selvä tapaus.

      Narsismi viittaa henkilön käyttäytymiseen, jossa korostuu itsekeskeisyys, itserakkaus, huomionkipeys, käsitys omasta tärkeydestä, tarve tulla ihailluksi ja kyvyttömyys ottaa toisia huomioon.

      Narsistiseen persoonallisuushäiriöön sairastuneet henkilöt yliarvioivat säännönmukaisesti omat kykynsä ja vähättelevät toisten ominaisuuksia. Heidän ajatusmaailmansa tukee käsitystä omasta paremmuudesta ja he myös odottavat toisten kohtelevan heitä ylivertaisena. Narsistisen henkilön kyky myötätuntoon on heikentynyt ja hän käyttää toisia hyväkseen. Narsistin käytös voi olla ylimielistä ja jopa röyhkeää.

    • nähtyon

      On myös kova valehtelemaan...

    • Imperiumi

      Juanin levy sai vähän huonon levyarvion, 1/10. ;-(

      Jostain syystä arvostelu on ilmeisesti poistettu netistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe