Parisuhteeseen kelpaamattomat

Riiiiin

Miten te oikein jaksatte elämäänne vuodesta toiseen? Itse kuulun myös tähän ryhmään ja alkaa hiljalleen tulla raja vastaan...

86

2173

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omavalinta

      Jaksan nimenomaan siksi koska en ole parisuhteessa. Ei sinkku ole läheskään aina sinkku sen takia ettei kelpaisi parisuhteeseen.

      • EdesUnissa

        Mistä sinkku voi tietää että on aloituksessa etsitty parisuhteeseen kelpaamaton ?
        Minulla on sentään todistajana useampikin nainen jotka valaehtoisesti vaikka vannovat että olen parisuhteeseen kelpaamaton.


      • LoppuNalkutukselle

        Minulla on aina ollut naisystävät ala-arvoisia. Läskejä, juoppoja ja työttömiä.
        Helpotus kun ei näitä tarvitse katsella.


      • VältäNäitä
        EdesUnissa kirjoitti:

        Mistä sinkku voi tietää että on aloituksessa etsitty parisuhteeseen kelpaamaton ?
        Minulla on sentään todistajana useampikin nainen jotka valaehtoisesti vaikka vannovat että olen parisuhteeseen kelpaamaton.

        Yleisimmät tuntomerkit miehistä, joita kannattaa vältellä ovat.
        Ei harrastuksia, ei kavereita, ei työpaikkaa.
        Nämä 3 tunnusmerkkiä kertovat korvienväliongelmasta.


      • Kullinmuru
        VältäNäitä kirjoitti:

        Yleisimmät tuntomerkit miehistä, joita kannattaa vältellä ovat.
        Ei harrastuksia, ei kavereita, ei työpaikkaa.
        Nämä 3 tunnusmerkkiä kertovat korvienväliongelmasta.

        Ei välttämättä korvienvälistä, vaan laiskuudesta.
        Vanhemmat pitävät huolta lellipennusta.
        Ei ole oppinut koskaan töitä tekemään.


      • Anonyymi
        LoppuNalkutukselle kirjoitti:

        Minulla on aina ollut naisystävät ala-arvoisia. Läskejä, juoppoja ja työttömiä.
        Helpotus kun ei näitä tarvitse katsella.

        Totta, helpompaa sinkkuna kuin katsella juoppoa akkaa.


      • Anonyymi
        LoppuNalkutukselle kirjoitti:

        Minulla on aina ollut naisystävät ala-arvoisia. Läskejä, juoppoja ja työttömiä.
        Helpotus kun ei näitä tarvitse katsella.

        Juuri näin, mikään ei vituta kuin nainen jonka kanssa ei voi liikkua yleisellä paikalla.


      • Anonyymi
        LoppuNalkutukselle kirjoitti:

        Minulla on aina ollut naisystävät ala-arvoisia. Läskejä, juoppoja ja työttömiä.
        Helpotus kun ei näitä tarvitse katsella.

        Ota seuraavaksi hoikka työläinen.
        Kierrät kaukaa työvieroksujan läskin.


      • Anonyymi
        EdesUnissa kirjoitti:

        Mistä sinkku voi tietää että on aloituksessa etsitty parisuhteeseen kelpaamaton ?
        Minulla on sentään todistajana useampikin nainen jotka valaehtoisesti vaikka vannovat että olen parisuhteeseen kelpaamaton.

        Jos olet 40 äitillä asuva sinkkupoika, olet kelpaamaton.
        Naisia ei housuunpaskojat kiinnosta.


      • Anonyymi
        LoppuNalkutukselle kirjoitti:

        Minulla on aina ollut naisystävät ala-arvoisia. Läskejä, juoppoja ja työttömiä.
        Helpotus kun ei näitä tarvitse katsella.

        0man tasoinen kannattaa ottaakin.
        Tyhmälle kuuluu työtön läskiämmä.
        Jurrissa ollessa ei ole niin väliä.

        riipparit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, mikään ei vituta kuin nainen jonka kanssa ei voi liikkua yleisellä paikalla.

        Läskin kanssa voi liikkua jos on itsellä pelti kiinni.


      • Anonyymi
        LoppuNalkutukselle kirjoitti:

        Minulla on aina ollut naisystävät ala-arvoisia. Läskejä, juoppoja ja työttömiä.
        Helpotus kun ei näitä tarvitse katsella.

        0ta epätoivoinen YH. Se vielä kokematta.
        Rahoitat Kurpan lasten dokauksen.
        Tee vielä pari lasta lisää siihen. Saat pallon jalkaan.
        18v velkavankeus. Tollo mikä Tollo.


      • Anonyymi
        LoppuNalkutukselle kirjoitti:

        Minulla on aina ollut naisystävät ala-arvoisia. Läskejä, juoppoja ja työttömiä.
        Helpotus kun ei näitä tarvitse katsella.

        Läski ja työtön nainen haluaa työssäkäyvän miehen.
        Elättäjän. Ainut kriteeri.
        Viinaa riittää.


      • Anonyymi
        VältäNäitä kirjoitti:

        Yleisimmät tuntomerkit miehistä, joita kannattaa vältellä ovat.
        Ei harrastuksia, ei kavereita, ei työpaikkaa.
        Nämä 3 tunnusmerkkiä kertovat korvienväliongelmasta.

        No mikä vika on omasta valinnasta johtuva erakon elämä? Töitä oli enne muutosneuvotteluja( 90 irtisanottiin, harrastus ei paljoo kiinnosta,(ei näillä hinnoilla)kaverit oli luumuja,eli piti sossuluukkuna. yhteyttä pidettiin lähinnä silloin kun tarvi jotain.. no mä oon ainakin valintani tehnyt ja tod tyytyväinen.


    • ätmi166cm

      Masentaa ja vituttaa

    • fkjfkljlkjlkjlk

      Miksi ätmit kuvittelevat, että parisuhde jotenkin taikaiskusta parantaisi heidän elämänsä? Ei parisuhteeseen kannata pyrkiä, että nykyiset ongelmasi katoaisivat. Siihen kannattaa pyrkiä vasta, kun haluaa jakaa ennestään hyvän elämän jonkun kanssa, mutta myös sinkkuna voi ihan hyvin elää antoisaa elämää.

      • terytrwtwt

        Jos läheisen ihmissuhteen ja siten läheisen taholta tulevan hyväksynnän ja huolenpidon puute on se ongelmien juuri, niin vaikea on nähdä miten sen voisi korjata ilman tällaista ihmissuhdetta. Ätmit kuitenkin ehkä kuvittelevat kaikkien parisuhteiden olevan sellaisia, että tuo toteutuisi, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.

        Sinkkuna voi tietysti elää hyvää elämää, mutta ei sekään kaikille sovi.


      • fkjfkljlkjlkjlk
        terytrwtwt kirjoitti:

        Jos läheisen ihmissuhteen ja siten läheisen taholta tulevan hyväksynnän ja huolenpidon puute on se ongelmien juuri, niin vaikea on nähdä miten sen voisi korjata ilman tällaista ihmissuhdetta. Ätmit kuitenkin ehkä kuvittelevat kaikkien parisuhteiden olevan sellaisia, että tuo toteutuisi, mikä ei tietenkään pidä paikkaansa.

        Sinkkuna voi tietysti elää hyvää elämää, mutta ei sekään kaikille sovi.

        Vaikka parisuhteessa olevien ihmissuhde voi olla tiiviimpi kuin pelkkä ystävyyssuhde, niin myös ystävät ja perheenjäsenet pystyvät tarjoamaan hyväksyntää ja huolenpitoa. Ei pelkkä suhde naiseekaan takaisi sitä, että saisi noita asioita. Itselläni on kokemuksia tunnekylmistä naisista ja olin paljon onnettomampi heitä tapaillessani kuin sinkkuna. Hyviäkin naisia toki löytyy.


      • 121212121212

        Paitsi että tuo vaatimus koskee vain miehiä.

        Suomi on täynnä naisia jotka suhteeseen alkaessaan "etsivät itseään", eli toisin sanottuna hyvä elämä oli rakentamatta. Miehellä sen sijaan piti olla selkeä suunta (menestykseen johtava), itsevarmuutta, sosiaaliset piirit, jne.


      • 121212121212
        fkjfkljlkjlkjlk kirjoitti:

        Vaikka parisuhteessa olevien ihmissuhde voi olla tiiviimpi kuin pelkkä ystävyyssuhde, niin myös ystävät ja perheenjäsenet pystyvät tarjoamaan hyväksyntää ja huolenpitoa. Ei pelkkä suhde naiseekaan takaisi sitä, että saisi noita asioita. Itselläni on kokemuksia tunnekylmistä naisista ja olin paljon onnettomampi heitä tapaillessani kuin sinkkuna. Hyviäkin naisia toki löytyy.

        Totta. Nykypäivänä suuri osa naisista on irtosuhteiden/panosuhteiden kovettamia, ja he ovat myös tottuneet nuorina saamaan (piip) vastaan mieheltä viihdyttämiseen ja resurssien hankkimiseen liittyviä suoritteita.

        Näitä naisia kiinostaa vain millaisia resursseja ja elämyksiä he voivat saada, heille kyseessä on kilpailu jossa paras resurssien/elämyksien tuottaja saa palkinnoksi...no sitä pillua.

        Yhä harvemmassa ovat naiset jotka saavat nautintoa antamisesta, jakamisesta ja yhdessä rakentamisesta.


      • kunnolliset-nuoret
        121212121212 kirjoitti:

        Totta. Nykypäivänä suuri osa naisista on irtosuhteiden/panosuhteiden kovettamia, ja he ovat myös tottuneet nuorina saamaan (piip) vastaan mieheltä viihdyttämiseen ja resurssien hankkimiseen liittyviä suoritteita.

        Näitä naisia kiinostaa vain millaisia resursseja ja elämyksiä he voivat saada, heille kyseessä on kilpailu jossa paras resurssien/elämyksien tuottaja saa palkinnoksi...no sitä pillua.

        Yhä harvemmassa ovat naiset jotka saavat nautintoa antamisesta, jakamisesta ja yhdessä rakentamisesta.

        Jaa. Me elämme kyllä niin eri maailmassa. Tunnen aika paljon noita "formulakuskin suosiossa" olevia nuoria neitosia ja melkein kaikki seurustelevat vakavasti. Ihan perinteisin menetelmin opiskeluista ja kavereiden parista on löytynyt poikaystäväkin, kaikkien tapaamispaikkaa en tosin tiedä, mutta nämä läheiset tiedän. Mukavia poikia/miehiä ovat löytäneet, nykynuoret eivät edes käytä alkoholia ja tupakkaa niin kuin monet mun nuoruudessa tekivät.


      • kunnolliset-nuoret kirjoitti:

        Jaa. Me elämme kyllä niin eri maailmassa. Tunnen aika paljon noita "formulakuskin suosiossa" olevia nuoria neitosia ja melkein kaikki seurustelevat vakavasti. Ihan perinteisin menetelmin opiskeluista ja kavereiden parista on löytynyt poikaystäväkin, kaikkien tapaamispaikkaa en tosin tiedä, mutta nämä läheiset tiedän. Mukavia poikia/miehiä ovat löytäneet, nykynuoret eivät edes käytä alkoholia ja tupakkaa niin kuin monet mun nuoruudessa tekivät.

        .. Vitsi mitä Legendaa.. Eipä kannata kauheasti sanoa, jos ei ole KärpäsenäKatossa ja/tai parempaa tietoa.. ;D

        Sitä en sano, etteikö osa ole (määristä ei ole tietoa).. Mutta älä nyt sentään viitsi väittää ihan tuollaista.. Se mitä et tiedä/näe, ei tarkoita sitä, etteikö sitä olisi.. ;P


      • kunnolliset-nuoret
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vitsi mitä Legendaa.. Eipä kannata kauheasti sanoa, jos ei ole KärpäsenäKatossa ja/tai parempaa tietoa.. ;D

        Sitä en sano, etteikö osa ole (määristä ei ole tietoa).. Mutta älä nyt sentään viitsi väittää ihan tuollaista.. Se mitä et tiedä/näe, ei tarkoita sitä, etteikö sitä olisi.. ;P

        "Se mitä et tiedä/näe, ei tarkoita sitä, etteikö sitä olisi.. ;P"

        Tuo koskee sinua ja 121212 myös, eikö niin.

        On monissakin tutkimuksissa todettu, että ihminen hakee lähinnä sellaista informaatiota, joka soveltuu omaan maailmankuvaan ja kokemuksiin ja jättää toisenlaiset faktat ja kokemukset huomioimatta. Tuota on tutkittu monenlaisin kokein visuaalisten ärsykkeidenkin kohdalla. Siihen perustuu ihmisyhteisöjen muodostuminen, samansuuntaiset havainnot vahvistuvat muiden kokemusten kautta.

        Siinä syy, miksi mun on vaikea ymmärtää teidän ajatustapaanne, vaikka se olisi yhtä pätevä teidän kokemustenne nojalla kuin omanikin on minulle. Siinä myös yksi syistä, jonka vuoksi jäin alkuun koukkuun tänne palstalle, koska ajatustapa on vieras, niin halusin tietää, miten ajattelette.


      • kunnolliset-nuoret kirjoitti:

        "Se mitä et tiedä/näe, ei tarkoita sitä, etteikö sitä olisi.. ;P"

        Tuo koskee sinua ja 121212 myös, eikö niin.

        On monissakin tutkimuksissa todettu, että ihminen hakee lähinnä sellaista informaatiota, joka soveltuu omaan maailmankuvaan ja kokemuksiin ja jättää toisenlaiset faktat ja kokemukset huomioimatta. Tuota on tutkittu monenlaisin kokein visuaalisten ärsykkeidenkin kohdalla. Siihen perustuu ihmisyhteisöjen muodostuminen, samansuuntaiset havainnot vahvistuvat muiden kokemusten kautta.

        Siinä syy, miksi mun on vaikea ymmärtää teidän ajatustapaanne, vaikka se olisi yhtä pätevä teidän kokemustenne nojalla kuin omanikin on minulle. Siinä myös yksi syistä, jonka vuoksi jäin alkuun koukkuun tänne palstalle, koska ajatustapa on vieras, niin halusin tietää, miten ajattelette.

        Älä Yleistä (te, -ne, jne.).. Yksi jos toinen on jossain asiassa suunnilleen samaa mieltä ja sitten taas jossain asiassa on enemmän tai vähemmän erimieltä.. Tai erillainen tulkinta tjms.. ;P

        Toiseksikin.. Minun Empiirinen Tutkimus menetelmäni on sellainen, että Pyrin löytämään ja etsimällä etsimään todisteita omia sen/tämän hetken ajatuksiani jne. vastaan.. ;P

        Suosittelen samaa Sinullekin.. ;D


      • kunnolliset-nuoret
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Älä Yleistä (te, -ne, jne.).. Yksi jos toinen on jossain asiassa suunnilleen samaa mieltä ja sitten taas jossain asiassa on enemmän tai vähemmän erimieltä.. Tai erillainen tulkinta tjms.. ;P

        Toiseksikin.. Minun Empiirinen Tutkimus menetelmäni on sellainen, että Pyrin löytämään ja etsimällä etsimään todisteita omia sen/tämän hetken ajatuksiani jne. vastaan.. ;P

        Suosittelen samaa Sinullekin.. ;D

        "Suosittelen samaa Sinullekin.. ;D"

        Juurihan kerroin tulleeni tänne siksi, että ymmärtäisin paremmin.


      • kunnolliset-nuoret kirjoitti:

        "Suosittelen samaa Sinullekin.. ;D"

        Juurihan kerroin tulleeni tänne siksi, että ymmärtäisin paremmin.

        Noh, ei se auta, jos/kun vain täällä ihmettelet.. Sun pitäisi yrittää oppia katsomaan asioita Syvemmälle, siis ihan joka puolella missä liikut jne.. ;P

        Pikku hiljaa hyvä tulee, mutta ensin sinun pitää edes tajuta raottaa silmiäsi.. Loppu menee itsestään, jos et sitten pakene takaisin "kuoreesi" tjmv.. ;P


      • epäuskottavaa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Älä Yleistä (te, -ne, jne.).. Yksi jos toinen on jossain asiassa suunnilleen samaa mieltä ja sitten taas jossain asiassa on enemmän tai vähemmän erimieltä.. Tai erillainen tulkinta tjms.. ;P

        Toiseksikin.. Minun Empiirinen Tutkimus menetelmäni on sellainen, että Pyrin löytämään ja etsimällä etsimään todisteita omia sen/tämän hetken ajatuksiani jne. vastaan.. ;P

        Suosittelen samaa Sinullekin.. ;D

        En kyllä oikein usko tuota väitettäsi ”empiirisistä tutkimusmenetelmistäsi”. Taidat sillä vain huijata itseäsi.


      • epäuskottavaa kirjoitti:

        En kyllä oikein usko tuota väitettäsi ”empiirisistä tutkimusmenetelmistäsi”. Taidat sillä vain huijata itseäsi.

        .. "Taidat" nyt Erehtyä Henkilöstä, joka Huijaa Itseään.. Mulla on Kyllä (SiniSilmänä) Siitä(kin) "MaisterinPaperit", joten tiedän Khyl mistä Puhun.. ;D


      • Anonyymi
        121212121212 kirjoitti:

        Totta. Nykypäivänä suuri osa naisista on irtosuhteiden/panosuhteiden kovettamia, ja he ovat myös tottuneet nuorina saamaan (piip) vastaan mieheltä viihdyttämiseen ja resurssien hankkimiseen liittyviä suoritteita.

        Näitä naisia kiinostaa vain millaisia resursseja ja elämyksiä he voivat saada, heille kyseessä on kilpailu jossa paras resurssien/elämyksien tuottaja saa palkinnoksi...no sitä pillua.

        Yhä harvemmassa ovat naiset jotka saavat nautintoa antamisesta, jakamisesta ja yhdessä rakentamisesta.

        Totta toisinkin päin, että monesti miehelle epäonnistuneet irtosuhteet, jättämiset tai jätetyksi tulemiset eivät helpota perhe-elämään , pysyvämmän parisuhteen luomiseen resurssitta kuten odottamattomat menestyspaineet ja "elämässä eteenpäin" (pankin mainoksesta) meneminen siis valtava pankkilainan ottaminen asumiseen.

        Yhteinen elämä on sanapari , onko se tämän päivän sosialismiä parisuhteessa kun pitää panostaa yhteen tai toiseen asiaan ja kaikki sadalla prosentilla, mutta yhteistä on lainat ja lapset , omaan on urat , harrastukset ?

        Miksi lähdin tätä lukemaan, no kun tuli keskusteltua töissä taannoin minun elämänmeno, ja olenko parisuhteessa vai sinkku vai peräti parisuhteeseen kelpaamaton,

        Nuorena miehenä vientiä olen ollut komean ulkokuoren ja mittojenkin edellyttämänä , oikeasti liiankin helposti kauniita koulutettuja naisia ,on asuttu vuosia yhdessä,
        toisen opiskellessa , minun työssä käydessä, mutta suhteen vakavampi aste on ainakin itselle sitä luokkaa ehdoton, en mene naimisiin, en kuulu kirkkoihin, en millään tahdo edes toisten häihin.
        Ja kaikki muukin virallistaminen on vaikeaa , vaikka olen muutaman vuoden olen asunnonkin omistanut toisen kanssa , naisen jonka avioeroa vauhditin seksin ja vapaudenvoimin mutta perinnöttömän konemiehen on vaikeaa olla sellaisessa suhteessa jossa exä yrittäjämies vaan on pystynyt maksamaan Lapinlomat ja Phuketit , ei vaan saldo riitä ja lähteehän se rakkaus kun rahaa ei olekaan tottumuksiin
        ja menoihin vaikka verottajan tiedoissa numeroita onkin.

        Kuten sanoin aikalailla nopeasti olen löytänyt naisseuraa, tupakoimattomana ja porukan vähinten alkoholia käyttävänä kun taas ajauduin suhteeseen viisaanpana että nyt vain etänä , toisella omat lapset mutta nekin siinä kasvoi aikuisiksi ja siltikin vielä aikuisina viikottaisiksi kontakteiksi ja yhteisiksi lomamatkoiksikin, mutta itse parisuhde ei ollut kuitenkaan se mitä on halunnut , vaikkei sitä rakkaudeksi kutsutun tunteen ensipuraisua voikaan olla aikuisten oikeasti olla ilmassa, riittää että tuntee ja kaipaa mutta riittääkö se ja seksi.
        Sitten loppuu seksi ja halu siihen ,,, meneekö muutama kuukausi alkaa loppu suhteen toisilla voi seksitöntä olla vuosikn, mulle se ei onnistu, ahdistaahan sekin jos ei ole mitään.

        Nyt olen kipuillut 15 -vuotta kestänyttä etäsuhdetta kuitenkin paljon , monenlaista olen siinä menettänyt , parisuhteen myötä , ystäviä, ihmisiä,paljon kaipaan jopa tyttären porukkaa jopa koiraa mutta nyt olen yksin ilman keski-ikäisen paineetta menestyä tai siis esim, kun muut ikätoverit ostaa mökkejä ja sijoitus asuntoja niin millä piirrät jos ei alunperinkään liitua ole.

        No niin enpä ole siinäkään jakamassa heidän iloaa mökkeillä tai siis vieraana siellä , kun sekin alkoi ahdistamaan , kun ei sellaiseen pysty itse , ja kaiketi sekin vaikutti parisuhteeseen tappavasti kun muilla menee kivasti kun on uutta bemarit ja Ruoveden mökit .
        Kun itse kaksiossaan haaveilee uudesta polkupyörästä vaikka kuulun verottajan mukaan kymmennen prosentin tulokärkeen asuinalueellani, no tulottomia yrittäjiä nuo naapurit , niillä vaan on.
        Paremmin.
        Parisuhde,


    • tosirumamies--

      Ei tätä jaksakkaan enää pitkään, kun itsemurhalla lähdetään.

    • Whatevvs

      Minulle on ihan se ja sama, suurin osa avioliitoista on tuhoon tuomittuja kuitenkin. Mistä minä sen sopivan miehen muka löytäisin?

    • SolitudeMan1977

      Niinhän se Raamattukin sanoo, että lopun aikoina rakkaus kylmenee ja ihmiset ovat itserakkaita...lisäksi Jeesus kysyi retorisesti puhuessaan paluustaan: "löytäneekö Hän uskoa?" tietäen hyvin että ei monikaan täällä enää usko.
      Kylmää on..parisuhde on mahdotonta löytää.

      • 877

        Tuskin se mahdotonta on, kun koko ajan ihmiset kuitenkin rakastuvat ja muodostavat parisuhteita.


      • Koettu.on
        877 kirjoitti:

        Tuskin se mahdotonta on, kun koko ajan ihmiset kuitenkin rakastuvat ja muodostavat parisuhteita.

        Kyllä se tässä 70 iässä alkaa melko mahdotonta olla.


    • Tämä on siitä outo kysymys koen itseni parisuhteen kelpaamattomuudeksi vaikka minut on hyväksytty parisuhteeseen. Ei tarvitse muiden edes kiusata kun oman kyvyttömyys satuttaa siten, että elämässä tulee ahdistumaan stressin alla.

      Se on ongelma jokainen haluaa pärjätä. Itse koin olevan muutamia vuosia sitten kyvykäs ja lapsillekin sanoi että heikompia pitää aina auttaa. Todellisuus on karua, etten pystyväni itseäni auttamaan, muita yritän toisia rohkaista.
      Pyrkimys on kuitenkin muuttua ja se on tosi vaikeaa kun siihen ei ole motivoitunut.

      • epäselvää

        Muuttua miten?


      • epäselvää kirjoitti:

        Muuttua miten?

        Kyvykkääksi. Pärjäämään yhteiskunnan määrittämällä tavalla.


    • Pillujen--asiantuntija

      Parisuhde on kuin happi.

      • miesulkomaalainen

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä, että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 50 v työtön mies. Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi vihata enempää kuin tällaista ihmistä.
        -------------


      • noeihyvänoin

        Ei ole. Aivan sairas tapa ajatella, että olisi niin riippuvainen toisesta ihmisestä. Kun parisuhteessa tulee vaikeuksia eteen, niin miten pystyy ratkomaan ne, jos ei pysty huolehtimaan henkisesti itsestäänkään.


      • noeihyvänoin kirjoitti:

        Ei ole. Aivan sairas tapa ajatella, että olisi niin riippuvainen toisesta ihmisestä. Kun parisuhteessa tulee vaikeuksia eteen, niin miten pystyy ratkomaan ne, jos ei pysty huolehtimaan henkisesti itsestäänkään.

        Saa sitä olla, jos haluaa.. Keksin paljon "sairaampiakin" AjatusMalleja.. Ne(kin) kun on kaikki KatsojanSilmässä.. ;D


    • jaksaa

      Miksei jaksaisi? Elämä on leppoisaa yksinkin kunhan ei ota asioita liian vakavasti.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Jaksan koska on rahaa ja työkkärin tantat ei pysty määräilee minua paska hommiin. Muuten ei jaksaisi.

    • Pillujen--asiantuntija

      Miehet kestää yksinäisyyden huonosti. Alkavat juoda viinaa ja alkoholisoituvat ja tulee kaikenlaisia ongelmia muutenkin. Jotkut sitten hyppää junan alle tuskissaan. Se tuska on alkanut jo vuosia kun tieää miten nirsoja naiset ovat ettei kelpaa edes sille rumimmalle naiselle. Tuskaa lisää se että näkee naisen käsi kädessä jonkun jännämiehen kanssa.

      • niksnaks7

        Selkärangatonta juoppoa häpeää oma äitikin.


      • stpidaisuri
        niksnaks7 kirjoitti:

        Selkärangatonta juoppoa häpeää oma äitikin.

        Alat aisuriksi, elätät YH tyhmiä lapsia 10 vuotta.
        Tyhjää parempi sekin.


      • notnoaisuri
        stpidaisuri kirjoitti:

        Alat aisuriksi, elätät YH tyhmiä lapsia 10 vuotta.
        Tyhjää parempi sekin.

        Olen mielummin äidin helmoissa, kuin alan aisuriksi.


      • silmillekustu
        stpidaisuri kirjoitti:

        Alat aisuriksi, elätät YH tyhmiä lapsia 10 vuotta.
        Tyhjää parempi sekin.

        Minulle kävi juuri noin, jälkeenpäin eron jälkeen vituttaa kun elätin YH lapsia ja menetin tuhansia euroja.
        Aikaa meni hukkaan 10v teeskennellessä onnellista parisuhdetta.
        Tajusin että YHlle on tärkeintä saada lapsille isä ja joka maksaa laskut.


      • tyhmäpäämaksaa
        stpidaisuri kirjoitti:

        Alat aisuriksi, elätät YH tyhmiä lapsia 10 vuotta.
        Tyhjää parempi sekin.

        Haha, aivan totta.


    • eemeli_peeveli

      Entäs paskassa parisuhteessa roikkuminen? Sehän oikein voimaannuttaa.

      • imeparsaa

        Mieluummin vaikka niin, ku yksin 4 seinän sisällä tuskailessa ja viinaa juomassa.


      • semmoottiiiiii
        imeparsaa kirjoitti:

        Mieluummin vaikka niin, ku yksin 4 seinän sisällä tuskailessa ja viinaa juomassa.

        N sitten ätmi voi pariutua vaikka toisen ätmin kanssa, jos kuka tahansa kelpaa. Mitä sillä seksuaalisella kiinnostuksellakaan väliä, kunhan on joku suhde.


      • hullun7hommoo

        Mikä pakko se on YH ja lapset elättää, hullun hommoo.


    • atm-tapaus

      Huorissa voi käydä ja saa energiaa. Tulee myös halvemmaksi.

    • Parisuhteeseen hinkuvia kutsutaan läheisriippuvaisiksi. He eivät osaa elää ilman, että ei olisi koko aikaa joku toinen lähellä.

      • katkeraelämä

        Juuri niin godam, aina joku kainalossa. Huvittavaa.


      • nurkkaankusija
        katkeraelämä kirjoitti:

        Juuri niin godam, aina joku kainalossa. Huvittavaa.

        Huvittavia nuo läheisriippuvaiset.
        Kaikki tietää, että elämän parhaat hetket ja muistot koetaan yksin.
        Vanhana on sitten kiva muistella yksinäisiä hetkiä.


    • paapystyyn

      Elämässä on muitakin asioita. Ei pelkkä parisuhde tuo onnee.
      Ei pidä jämähtää kenenkään muinaisiin malleihin, vaan keksiä jotakin
      uutta. Harrastuksia, matkailua, kirjoittamista, lukemista. maalaaamista.
      Eri urheilulajeja löytyy vaikka kuinka paljon. Harrastus piirejä ja kursseja,
      vapaaehtoistyötä eläinten, lasten tai vanhusten parissa. Parisuhteen
      ihannointia liioitellaan turhaan. Parsuhteet haalistuvat kuitenkin, mikään
      ei pysy samana. Sellainen kuuluu elämän kiertokulkuun ja on luonnollista.

      • pohjalla34

        Siinä ei harrastukset ja kaverit auta kun on täysi nolla, zero-tasoa.
        Aina kun suun avaa, niin naiset lähtee juosten karkuun.


      • taasomasyy5
        pohjalla34 kirjoitti:

        Siinä ei harrastukset ja kaverit auta kun on täysi nolla, zero-tasoa.
        Aina kun suun avaa, niin naiset lähtee juosten karkuun.

        Mitäs joit vuosia ja lahoitit aivosi! Oma vika.


    • Olen parisuhde kelpaamaton mutta olen parisuhteessa. aikakin ihmisen saa masentuneeksi.

      • Ei en jaksa epävarmuus mitä tekee ystävyydessä väärin. En tiedä . En saa sähköpostia enää llen myös ystävä kelvoton. Eli säälittävä.


      • Kiltti-ja-kunnollinen

        Eikö sun kannattaisi ratkoa niitä ongelmia siellä kotona eikä tällä palstalla. Jollet kelpaa etkä saa rakkautta suhteessa niin sitten ero. Itsensä kiduttaminen huonossa suhteessa ei tee hyvää itsellesi.


    • kaikkiloppui

      Hän ei kuulu siihen ryhmään koska ollut parisuhteessa kauan ja siksi se ei ole enää mitenkään välttämätöntä. Siksi ei siitä enää unelmoi.

    • helpotusTuleeHeti

      Yksinelävät homomiehet, tulkaa jo kaapista.
      Helpottaa kummasti oloa.

    • adfasef

      Koska irtosuhteilla ei olisi Jumalan siunausta ja avioliitto ei kiinnosta, vähiten lastenhoito. En myöskään pidä minusta niin paljon että joku sietäisi mua. En siis ole minut kanssani. Siksi jaksan yksin.

    • Kellekäänpahaa

      On tehty kelpaamattomiksi ja odotetaan täyttä vapahdusta. Kiitollisena kaikesta ollaan olemassa. kun Jumala tahtoi niin.

    • mikäonhuonosuhde

      Eikö ole ihme ja kumma kun aina muut tietää enemmän jonkun parisuhteen sisällön kuin se itse parisuhteessa oleva? Toki jos itse parisuhteessa kertoilee pitkin kyliä minkälaisessa suhteessa on ja kuinka kärsii. Mutta silloin pitää miettiä ne motiivit kertomiseen. Yleensä ne syyt ovat että saa seksiä tai muuta tukea toisilta kun eroaa eikä ole sika joka alunperin on syyllinen eroon. Se mitä ulospäin näytämme parisuhteestamme on sekin tavallaan näytelmää mitä toiset näkee parisuhteen. Parisuhteeseen kelpaamattomat kyllä tulee esille nopeasti. Mutta turha sitä on tuomita parisuhdetta ulkopuolisena eikä aina ihan uskoa jos joku kertoo olevansa onneton tai pettää jne. Koska parisuhteessa on tasan kaksi ihmistä jotka tietävät minkälainen se on. Miten joku jaksaa elää huonossa suhteessa? Hyvä kysymys mutta hankala todistaa. Koska en tunne yhtään parisuhteessa olevaa joka kertoisi kylillä kuinka huono parisuhde hänellä on. Sitten kun ero tulee niin luulee kyllä niitä syitä seurauksia. Eli kuka elää huonoa suhdetta on se itsensä hoidettava. Montako surkeaa ukkomiestä on olemassa jotka kertovat kurjasta elämästään. Hakien seksiä muilta. Paljon ja näitäkin kuulee kylillä. Joten miten ihmeessä nuo pettävät ukkomiehet kykenevät pussejaan käydä tyhjennyksellä pitäen kulissia yllä kotona? Eikö nämäkin ole itse tehneet moisen päätöksen ja olla huonossa suhteessa jossa pitää pettää.

      • .. Naiset pettää ihan siinä kuin miehetkin.. Välillä tuntuu, että nykyään jopa usemmat naiset, kuin miehet.. SamanTapaisten SeliSelitysten kera.. Tai jopa ilman selityksiä ihan muuten vaan.. ;P

        .. Sellaisia ne BonoBo NarsuMarsut on.. ;P


    • alintasoja

      Älä koskaan anna kenenkään sanoa, ettet kelpaa parisuhteeseen ja olet alemman tason mies.

    • dsvsdgs

      Helposti, viihdyn yksin ja kerta kerran jälkeen kun olen naisten kanssa tekemisissä, tulen vakuuttuneemmaksi että parisuhde ei ole minun juttuni. Naiset näyttävät tykkäävän vaan miehen itsetunnon lyttäämisestä, enkä voisi kuvitella sellaista päivittäisenä elämänä. Näin vanhaksikin kun olen elänyt vailla erikoisempia naiskokemuksia, niin sehän on varma ettei ne enää tällaista ala opettamaan. Viimeksikin kun minut puoliväkisin vedettiin baarissa tanssimaan, muija oli aivan kypsänä kun en osannutkaan tanssia ja hän joutui opettamaan. Mitenköhän sitten parisuhteessa, jos jo pelkkä tanssiminen tökkii, hoh.

      • 0lenhanMies

        Mikä on nynnyn sinkkupojan elämän tarkoitus?


      • h567jh67
        0lenhanMies kirjoitti:

        Mikä on nynnyn sinkkupojan elämän tarkoitus?

        Elää elämää itselleen eikä jollekulle muulle?


      • JokaLähtöö
        h567jh67 kirjoitti:

        Elää elämää itselleen eikä jollekulle muulle?

        Juuri näin. Sinkkumiehen pitää ylpeästi olla oma itsensä.
        Selkä suorana.
        Eihän kaikki voi olla menestyjiä. Pitää myös olla pohjasakkaa joille voidaan naureskella. Hampuusin pitää uskaltaa rohkeasti tunnustaa ryssineensä elämänsä.


      • KilttiMies89
        JokaLähtöö kirjoitti:

        Juuri näin. Sinkkumiehen pitää ylpeästi olla oma itsensä.
        Selkä suorana.
        Eihän kaikki voi olla menestyjiä. Pitää myös olla pohjasakkaa joille voidaan naureskella. Hampuusin pitää uskaltaa rohkeasti tunnustaa ryssineensä elämänsä.

        En ymmärrä miks aina pitää naureskella joillekkin tai oikein etsimällä etsiä niitä luusereita joita voi polkea lisää maahan, eikö ihmiset voi tuntea itseään onnistujiksi lyttäämättä toisia ihmisiä?


    • brlsiufdis

      Ei sitä aina tiedä, tulisiko tuntea alemmuutta vai ylemmyyttä, kun syrjäsilmälla funtsaa.
      Elämän tarkoitus, siitä en tiedä mitään.

    • Anonyymi

      "Eihän kaikki voi olla menestyjiä. Pitää myös olla pohjasakkaa joille voidaan naureskella. Hampuusin pitää uskaltaa rohkeasti tunnustaa ryssineensä elämänsä."

      Just näin, ja pitää muistaa ja tajuta että itse ei ole eikä koskaan ole ollut vastuussa mistään.
      Ne on aina olleet ne toiset, ja varsinkin naiset jotka kaiken on pilanneet.
      Miesraukka sitten itkee ja ulisee ja vinkuu ja tuijottaa surkeaa napaansa eikä missään tapauksessa ota vastuuta eikä tee elettäkään parantaakseen oloaan ja elämäänsä!
      Sehän on naisen vastuulla, tarvitaan nainen ja simsalabim! miehen elämä lähtee kertarysäyksellä sellaiseen liitolentoon kohti autuutta ja ihanuutta että oksat pois!

      Usein ajattelen, että jos silloin 40-luvulla miehet olisivat olleet tuollaisia, missä olisi Suomi? Sitä ei olisi ollut olemassakaan sen jälkeen kun isonaapuri olisi marssinut rajojen yli muutamassa päivässä.
      Mihin on hävinneet Miehet? Miksi heitä saa hakea kissojen ja koirien kanssa ja nekin harvat tottakai sitten jo varattu!

      • Anonyymi

        Kyllä niitä on elämässään tyrineitä, oikean naisen tavattuaan vaikka minkälaisesta suosta nousseita miehiä.

        Naisen tuki ja välittäminen voi aikaansaada ihmeitä.


    • Anonyymi

      Ei parisuhteeseen kelpaamattomia olekkaan...ellei sitten itse niin halua

      • Anonyymi

        Jollakulla saattaisi olla hiukan erilainen mielipide, mutta toki sinullakin on oikeus siihen.
        Sitähän sanotaan, että mielipiteet ovat kuin p-rsereikiä. Jokaisella ihmisellä on omansa.

        Ja sitten on vielä ihmismuodossa olevia p-rsereikiä, joilla on heilläkin omansa.


    • Tyhjentää välillä kassit vaikka kumipilluun niin taas jaksaa. 💘

    • Anonyymi

      Jos itselle ei kelpaa kukaan. Kaikki liian huonoja ehdokkaita.

      Hyvä päivä ja paha päivä... päivän voi tehdä iloisemmaksi vaikka jos käy ulkomaailmassa...ulkoavaruudessa höpöttelemässä toisten olijoiden kanssa.

    • Anonyymi

      On aina ollu sellane tunne etten kuulu tähän maailmaan...

    • Anonyymi

      Hyvin yksinkertaista: en käy töissä. Koska en kerran kelpaa parisuhteeseen ja seksiin, ei yhteiskunnan tule saada minulta minkäänlaista panosta. Jos käyn töissä, naisilla on velvollisuus palkita kaltaiseni hyvä, mukava ja kunnollinen mies seksillä. Muussa tapauksessa työssäkäyvät maksakoot loikoiluni ja herkutteluni.

      • Ne on ne viis siirtymää lapsuudesta aikuisuuteen. Muuttaa kotoo pois, saada tutkinto, mennä töihin, pariutua ja saada lapsi. Se on ihan kasvitieteellisessä kirjassa. Mun theoria on että jos joku noista estyy, pitää panostaa kovemmin muihin. Esim. Mä oon panostamu omistusasumiseen, koulutusta on paljon jatkokurssia ja töitä painettu kovasti. Kaks viimestä jääny puuttuu ja tutkimusten mukaan kahden osaalueen paikkaaminen on jo vähän haastavaa. Mutta voi sille mitään, pariutumattomuus estää sen lapsenkin. Eli noihin kolmeen sitten.


    • Anonyymi

      hyviä bailleja.. myntohionin salkmiakki-lakritsa juttuja...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe