http://www.iltalehti.fi/viihde/201705032200119214_vi.shtml
Miksi se kelpuutti noin vanhan naisen?
Tom cruisen tyttöystävä on 28 vuotias
15
339
Vastaukset
- mietintämyssypäähän
Siinäpä pulma.
- kurppa26vuotta
Oi oi oi kamalaa, miten kehtaa pussailla julkisesti tuollaista kurppaa. Kyllä miehet on inhottavia kun kelpuuttavat noinkin vanhan kurppa naisen.
- osanotto
Cruiselta kuoli äiti äskettäin. Se selittää varmaan tämän iäkkään tyttöystävän.
- aina-inhonnut-tomppaa
Hyi, menee aina kylmät väreet kun näen Tom Cruisen irvistelemässä. Naisrukka, outo miesmaku. Ja tuo Cruisen jalka tuossa, yöööök, miten voikin olla niljakas tyyppi.Limanuljake :D
- vastenmielisiä.ihmisiä
Samat sanat, oksettava tyyppi.
Oli aika kauan naimisissa Nicole Kidmanin kanssa. Ihmettelin joskus suhdetta, mutta enää en. Kidman on samaa kastia Cruisen kanssa: oksettava, valheellinen saatananpalvoja. Ja isänsä on luciferiaaninen ihmishirviö.
Hollywood on pelkkää paskaa, ja Hollywoodin ihmisjäte on täysin tarpeeton tälle maailmalle.
- 54545454
Siksi koska Tom Cruise ei ole hypergaminen/pinnallinen ja näkee naisessa muutakin kuin nuoruuden ja ulkonäön.
- tomppaiski
Mieshän se on. Kysymys kuuluu siis, että miksi se kelpuutti kurppaikäisen skientologin?
- Kiltti-ja-kunnollinen
Ei tuo suhde kestä kuten ei tomin edelliset suhteetkaan ei kestänyt. Se nainen on vain pano. Tom on seurustellut Rebecca De Mornayn , Cherin, Mimi rogersin, Nicole kidmanin, katie holmesin, penelope cruzin kanssa joten ei mies jaksa kovin kauaan katsella samaa naista.
- suhteenskientologia
Penelope ainakin jätti hänet, enkä olisi yllättynyt, jos Katie Holmes olisi tehnyt samoin.
- teeskentelijä.tom
Tuo nenänsä pienentänyt, 169-senttinen scientologi-seurakunnan orja oli NAIMISISSA Mimi Rogersin, Nicole Kidmanin ja Katie Holmesin kanssa.
Kidmanin kanssa pisimpään.
Naiset jättivät tuon naukujan. Holmes ei taida edes keskustella enää koko ukon kanssa, eikä "jostain syystä" halua sallia tyttärensä tapaavan isäänsä.
- GGGGGGGGGGGGGGGG
Cruise 54, nainen 28. Mä 50 ja nainen 22. Kaunis nainen. Mulla toki vähemmän rahaa kuin Tompalla.
Ehkä tuolla kurpalla sitä on? - MuumioNKirous
Mitä ihmeen pelleilyä. 28 v on oikein hyvä ikä! Ja Tom Cruise on Alfojen Alfa.
- jhjhjhhjjhjhh
No ihan samaa miettinyt miten Katri Helena sen äijän ketaleen huolinut. Vanha ukon kuvatus, pthyi...
- YHkurppeli
Onhan Dännilläkin 22 v tyttöystävä.
Työtön maalaispoika ottaa vastaavasti itseään vanhemman kurppelin jos saa sitäkään. - 4ayy4wa
En ois uskonut että Tom on jo 54.
Mä näytän about saman ikäiseltä ja olen 30-vuotias. Harmittaa vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919