Oon vanhaan työkaveriin melko ihastunut. Ollaan reilussa ystävyysväleissä ja niissä merkeissä myös tavattu. Vapaita keski-ikäisiä. Perhe-elämät molemmilla takana. Nyt haluaisin enemmän. Haluisin päästä sänkyyn tuon ihanan ja puoleensavetävä miehen kanssa, vaikka olemme tunteneet työn kautta jo vuosia. Tiedän, että hän viihtyy seurassani. Mutta mistä voin tietää onko hän kiinnostunut enemmälti. En haluaisi nolata itseäni ja saada pakkeja. Tekis vain mieli seksiä ja läheisempää suhdetta. Tuo mies ois just sopiva. Osaako kukaan mies neuvoa mua?
vanhaan työkaveriin ihastunut, miten pidemmälle
3
354
Vastaukset
Pilailetko avauksessasi?
Olette kokeneita parisuhdeihmisiä ja vietätte aikaa yhdessä vapaa-ajalla, eiköhän homman pitäisi olla selvä.
Pikkutuhmaa juttua kehiin niin näet heti oletteko menossa sänkyyn.- tuttuahuttua
Hei, jos hän on kerran mies, niin varmasti on kiinnostunut, jos vapaa-ehtoisesti kanssasi viettää aikaa. Hän voi miettiä tilanteestanne samalla lailla eikä uskalla tehdä selkeää avausta sinun menettämisesi pelossa. Johdata seuraavalla kerralla, kun tapaatte, keskustelu itse asiaan ja kerro tunteistasi tai kysy häneltä, mikä hänen mielestään tilanteenne on. Sen jälkeen on helpompaa alkaa purlaa "vyyhtiä". Hän on takuulla juonessa mukana, trust me! Tule kertomaan sitten, miten kävi.
- kysymyksentehnyt
Jes, hyvin kävi:) Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861540
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1711067Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46851- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52782- 46782
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763