Heippa!
Apua kaipailisin iittala/hackmann asiantuntioilta! Omistamme (ainakin luulen niin) iittalan Citterio 98 aterin sarjaa KIRKKAANA eli ei mattana. Nykyisin kaupoista löytyy vain matta metallisia aterimia ja olen googlannut koko netin läpi enkä mistään löydä edes kuvaa omistamistamme aterimista.
Onko meidän aterimet vain pientä erää jota on valmistettu rajallinen määrä, vai olenko erehtynyt nimestä? Aterimet siis aivan saman laisia kuin Citterio 98 mutta vain kirkkaita.
Apua! Iittala tietäjiltä
5
1059
Vastaukset
- Riksartson
Oletko hankkinut sarjasi uutena vai käytettynä? Minulla on sellainen etiäinen, että niitä olisi ollut kirkkaanakin saatavana. Toisaalta mattaharjatut kiillottuvat käytössä ja vaikuttavat kuluneilta kirkkailta. (Ovat silloin mielestäni paremman näköisiä kuin uutena.)
- Apuatarvitaan
Hankittu uutena, ja ihan kirkkaita ovat aina olleet. Aterimet olivat tosi pitkään meillä ns. "parempina" aterimina eli käytettiin vain esim. vieraiden tullessa. Noin vuosi sitten otettiin ne ihan joka päiväiseen käyttöön ja nyt kaipilisin täydennystä aterimiin mutta kaikkialla on vain mattaa saatavilla.
- Riksartson
Tuli vaan mieleen, että onko aterimet kuitenkin Citterio 2000:set. Niitä näkyy löytyvän kuvissa kirkkaina(kin). Tunnistat pyöristetyistä varsien päistä. Muuten ovat malliltaan samanlaiset kuin 98:t.
- Minätäällätaas
Kyseessä siis citterio 98, ei 2000. En ole vieläkään löytänyt mistään kirkaina näitä aterimia joten jos joku näkee jossain kirppiksellä jne myynnissä niin vinkatkaa!
- Anonyymi
Ne on Citterio 2000:t jos ne in kiiltävät ja hieman reunoiltaan pyöreämmät kuin 98:t. Meillä on kotona samat 2000:t ja systerillä 98:t.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988