Liikuntaseteleitä 100 kpl a' 4 €
Työnantaja maksaa seteleiden (esim. 100 kpl) kertatilauksesta Smartumille => 16 €
Liikuntapaikka maksaa kaikista seteleistä 8 % palkkion => 32 €
>>> 400 € seteleistä maksetaan ylimääräistä 52 €.
Minkälaisia rahakuluja / kokemuksia / eri tahoilla on liikuntaseteleistä? Kätevää? Halpaa? Bisnestä?
Liikuntaseteli on KALLIS
7
4999
Vastaukset
- harrastettua
Käyttäjänä vain hyviä kokemuksia, tuleepahan käytyä ilmaiseksi uimassa (muuten ei ehkä laisinkaan..)
- Bosse
ei oo edullista! kun mun sali ottaa 12 egee käynniltä nii jouduin antaan 3 Smartumin lippuu, mut kun nyt sain Finnbodyn lippuja niin niitä menee vaan yks lippu joka maksaa jotain 5 egee nii aika paljo säästää joka kerta...
- sinäkin...
...alennuksista valittaja
- Työntekijän etu
Hienosti päätelty. Nuo laskuhommat kannattaa kuitenkin jättää osaaville. Ala-asteen laskuoppi opetti että 16 32=48 eikä 52. Meillä seteli on toiminut hyvin niin yrityksen kuin työntekijänkin kannalta.
- mädl
Minun työnantajani tarjoaisi liikuntaseteleitä. Työkaverini, joka oli jo niitä saanut, kertoi, että palkasta vähennettiin 3,25e/seteli. Tekeekö työnantaja siis bisnestä niillä? Osaako kukaan kertoa, meneekö tämä nyt ihan oikein?
- MrMr
mädl kirjoitti:
Minun työnantajani tarjoaisi liikuntaseteleitä. Työkaverini, joka oli jo niitä saanut, kertoi, että palkasta vähennettiin 3,25e/seteli. Tekeekö työnantaja siis bisnestä niillä? Osaako kukaan kertoa, meneekö tämä nyt ihan oikein?
En tiedä onko tuo setelin hengen mukaista, mutta kuulostaa jotakuinkin "oikealta" kuluveloitukselta. Siis edellytyksenä että tuo veloitetaan bruttopalkasta. Tällöinhän työntekijä säästää myös n. 40% setelin hinnasta.
- Helppoa
Uusissa verottajan ohjeissa sallitaan myös suora maksu työnantaja-palveluntarjoaja. Itsellä kun on melko kallis kausimaksullinen liikuntaharrastus (ja myös lain vaatimalla tavalla henkilökontaisesti varattava vakiopalvelu, jota ei muut voi käydä harrastamassa), pystyin hyödyntämään 400e suoraan ilman hukkaprosentteja tilaamalla palveluntarjoajalta 400e kausilaskun jonka työnantaja maksaa, itse maksan toisella laskulla loput. Näin tehtynä pitää tietysti tarkastaa paljonko työnantaja on kaikille työntekijöille valmis korvaamaan (muilla käytössä seteleitä, tms.). Tämä on varmaan kiinnostava monellakin liikuntasektorilla kyseisen 400e käytännön hyödyntämiseksi laskutuksessa/kausikorteissa,ym.
Tietoa www.vero.fi/
3 Edun järjestämistapa
…
Edellytyksenä menettelylle on se, että palveluntarjoaja laskuttaa työnantajaa edun käyttämisestä. Menettely voidaan hoitaa myös muulla vastaavalla tavalla edellyttäen, että rahaliikenne kulkee työnantajan ja palveluntarjoajan välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804073Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303139- 1502524
- 141825
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281472Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 74999
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39953Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852