Epäilen petosta

Turin

Saavuin talolleni päiväsaikaan, näin henkilöitä pihamaallani. Koetin lähestyä mutta he etääntyivät vikkelästi. Astuin sisään ja ilmassa leijaili hämyinen utu. En nähnyt ketään mutta heidän olemuksensa aisti ja havaitsi. Eteerinen halo täytti näkökenttäni hetkeksi ja samalla kuulin korvia särkevän huudon. Aistin kuinka jokin olento on kuolemassa ja tekemässä pahojaan tiluksillani. Mieleni ei ole terve, hän sai minut uskomaan. Hyvä elämä ei elä rappion basaarissa. Tahto järkkymätön saa neitsyet heräämään, viha sairas tappaa kainouden. Elo hiestä, tahto voimasta, armahdus kuolemasta!!!

10

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuottoniElämäni

      Epäilen olemasaoloni tarkoituksen olevan paskantamisessa ja se tuoton kertymässä.

    • pakkohoitoon

      Ethän vain ole lisääntynyt

    • Manonmoon

      Tuota, kyselikkö nää naapureilta olivakko ne huomanneet mittään. Kamalaa että nää kannat pelkojasi yksin. Voimia tuommonen kysyy, kerrokko osotteen mie joutasin auttaan meleko noppeestikkin.

    • Naapurin_Horst

      Taasko se naapurilla viiraa päässä. Minä olen jo monta kertaa sinulle sanonut että muista syödä ne lääkkeesi ja älä sekaannu siihen viinaan. Yöllä taas huusit pihalla ja remusit menemään. Se utu oli varmaan savua kun sulla oli grilli päällä ja huuto kuului palohälyttimestä. Se olento oli kuollut jo aikaa sitten, se oli vain filettä grilliin. Taskulamppua tuijotit niin siinä sitä on haloa kerrakseen. Ota hyvä mies rauhallisemmin jatkossa.

    • Turambar

      Esoteerinen transsi, epäjumalien palvonta. Bachhi portit aukeaa, taivaasta sataa sappea. Humaluuden yhdeksän tasoa, lopunaikojen esiinmarssi.

    • RRR_RRR

      Kennedi perkele, joko ne sinutkin päästi muurolasta pois? Voit olla varma että ne usvat sieltä pään sisältä ei häviä ihan helposti. Voi olla että paranoija vain vahvistuu.

    • RSSRSSRR

      Taivaspaikkani asteroidilla on varattu tietämättäni. Olemukseni henkii lamaannusta. Tuottamus ja armo ohipelasivat onneni, kuihduin eläväksi, jalostuin taivaisiin.

    • Errett

      Ei vittu mitä paskaa. Menkää ja hoitakaa itsenne kuntoon.

    • Tuhha

      Negrofasistinen palkokasviuute eteerinen idiomi, Saatanallinen ulanbator, myrsky genitaalien tuiskeista tahtokuristus. Homokasvatus tappaa haureuden. Syväuitto, perse repee, saatanalle saalista. Hinkuliha vituloituna hekumaan, Sakastissa hapanta, syvässä vedessä kalat immunoituu kehityksen eleestä. Tehonaitto vallalla, ruiskupieru vasten idiomin tuotosta. Rupinen värssy elämän puolesta. VakoSaatana kuristaa henkisesti, ruveton taivaisiin kohoaa.

    • Cumberdyne

      Olen ilmoittanut poliisille ja sosiaaliviranomaisille näistä viesteistä. Voitte olla varmoja että tulette päätymään pakkohoitoon sairaat apinat!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe