Paavali kiittää Jumalaa, Jeesuksen Kristuksen KAUTTA!
Room. 7:25
Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Paavali kiittää Jumalaa, ei Jeesusta!
10
150
Vastaukset
- fARISEUS2
Room. 16:27
Jumalan, ainoan viisaan, olkoon kunnia Jeesuksen Kristuksen kautta, aina ja iankaikkisesti. Amen.
"Jumalan, ainoan viisaan, olkoon kunnia Jeesuksen Kristuksen KAUTTA,"
"AINA ja IANKAIKKISESTI. Amen."
TÄNÄÄNKIN , "Amen." - dsgfgg
Jeesus Kristus on Jumala.
Paavali kiittää Jeesusta:1.Tim.1:12: " Minä kiitän Herraamme Kristusta Jeesusta, joka on antanut minulle voimaa. Kiitän häntä siitä, että hän katsoi minut luotettavaksi ja otti minut palvelukseensa"
- Fariseus2
Jakeesta Room. 7:25 olikin aloituksessa kysymys!
12: " Minä kiitän Herraamme Kristusta Jeesusta, joka on antanut minulle voimaa. Kiitän häntä siitä, että hän katsoi minut luotettavaksi ja otti minut palvelukseensa"
1. kirje Timoteukselle 1
12: " Minä kiitän Herraamme Kristusta Jeesusta, joka on antanut minulle voimaa. Kiitän häntä siitä, että hän katsoi minut luotettavaksi ja otti minut palvelukseensa"
17 Mutta iankaikkiselle kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle, ainoalle Jumalalle, kunnia ja kirkkaus aina ja iankaikkisesti! Amen. Fariseus2 kirjoitti:
Jakeesta Room. 7:25 olikin aloituksessa kysymys!
1. kirje Timoteukselle 1
17 Mutta iankaikkiselle kuninkaalle, katoamattomalle, näkymättömälle, ainoalle Jumalalle, kunnia ja kirkkaus aina ja iankaikkisesti! Amen.Kirjoitit aloituksessa että Paavali kiittää Jumalaa, ei Jeesusta. Mutta totuuden nimessä Paavali kiittää myös Jeesusta.
- Fariseus2
1. Kor. 15:57
Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka antaa meille voiton meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta!
"Herramme Jeesuksen Kristuksen KAUTTA!" - markku.lievonen
2. Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
3. Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa,
4. niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
5. edeltäpäin määräten meidät lapseuteen, hänen yhteyteensä Jeesuksen Kristuksen kautta, hänen oman tahtonsa mielisuosion mukaan, Efesolaisille 1
Niin, Paavali oli erittäin raitis opetuksessaan ja erikoisesti opetti, miten kouluja käymätönkin ymmärtää Paavalin opetuksen. Ihminen, joka väittää, ettei ymmärrä tuota ylläolevaa Paavalin opetusta, niinn on valehtelija. Taas uskominen siihen mitä ymmärtää on jo eri lukunsa.
Niin, Paavali ei koskaan opettanut mysteeritä,- vaan selkeää asiaa ymmärrettävästi ja erikoisesti ei koskaan opettamut ristiriitaisesti. Paavali AINA opetti, miten JUMALA on kaikkivaltias Isä ja Jeesus on tämän kaikkivaltiaan JUMALAN Poika.
Jeesuksellakin on sama JUMALA kuin JUMALAN lapsillakin. - markku.lievonen
Muuten huomatkaapa aikuisen oikeesti, ettei Paavali sekoillut kuin tämän päivän uskonnolliset opettajat. Uskonnolliset, jotka vuoroin Jeesuksen luulevat olevan Isä ja vuoroin JUMALA ja vuoroin JUMALAN Poika. Puuttuu vain opetus miten Jeesus on myös äiti.
Paavali AINA opetti ja tukeutui Jeesuksen opetukseen ja siten opetti AINA, miten Jeesus on kaikkivaltiaan JUMALAN Poika ja koskaan ei opettanut Jeesuksen olevan Isä tai JUMALA.
Pidättäytyi täysin yksinkertaisessa opetuksessaan ja kertaakaan ei sekoillut kuin tämän päivän uskonnolliset opettajat. - fARISEUS2
Kol. 3:17
Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa.
"Jeesuksen nimessä,
kiittäen Isää Jumalaa
hänen kauttansa."
hänen (=Jeesuksen) kauttansa.
Ef. 5:20
kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Kol. 1:3
Me kiitämme Jumalaa, Herramme Jeesuksen Kristuksen Isää, aina kun rukoilemme teidän edestänne,
"Kiittäen/kiitämme"
"Jumalaa"
"Jeesuksen Kristuksen NIMESSÄ. "
2. Kor. 11:31
Herran Jeesuksen Jumala ja Isä, joka on ylistetty iankaikkisesti, tietää, etten valhettele.
HERRAN JEESUKSEN JUMALA ja Isä, joka on ylistetty iankaikkisesti, tietää, etten valhettele. - totuusevoiipalaa
HERRAN JEESUKSEN JUMALA ja Isä, joka on ylistetty iankaikkisesti, tietää, etten valhettele.
Eikös tuo ollut 1992 käännöksestä? Tuosta 1642 käännöksestä näät totuuden.En suosittele 1992 käännöstä ja huomannet miksi en.
Herra Jeesus Kristus on myös Jumala, mutta ei Isä.Raamattu 1642
2 Kor 11:31 Jumalan ja meidän HERran Jesuxen Christuxen Isä/ joca olcon ylistetty ijancaickisest/ tietä etten minä walehtele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973998Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973357Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312668Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2532211Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m971981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001903Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211829- 1161693
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11331- 571265