Voin aloittaa:Apina ja gorilla,kävelivät torilla,kyselivät ämmiltä,onko leipä lämmintä?
Kuka ksksii parhaimman runon?
8
359
Vastaukset
- einoleimo
Lehmänläjä lepikossa on niin ihanainen, sinä likka lirusilmä olet samanlainen.
- Tulijalka
Menin,panin ja tulin.
- Riekko55
Unissani unissani, satiaiset munissani, heräsin heräsin, satiaiset munistani keräsin, nukahdin nukahdin, satiaiset tuli takaisin.
- Tässätämänäin
Tulin näin ja voitin pillua mä koitin
- mennyttämiestäkö
Ei maistu mulle kahvi musta,
ei suo viina virvoitusta.
Ei ole mulla naimisen halua,
TAIDAN OLLA MENNYTTÄ KALUA!!! - mahotonsääli
jopa nuin hyvä runo ansaitsisi tulla palkituksi ihan iliman, mitenkä saatais tälle ukolle naimisen halu takasin. koko kylä nyt aprikoimaan ja apuva antamaan.
- örnivonmorning
Tyttö istu rannalla rapakiven päällä,levitteli reisiänsä,mikäs rako täällä?Rannalla on mukava hillua,kun vesi huuhtelee p--lua!Vaari kun vi-un tankohon veti voi voti, vot vot,karvat ne heti jakauksen teki voi voti ,vot vot!!
- iinevä
Jos elämä on rankkaa, lue Aku Ankkaa, Akua ei huolet paina, perse paljaana on aina, jos huolet alkaa hillua, antaa Iines pillua. Aku duunaa peppuun, Hannu etureppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit305879Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen3103856Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e473108TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.373036- 1642434
- 552076
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1221960Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:111640Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281599Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71597