Voin aloittaa:Apina ja gorilla,kävelivät torilla,kyselivät ämmiltä,onko leipä lämmintä?
Kuka ksksii parhaimman runon?
8
375
Vastaukset
- einoleimo
Lehmänläjä lepikossa on niin ihanainen, sinä likka lirusilmä olet samanlainen.
- Tulijalka
Menin,panin ja tulin.
- Riekko55
Unissani unissani, satiaiset munissani, heräsin heräsin, satiaiset munistani keräsin, nukahdin nukahdin, satiaiset tuli takaisin.
- Tässätämänäin
Tulin näin ja voitin pillua mä koitin
- mennyttämiestäkö
Ei maistu mulle kahvi musta,
ei suo viina virvoitusta.
Ei ole mulla naimisen halua,
TAIDAN OLLA MENNYTTÄ KALUA!!! - mahotonsääli
jopa nuin hyvä runo ansaitsisi tulla palkituksi ihan iliman, mitenkä saatais tälle ukolle naimisen halu takasin. koko kylä nyt aprikoimaan ja apuva antamaan.
- örnivonmorning
Tyttö istu rannalla rapakiven päällä,levitteli reisiänsä,mikäs rako täällä?Rannalla on mukava hillua,kun vesi huuhtelee p--lua!Vaari kun vi-un tankohon veti voi voti, vot vot,karvat ne heti jakauksen teki voi voti ,vot vot!!
- iinevä
Jos elämä on rankkaa, lue Aku Ankkaa, Akua ei huolet paina, perse paljaana on aina, jos huolet alkaa hillua, antaa Iines pillua. Aku duunaa peppuun, Hannu etureppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346