Kertokaa millaisia outoja ja selittämättömiä juttuja teilläpäin on tapahtunut.
Kemijärven oudot ja selittämättömät tapaukset
41
1424
Vastaukset
- 3-yliluonn
Tästähän oli jo ketju täällä, miksi uusi? Vai poistettiinko se entinen?
Yliluonnollisia asioita on kerrottu täällä:
- Ufo havainnot (Nurmikumpu)
- Suomun paranormaali keskus
- Tonkopurolla nähty sikaeläin- tutkittu-juttu
Tiede ei ole pystynyt toteamaan mitään yliluonnollista nykyisellä huipputeknikallakaan. Kummitukset ja muut kiusalaisetkin ovat loppuneet tieteen myötä, kun nykyisin pystytään kaikki havainnot selvittämään.
Ennen ei ollut televisioita ja ihmisten mielikuvitus laukkasi , ja juoruillakkin haluttiin. Yleensä yliluonnollinen havainto kehittyy ihmisen korvien välissä.
- pyssykylä
spookypoo
25.1.2017 20:50
"Mulla tuli kerran kummituskakka, pöntössä loiskahti niin, että pakarat kastui, mutta kun katsoin pönttöön, ei siellä ollut yhtään mitään!!!!"
Sodankylän palstalla kerrottiin taannoin kummitusjuttuja. mm. tuo yllä kerrottu ,oli siellä tapahtunut. Oli siellä muutakin kummallista ollu.- Anonyymi
Tuo kummituskakka juttu on alkujaan ollut Gösta Sundqvistin radio-ohjelmassa Koe-eläinpuisto. Muistaakseni Kulli-Olli Granström kertoili ohjelmassa noita kummitusjuttujaan.
- OlipaKerranOnEdelleen
Kemijärvellä ei muuta olekaan kuin kummallisuutta. Ihan outo ja pimeä paikka.
- Hannibalk
Löysin vuonna 1995 särkilammentieltä vesijohtokaivauksien yhteydessä vanttuun, noin kolme vuotta siitä se tutkittiin helsingissä jossakin muinaistutkimuslaitoksessa ja sen lankojen valmistusvuodeksi saatiin 2003. Tämä tapaus jäi kaivelemaan mieltäni, en ole ennen siitä virkannu kenellekkään.
- pikkukassu
On näitä lukeneita rohovessoreita ja assistantteja niin maan perkuleesti.
Maurimyräkän jälkeenkin vissiin vuosia tutkineet tuulen suuntia ja boforeita.
Olivat saaneet selville, että aukiolla oli lujemmasti tuuli puhaltanut mutta metsää oli vähempi kipannut-
Nyt oli oikeen porukassa hokanneet jotta hallanvaaara pienenee kesällä.
Viittasivat marjojen myöhäisempään kukintaan.
Ois tuon varmaan naapurin Lyytikin voinut ilmoittaa tuonne yleisrattiioon.
- Ufo-City
Kemijärven oudoista tapahtumista oli jo ketju. Menikö se täyteen????
- OutoKemijärvi
Moni huonokuntoinen asukas on kadonnut ja myöhemmin löytynyt hyväkuntoisena.
- Misissäkäynyt
Misi nimisessä kylässä tehtiin avaruishavainto. Onko tuttu?
- buenosdias
Yks kaupungin korkea virkamies sanoi päivää. Yleensä hän kulkee seiniä pitkin tai katse poispäin. Miten onnistuukin sen tekemään? Nyt tervehti.
Mistähän oli kysymys? Ei kai se ole mitään vakavampaa sorttia? - terveisiä.perseestä
Paskanhaju leijuu paikkakunnan yllä, sellunkeiton aikaan ja tässä välissä - järviläisten omat takapuolipäästöt on pitäneet siitä huolen vaikka sellunkeiton aikaan ne hukkuikin sen alle - ja nyt näyttäis lemu jatkuvan myös hamaan tulevaisuuteen asti.
Paska haisee oli sitten yksin tai muiden seurassa. - Toistetaanainakisataker
Sipilä,vieläkin shokissa! Puhuu hallitusohjelman muutoksista,vaikka sitä ei ole kukaan pyytänyt!
Katso videolta Timo Soinin reaktio, kun Jussi Halla-aho valitaan puheenjohtajaksi!
https://www.youtube.com/watch?v=hE59zEoN6WE
Haarat kiinni,haarat auki!
Kyllä naisen sääret on komiat!
Seksististä" ja "naista syrjivää" – miesten reidet menevät suppuun Madridin busseissa!
https://yle.fi/uutiset/3-9661809
Hiljeneekö Soini ja meneekö haarat kiinni? - Keskikeppana
Menin kerran kettuun kalijoille ja jätin pyöränreuhkan pohjanpirtin seinää vasten. Se oli kummallisesti häipynyt kun valomerkin jälkeen hortoilin paikalle.
- maisteritsyrjään
Sanoin kerran suorat sanat selän takana typerästä virkavaalista, jossa pätevämpi syrjäytettiin. Esimies uhkasi käräjillä. Olipa vielä turvautunut lakimieheen, että jos minut saisi kunnianloukkauksesta tuomiolle. En koskaan myöntänyt, että olin liikkeellepaneva voima. Kafka kävi meillä kuistissa.
Vaikka olin oikeassa eikä syytekynnys ylittynyt, vietin unettomia öitä. Ei siitä mitään käräjiä tullut. Myöhemmin sekä valitulle että esimiehelle sattui aika raskaitakin juttuja elämässään.
Ihmettelin itsekseni, oliko siinä kirousta vai johdatusta. Tämä on markka-.aikainen juttu, mutta niin vain asia kummittelee joskus unissakin. Olin saada mustapekan roolin, jolla esimiehen kunnia olisi pelastettu. Nyt on jo myöhäistä tunnustaa. Harmi, etten ehtinyt. - maisteritsyrjään
Tarkennan edellistä kannanottoa vielä, että minulla ei ollut henkilökohtaista intressiä asiassa. Otti vaan päähän niin törkeä ohari - ei ollut edes esimiehen ensimmäinen vallankäytön ilmaus.
Vaikka vt:ksi voidaan valita kuka tahansa kaduntallaaja, jokin raja pitäisi kuitenkin olla. Juttuni ei sovi pääotsakkeen alle, koska ei tässä sinänsä mitään ennenkuulumatonta ole. Se on maan tapa.
Kemijärven yhteislyseossakin oli parikin tapausta, joilla oli tittelinä rouva, mikä riitti 60-luvulla hyvinkin. Mutta ei kuka tahansa mökin akka tietenkään kelvannut.
Omassa työpaikassa arvattiin, että olen tiedonlähde. Jutut loppuivat, kun tulin kahvipaussille. Mutta pokkana ilmaisin, että minulla ei ole asian kanssa tekemistä. Oli tietenkin: aivan keskeinen.
En kadu mitään. Nykyään suorastaan nautin tilanteesta ihan omin päin. Se on jotenkin suloinen tunne. Niin totinen paikka kuin se olikin. Välini esimieheen ei koskaan normalisoitunut. Olin merkitty ja hän oli vaivautunut. Oli kai miettinyt itsetykönään, että olin oikeassa.
Että tällainen outo tapaus. - maisterisyrjään
Tarvinnen edelleenkin terapiaa, kun täällä avaudun markka-aikaisesta asiasta. Mutta on se vakava syytös, jonka esimieheni iski naamalleni: olin loukannut perheen kunniaa. Hän toki tarkensi asian suppeammin. Koska kiistin mitenkään sekaantuneeni asiaan, hän oli uskovinaan. Kieltämättä olin vakuuttava, koska olin saanut viestin, että joudun puhutteluun. Valmistauduin edellispäivänä peilin edessä.
Hän ei mitenkään, ei koskaan, puuttunut itse väitteeseeni: virkaan oli valittu täysin epäpätevä vaikka vt:ksikin. Tarjollahan oli melkein pätevä, joka olisi voinut lyhyessä ajassa pätevöityä. Minun paljastus oli kausaalisuhteessa hänen tekemisiinsä.
Meni vajaat kymmenen vuotta tapauksesta. Kuten elämässä joskus käy, voi joutua tilanteeseen, että syyllistyy samaan, mistä syyttää toista ihmistä. Juuri näin kävi. Sellaiseen kunnianloukkaukseen en olisi kuvitellut hänen pystyvän. En uskoisi koko juttua, mutta työyhteisön jäsen kertoi sen minulle, ennen kuin hän läksi töistä. Oli kai oivaltanut, että minulla voisi olla tiedolle jotakin käyttöä. Valikoidusti olen sen edelleen kertonut, mutta kertonut kumminkin.
Vielä on suppea yhteisö, jossa aion asian keroa juurta jaksain. Sen verran nenilleni sain eikä tukea tullut osakseni miltään suunnalta. Paha siinä tietenkään oli kantaa ottaa, koska asia kosketti lopulta muutamaa ihmistä. Leipä on makeaa. Muutaman kuukauden oli katkera olo - hirveät stressihormonitasot - joka muuttui katkeransuloiseksi. Nykyään se on muisto vain, joka toki on saanut mielessäni vasta puolipisteen.
Vielä yksi juttu! Seuraavana vuonna episodin jälkeen yksi lakimies tuli kyläpaikassa kysymään, miten se virkavalinta oikein meni. Kuin maailmassa hän tiesi asiasta? Hän sanoi, että hän on lakimies. Siis asiassa oli konsultoitu lakimiehen kanssa. Yritystä oli saada minut tai ylipäätään joku vastuuseen vihreän veran äärelle. Mahassani muljahti pahan kerran.
Mutta nyt se kaikki on historiaa. En ole ainakaan vielä kokenut jumalten rangaistusta. Mutta kaikki päivät eivät ole illassa. - Anonyymi
UFOT ovat satua, mutta ei se haittaa, koska esimerkiksi Suomulle voisi kehittää parapsykologisen UFO sympoosiumin, avaruuskeskuksen, jossa maailman huippu ufotutkijat kokoontuvat luonnon äärelle. Teemailtoja esim. kaikki pukeutuvat alieneiksi ja tarjoillaan uforuokaa. Lapsille lentävä lautanen -huvipuisto laitteita.
Ranualla eläinpuisto, Kemijärvellä ufopuisto. Miettikää, tulisi paljon ihmisiä ja RAHAA Kemijärvelle, mutta ei kaupunginvaltuusto tartu mahdollisuuksiin.
PS. En usko pätkääkään UFOIHIN, mutta RAHAT KEMIJÄRVELLE ufo turismilla!
Eikö raha kelpaa meille?
Toinen hyvä idea on se luonnontuote ruokala ja vegaani ruokala Suomulle, jossa myös luonnonmukaisesti tapettujen eläinten lihaa myynnissä lihaosastolle, eli kasvis erikseen ja liha erikseen, jos ei syö lihaa. (Muotia.)- Anonyymi
Uskot siis että ihmiset ovat maailmankaikkeudessa ainoa "älyllinen" rotu?
Jos tämä olisi totta, niin sehän olisi jo melkoinen ihme ja sensaatio.
Maailmankaikkeudessa on niin käsittämätön määrä elämälle suotuisia planeettoja, että "älyllistä" elämää ei ole mitenkään voinut syntyä vain yhdelle planeetalle.
Marsmönkijät ovat kairanneet marsista näytteitä joista on löytynyt myös elämää, joten elämää ei ole vain maassa.
On maan kaltaisia planeettoja, jotka ovat monta kertaa maata vanhempia, ja joissa "älyllisen" elämän evoluutio on todennäköisesti kehittynyt monta kertaa ihmisen evoluutiota pidemmälle.
Jos tälläinen elämänmuoto tekee joskus tutkimusmatkan maahan, niin varmaankin pettyy koska odottaa löytävänsä maasta "älyllistä" elämää eikä vain eläimiä ja ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskot siis että ihmiset ovat maailmankaikkeudessa ainoa "älyllinen" rotu?
Jos tämä olisi totta, niin sehän olisi jo melkoinen ihme ja sensaatio.
Maailmankaikkeudessa on niin käsittämätön määrä elämälle suotuisia planeettoja, että "älyllistä" elämää ei ole mitenkään voinut syntyä vain yhdelle planeetalle.
Marsmönkijät ovat kairanneet marsista näytteitä joista on löytynyt myös elämää, joten elämää ei ole vain maassa.
On maan kaltaisia planeettoja, jotka ovat monta kertaa maata vanhempia, ja joissa "älyllisen" elämän evoluutio on todennäköisesti kehittynyt monta kertaa ihmisen evoluutiota pidemmälle.
Jos tälläinen elämänmuoto tekee joskus tutkimusmatkan maahan, niin varmaankin pettyy koska odottaa löytävänsä maasta "älyllistä" elämää eikä vain eläimiä ja ihmisiä.Miksi marssilaiset eivät tule sitten tänne sanomalehtiin, jos on käyneet Kemijärvellä. Mikseivät mene johtajiemme luokse, kuten humanoidi kävelisi valtuuston kokoukseen ja pyytäisi valtuuston puheenjohtajalta: "Antaisitteko puheenvuoron, minulla on viesti teille." Onko käynyt tai Koto-Lapun toimituksessa humanoidin haastattelu. Olisi muuten tosi suosittu lehtijuttu!
Ei ole käyneet, kun ei ole Lapissa olleetkaan nämä humanoidit!
Jos ufoja on, niin eivät ne täällä kuitenkaan käy! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi marssilaiset eivät tule sitten tänne sanomalehtiin, jos on käyneet Kemijärvellä. Mikseivät mene johtajiemme luokse, kuten humanoidi kävelisi valtuuston kokoukseen ja pyytäisi valtuuston puheenjohtajalta: "Antaisitteko puheenvuoron, minulla on viesti teille." Onko käynyt tai Koto-Lapun toimituksessa humanoidin haastattelu. Olisi muuten tosi suosittu lehtijuttu!
Ei ole käyneet, kun ei ole Lapissa olleetkaan nämä humanoidit!
Jos ufoja on, niin eivät ne täällä kuitenkaan käy!Syystä koska kokevat sen yhtä tarpeelliseksi kuin että ihminen yrittäisi tuoda viestiään esille jollekin aasilauman johtajalle.
Ufoja (unidentified flying object), eli tunnistamattomia lentäviä objekteja on ollut erittäin runsaasti. Mutta kuinka moni näistä on ulkoavaruuden aluksia, onkin sitten ihan toinen asia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syystä koska kokevat sen yhtä tarpeelliseksi kuin että ihminen yrittäisi tuoda viestiään esille jollekin aasilauman johtajalle.
Ufoja (unidentified flying object), eli tunnistamattomia lentäviä objekteja on ollut erittäin runsaasti. Mutta kuinka moni näistä on ulkoavaruuden aluksia, onkin sitten ihan toinen asia...Avaruusnaaraat vierailevat usein luonani ja meno on silloin hyvin kiihkeää. Paikkoja kolottaa jälkeenpäin mutta on sen arvoista. Yksikään maan ihmisapinanaaras ei tuota sellaista nautintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaruusnaaraat vierailevat usein luonani ja meno on silloin hyvin kiihkeää. Paikkoja kolottaa jälkeenpäin mutta on sen arvoista. Yksikään maan ihmisapinanaaras ei tuota sellaista nautintoa.
Kuule tuo on taas se sama vitsi täällä, että muka Kemijärven poikamiesten luona käy ufonaisia lisääntymässä, että saavat täältä jotain jalompaa geeniperimää, kun Kemijärven miehet siementää ufonaisia. Tästä ei ole mitään todisteita olemassa, ei valokuvia ufonaisista eikä muutakaan kuin lapselliset rehentelypuheet.
Johtopäätös = humanoideja ei ole käynyt Kemijärvellä lisääntymisasioissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule tuo on taas se sama vitsi täällä, että muka Kemijärven poikamiesten luona käy ufonaisia lisääntymässä, että saavat täältä jotain jalompaa geeniperimää, kun Kemijärven miehet siementää ufonaisia. Tästä ei ole mitään todisteita olemassa, ei valokuvia ufonaisista eikä muutakaan kuin lapselliset rehentelypuheet.
Johtopäätös = humanoideja ei ole käynyt Kemijärvellä lisääntymisasioissa.Galaktinen neuvosto on kieltänyt ihmisten ja avaruusolentojen väliset lisääntymiset. Avaruusnaaraat hakevat lapista vain orgasmeja.
- Anonyymi
Kemijärvellä ainoa selittämätön juttu on se, kun ei näy tehdasta, vaikka on luvattu aloittaa sen rakentaminen melkein joka kesä.
- Anonyymi
Yrittäppä irtaantua ajatuksesta kehää kiertää, vaaralliseksi alkaa jo mennä.
- Anonyymi
Viimeaikainen selittämätön tapaus kemijärvellä:Hulevesimaksu!
Miten asukkaat voivat vaikuttaa;luonnon tapahtumiin?
Voisiko joku kertoa siitä!- Anonyymi
Kemijärven kaupunki on lähettänyt ensimmäiset hulevesimaksujen laskut. Jatkossa laskut lähetetään
kerran vuodessa.
Hulevesimaksu perustuu maankäyttö- ja rakennuslakiin ja meillä hulevesijärjestelmän vaikutusalueeseen kuuluvat asemakaava-alueella olevat kiinteistöt.
Omakoti- ja paritaloille taksa on 30 €, rivitaloille 45 €, kerrostaloille 180 €, alle 5000 neliön liike- ja teollisuusrakennuksille yms. 240 € sekä yli 5000 neliön liike- ja teollisuusrakennuksille yms. 360 €.
Hulevesilaskutuksesta vastaa tekninen lautakunta.
Maksujen määräytymisperusteet ja muuta lisätietoa tiedotteessa:
http://paatokset.kemijarvi.fi/…/6371407429388216141.1578470…
PAATOKSET.KEMIJARVI.FI
paatokset.kemijarvi.fi
Siis,asemakaava-alueella olevat kiinteistöt!!!
Ajantasa-asemakaavat
Suomun ajantasa-asemakaava (pdf)
Pyhän ajantasa-asemakaava (pdf)
1. kaupunginosa (Karvakko-Heralampi) pdf
2. kaupunginosa (Särkikangas) (pdf)
3. kaupunginosa-4. kaupunginosa (Keskusta-Pöyliövaara) (pdf)
Ennen vuotta 2011 hyväksytyt kaavakartat sekä -merkinnät ja -määräykset saatavilla Maankäytön toimistolta os. vapaudenkatu 8 B, 3. krs. tai tilaus: [email protected].
- Anonyymi
Rovaniemellä selittämätön tapaus;https://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/rovaniemella-paloi-roskakatoksia-ja-jateastia-myos-kaksi-autoa-syttyi-tuleen-voi-olla-etta-palot-viittaavat-tuhotyohon/833238/
Ruotsi malliin menee!
Käyttikö palokunta "hulevettä" sammutukseen? - Anonyymi
Outoa käytöstä se oli iltakoulussakin viime vuonna, kun joku edustaja tarrautui toiseen ja huudahteli aggressiivisesti. Ihan kuin nykymuotoinen Trump.
Pakistanin parlamentissa sellaiset liikut ovat tavanomaisia, mutta Kemijärvellä uniikkeja tässä kontekstissa.- Anonyymi
Kuka hän oli? Nimi esiin, että ei äänestetä
- Anonyymi
Kauniilla kasvoilla ei ole merkitystä jos sydän on ruma.
- Anonyymi
Kasvoilla ei ole niin merkitystä jos pipari ja muu osa on priimaa 😝💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvoilla ei ole niin merkitystä jos pipari ja muu osa on priimaa 😝💦
monesti rumassa repussa on makeat eväät
- Anonyymi
Sinun täytyy lopettaa ajattelemasta, että olet ruma. Sinä oletkin mutta lopeta sen miettiminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun täytyy lopettaa ajattelemasta, että olet ruma. Sinä oletkin mutta lopeta sen miettiminen.
Ajattelet sydämellä, tunnet pippelillä.
- Anonyymi
Aika outoa sattui kerran kirkkovaltuuston kokouksessa. Asia ei kummoinen ollut eikä liittynyt aiheeseen. Oli semmonen paussin tapainen.
Yks edustaja hiiltyi ja ärtymys nousi nollasta sataan. Säikähdin. Olipa sähäkkä mies!- Anonyymi
Toivottavasti rähjääjiä ei valita kaupunginvaltuustoon. Nyt pitää kristillisten äänestää omaa Aki-pappia, joka on asiallinen käytökseltään.
- Anonyymi
Eikö tunnu oudolta yksin kirjoittaa aloitteet ja vastata itse?
- Anonyymi
Se on sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sairasta.
Elämä on.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011620- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696