3-kymppisen naisen kova tilitys: En kelpaa...

...tästä syystä edes Lidlin kassalle!:

http://www.como.fi/uutiset/kolmekymppisen-naisen-kova-tilitys-en-kelpaa-tasta-syysta-edes-lidlin-kassalle/

"Suomessa hän ei sattuneesta syystä kelpaa kenellekään. Koulut jäivät aikoinaan, sitten iskivät luotto-ongelmat. Nyt hän ei kelpaa edes siivoojaksi pääkaupunkiseudulla, vaikka haluaisi. Tai kaupan kassalle.

-Maailma on mennyt sellaiseksi. Siivoojankin pitää olla suurin piirtein korkeakoulun käynyt. Valitellaan että ulkomaalaiset vievät työmme. Höpöhöpö, kun eiväthän hekään pääse mihinkään elleivät ensin käy pitkiä pätkiä kouluja, nainen valittelee."

Piti laittaa avaus kun tuli tuosta mieleen että tämäkö on nyt sitten sitä parempaa maailmaa jonka ihanuutta mulle täällä ylistetään verrattuna vuosikymmenien takaiseen? Minusta vaan tuntuu että tuonkin naisen elämässä on enemmän pettymystä ja vitutusta kuin vuosikymmenien takaisella sisarellaan, sen elämä kun ei ollut jatkuvaa kilpajuoksua vaikka ehkä sitten joutuikin elämään "alistettuna" parisuhteessa joka kestää hautaan asti.

Ehkäpä naiset kaivoivatkin itselleen kuopan, jun ne nyt saa opiskella ne sitten kilpaa opiskelee maistereiksi ja parhaat kauppatieteilijät pääsee cittarin kassalle, oi onnea hyvinvointi Suomessa josta tuokin nainen joutuu lähtemään pakoon kun ei kelpaa mihinkään ilman huippupapereita.

15

449

1Äänestä

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No enpä tiedä missä olet kauppatieteilijöitä kassalla nähnyt.... itse en ainakaan ole.

• profetiaapukkaa

Taisto Mäen näky

v.1994

Julkaistu Kipinä-lehdessä 4/1994

NÄKY

Tilanteet kansojen keskellä Jumalan armosta näin visuaalisen näyn, joka sisälsi myös profeetallisia sanomia.

Sanomia, jotka koskettavat niin uskovaisia, kuin myös kaikkia muitakin ihmisiä. Jumalalla on paljon sanottavaa tämän päivän ihmisille.

Eteeni ilmestyi alue, jossa näkyi Eurooppaa ja vähän Aasiaa sekä Afrikkaa. Aina Pohjoismaista näkyen itään, pohjoista Venäjää, sieltä mennen Lähi-Idän läheltä Pohjois-Afrikkaan päättyen Marokon pohjoisosaan lännessä.

Se oli kuin kartta väreissä ja hyvin luonnollisen näköinen.

Katsellessani tuota huomasin, että siinä tapahtui liikehdintää. Liikehdintä oli kuin meren aallot, jotka menivät ylös ja alas. Se oli kuin myrsky. Ymmärsin, että Euroopan yllä oli sekaannuksen verho, joka aiheutti levottomuutta.

Ei ole täysin selvää, mitä oli tapahtunut, mutta jokin tapahtuma oli tuon saanut aikaan niin, että väkivallan aallot levisivät ja voimistuivat.

Tämä levisi myös Pohjoismaihin. Norja, Ruotsi ja Suomi olivat kohta myrskyn keskellä. Kotimaani Suomi Kuulin kuin äänen, joka kehotti "Huomioi tämä" tai niin kuin Raamatussa sanotaan "Katso". Tämän näkemäni alueen ylle ilmestyi käsi, joka piti suurennuslasin kaltaista lasia. Katseeni kiinnitettiin tuon kautta Suomeen, maahan, joka on kotimaani. Yllättäen huomasin olevani suomalaisten ihmisten keskellä, ja näin perheiden sisälle. Ihmiset olivat pelon vallassa.

Näin kuinka ihmiset itkivät pelosta ja voimattomuudestaan. Jotkut suunnittelivat koko maanosasta karkuun lähtöä.

Tilanteet olivat käyneet käsittämättömiksi ihmisten silmissä. Tunsin itsenikin tässä tilassa pelokkaaksi ja kyselin: mitä tämä on ja miksi?

Jumalalla oli tähän loppujen lopuksi yksinkertainen vastaus: - Penseys. Kansakunta on penseä. Välinpitämätön ja penseä.

Niskoittelu Hänen (Jumalan) edessä. Ulkokultaisuus, pintakristillisyys, tekopyhyys, joka on vallannut hyvin pitkälle uskovat kristityt.

Kristillisiin seurakuntiin on pesiytynyt paksu pöly, jonka on aiheuttanut kuivuus hengellisessä mielessä. Kaikki kaavamaisuus ja kuollut kristillisyys on estänyt Jumalan Pyhän Hengen ilmestymistä ja leviämistä.

Herra haluaa olla SUURI keskellämme.

Ei kukaan ihminen, vaan vain Jeesus Kristus Pyhän Henkensä kautta.

Näin sanoo Herra! - Minä haluan puhdistaa seurakunnan, kaikki. Voi teitä, joidenka silmät ovat sokeat tuon pölyn tähden! Minä joudun särkemään teidät, sanoo Herra! Särkemään, että te näkisitte totuuden ja tekisitte parannuksen.

Sillä minä olen totuus!

Vapautus ja apu ei tule idästä, lännestä, pohjoisesta tai etelästä, vaan korkeudesta levitettyjen käsien kautta! Sanoo Herra.

Minä haluan omani itselleni. Keitä te olette, jotka käytätte nimeäni; mutta olette lihoneet kuin siat maallisella omaisuudella. Te, jotka käytätte hyväksi puhtaita palvelijoita ja rakennatte itsellenne epäjumalan omaisuudella. Paljon on epäjumalia tullut teille.

Missä on rakkauteni? sanoo Herra. Te ette ole auttaneet särjettyjä!

Te ette ole auttaneet köyhiä ja vähäisiä! Te ette ole antaneet omastanne minun tahtoni mukaan!

Sanoo Herra! Katso, keskellänne on niitä, jotka apua tarvitsevat. Tehkää parannus ja minä teen kaiken uudeksi.

Mutta jos ette, niin minä itken teitä!

Jumalan armo - Pyhän Hengen tuli

Katseeni "nostettiin" tämän jälkeen koko Suomen ylle. Muita maita en nähnyt, en edes Venäjää tai Ruotsia. Yhtäkkiä Suomessa alkoi ilmestyä pieniä tulen liekkejä. Nämä liekit lisääntyivät ja levisivät, kunnes niistä muodostui suuri roihu, joka peitti lähes koko Suomen. Tuo tuli ei ollut tuhoja tekevää, vaan se oli VALTAVA PYHÄN HENGEN TULI.

- Tulee aika, jolloin kansa kääntyy Jumalan puoleen. Kaiken sekaannuksen, pelon ja myrskyn keskellä alkaa Pyhän Hengen tuli palaa suurella väkevyydellä ja rakkaudella! Vanha, mutta voimallinen aika tulee, jolloin minä (siis Herra)

osoitan väkevän voimani, että vain minä olen ainoa Herra. Tämä on rakkauteni ja armoni osoitus.

Armo armon aikakauden viimeisillä hetkillä. Amen.

Tämä oli näky, jonka näin ja sain. Ja muista, että vain Jeesus Kristus on ainoa Herra ja Hänellä on kaikki vastaus meille kaikille.

Jumalan armosta

Tapani Mäki

• postinumero_.22

Aiheeseen mitenkään liittymättömän jeesuspaskan spämmääjä joutaisi lähettää niskalaukaus-pikapostilla Jumalansa luo.

• 1217

Osanotot siskollesi, tuo taitaa olla sukuvika.

• Avio.ATMies

Niin siis syy siihen että nainen ei työtä saa on etät luottotiedot eivät ole kunnossa. On siis eletty yli varojen.

Ennen vanhaan näin ei olisi edes käynyt, sillä luottoa ei ollut edes mahdollista saada. Ei sitä nytkään väkisin tyrkytetä, mutta jos sitä otetaan ja törsätään holtittomasti, niin syyttää saa ennemmin itseään kuin nykymaailmaa. Silti ihmetyttää kyllä minuakin, että milläs ne luottotiedot saa kuntoon, jos ei työtäkään saa...

Naisen napinat koulutuksesta ovat sikäli höpönhöpöä, että kyllä kouluttamatonkin pääsee töihin. Esim. niitä maahanmuuttajia näkee todella paljon juurikin siivoajina. Siihen ei tosiaan tarvita paljoa koulutusta, mutta ne luottotiedot pitäisi olla edelleen kunnossa.

• EdesUnissa

Etkö näe tuossa ristiriitaa ? Tuntematon ihminen kelpaa vaikka olisi massamurhaaja, mutta suomalainen nainen jolla on luotto tiedoissa merkintä ei ? Luottotietojen menetys on Suomessa aika yleinen ongelma, muistaakseni joka viidennellä on maksuhäiriö merkintä.
        Siinä ei ole aina kysymys tietoisesta yli varojen elämisestä kyse, vaan on ostettu esim. omistusasunto kalliilla ja ei ole uskottu mahdollisuuteen että sen arvo voi romahtaa 20%.
        Maahanmuuttajilla ei ole historiaa suomessa, ja suurin osa heistä asuu yhteiskunnan tuella vuokralla, joten heille ei tule häiriöitä. Maahanmuuttaja saa myös kotoutumistuen helpommin kuin suomalainen nuori työttömyyskorvauksen, joten vaikkei itselläni ole koskaan ollutkaan talousvaikeuksia, niin ymmärrän kyllä suomalaisten nuorten alle 25 vuotiaina saamia talousongelmia.

• Avio.ATMies
    • Sitä.Minäkin

Asenne ratkasee. Aina.
      Jos mammaa ei siivousfirmaan palkata niin mamma perustakoon itse siivousfirman ja pistäköön hinnat alkuun niin alas että vie muiden siivousfirmojen sopimukset.

• Sinkkumies---

Nainen kelpaa aina. On vaan niin nirso ettei kelpuuta itse ketään.

• vbnnvcghvcvv

Onhan suomessa oleva luottarisysteemi aivan naurettava, ja kun vielä ajatellaan ettei tietojen kerääjä edes ole viranomainen. Taposta jotkut lusivat lyhyemmän aikaa kuin joidenkin merkinnät.

• Anonyymi

Sairaanhoitaja, lähihoitaja, siivooja.. Lastenhoitajana taatusti saat töitä pääkaupunkiseudulta. Samoin lastentarhanopettajana. Myös suurtalouskeittiöissä on pääkaupunkiseudulla paljon töitä. Näihin kaikkiin voit opiskella max 3,5 vuodessa ja töitä on opiskelujen aikana enemmän kuin ehdit tehdä.

• Anonyymi

Raha-asiansa sotkenut koulutukset kokonaan väliin jättänyt tonnikeiju ruikuttamassa kun 30-vuotias voi olla opiskelija, ja tonnikeijukin saisi edes jonkin alan ammattinimikkeen kun amis on selvästikin riittävä opintotaso artikkelin ihmisille!

• Anonyymi

tuollainen aika hauskaakin jos ryyppää jotain samppa-kaljaa ja naureskelee hassuja jonkin tyttökaverin luona...

• Anonyymi

Petteri The Master Masturbator.

• Anonyymi

mutta tuollainen tytöille helppoa kokeilla kosketinsoittimella että minkälainen ääni tulee ja sitten itse siitä etsimään seuraava ääni.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe