Vieläkö nimessä nuoria ihmisiä

SIKARIJOHTOPORRAS

Vieläkö niemessä on paljon nuoria ja keski-ikäisiä ihmisiä vai muuttavatko muualle? Miten viihtyvät? Miltä tulevaisuus näyttää? Millaista osaamista teiltä löytyy?

6

296

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisääviihtyvyyttä

Mielestäni nuoria on yllättävän paljon , kun väestömäärää ajattelee! Nuoria perheitäkin on muuttanut, joilla ei edes ole mitään "kytköstä" Pelkosenniemeen! Myös näitä ns."etelän variksia" olen kohdannut, joilla on ollut mökit täällä päin ja nyt päättäneet muuttaa vakinaisesti tänne. Vauvojakin on syntynyt vuoden sisälle enemmän kuin moneen vuoteen! Yhteisöllisyys on ollut myös käsin kosketeltavaa, toivottavasti se jatkuu! Onko osana tämä ilmainen päivähoito ja tuleva suunnitelma rakentaa upouusi koulu, jotka houkuttelevat! Myös paluumuuttajia on ilmestynyt maisemiin, käyneet kokeilemassa, onko ruoho vihreämpää jossakin muualla, palaneet sitten takaisin kotiin! Se on hyvä asia, käydä muualla, kotiseutu nousee todella arvoon arvaamattomaan sen jälkeen!Nyt on muuttanut nuoria perheitä myös pakolaisleiriltä, miten viihtyvät, aika näyttää, kyläläiset kyllä ovat ottaneet heidät hyvin vastaan. Kylillä kulkevat ja tervehtivät iloisesti, ovat saaneet kodit täältä. Toivottavasti saavat tuntea, että ovat tervetulleita ja saavat elää rauhassa!
      Muutamia on muuttanut naapuri kuntiin, mutta täällä kyllä viettävät vapaa-aikaansa! Syynä muuttoon sanovat olevan halvemmat asunnot???Meidän kunnan pitäisi kyllä noihin asuntoasioihin paneutua paremmin, kylälle kunnostettuja kohtuuhintaisia asuntoja!!!!!

• Näinnäkyy

Sehän tuntuu olevan stara että uusia asuntoja rakennetaan vain Pyhälle

• pubertt

Kyllä osataan kylillä notkua.

• rintaapeppuapimppaa

Missähän iässä nykyään menettävät neitsyytensä? Käytetäänkö niemessä kortsuja vai majavan nahkoja?

• ikuneihti

Ei menetä ollenkaan. Tosi on.

• Märkäpää
        rintaapeppuapimppaa kirjoitti:

Missähän iässä nykyään menettävät neitsyytensä? Käytetäänkö niemessä kortsuja vai majavan nahkoja?

Hae keskusteluapua jos tuommoisia mietit.Ei taida olla ihan kuivat jauhot nupissa .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2067
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1862
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1224
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe