Huijarikaksikko Rovaniemellä

KissannaamahanSe

Lainaus Iltalehti:

"Lapissa paljastui suuri petosvyyhti - kauppoja 200 000 eurolla, mutta tuotteita ei koskaan toimitettu

Poliisi epäilee rikoksesta kahta rovaniemeläistä miestä.

Netissä tuotteita myynyt yritys ei toimittanutkaan tuotteita ostajille.
Netissä tuotteita myynyt yritys ei toimittanutkaan tuotteita ostajille. (TOMI VUOKOLA)
Lapin poliisi tiedottaa, että Lapissa on paljastunut laaja petosvyyhti. Useat henkilöt olivat ottaneet yhteyttä poliisiin, kun netissä tuotteita myynyt yritys ei toimittanutkaan tuotteita ostajille.

Poliisista kerrotaan, että kauppoja ehti syntyä noin 600 ja rikoksella saatu hyöty oli peräti 200 000 euroa. Myytävät tuotteet olivat muun muassa matkapuhelimia. Tapahtumat sijoittuvat kesälle 2016.

Poliisi epäilee rikoksesta kahta Rovaniemellä asuvaa noin 25- ja 35-vuotiasta miestä, joista toinen oli yrityksen toimitusjohtaja. Molemmat henkilöt olivat esitutkinnan aikana vangittuna. Asiaa on tutkittu törkeänä petoksena."

Ketkä oli kyseessä? Tuosta 35-vuotiaasta "toimitusjohtajasta" minulla on jo epäilys, ja niin taitaa olla aika monella muullakin. Nettihuijarit ovat rikollisten alinta kastia, toivottavasti tulee kunnon tuomiot.

15

2113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raikkuriimanni

Kyllä tuo "toimitusjohtaja" nimitys täytyy viitata erääseen tampioon joka leikkii toimitusjohtajaa.

• Culber12

Kuka tämä on?Paikallinen

• Maketsuh

Ja mikä yritys on ollu kyseessä? Vai onko ne kenties myyny yrityksen nimellä jossain tori.fi/huuto.net?

• aivoitithuudon
    • 38563857

No se nyt vasta olisi uutinen, jos Lapista rehellinen kaksikko löytyisi.

• Anonyymi

Se olisi todellakin mahtavaa, jos löytyisi rehellistä porukkaa.

• Anonyymi

Tuliko tuosta tuomiota noille pellehermanneille? Toivottavasti...

• Anonyymi

DDD

• Anonyymi

sss

• Anonyymi

Onko toomio luettu

• Anonyymi

vrtti mustalainen sinettä

• Anonyymi

patokosken kirjasto auto eli romaani

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4243
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2945
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2848
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2633
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      332
      2583
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2179
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1925
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe