Miten liikuntavammainen mies saisi naisen?

Yksinäinenmies9

Olisi kiva löytää nainen, jonka kanssa olisin onnellinen. Harrastan uintia, ohjelmointia ja keilausta.

6

142

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdessävammaillaan

No missä te liikuntavammaiset kokoonnutte? Kai siellä on myös liikuntavammaisia naisia?
      Harrastusten parissa sitä löytää.

• invanainen

Eihän sen naisen liikuntavammainen tarvitse olla. Terve nainen voi rakastua suhun yhtä hyvin, kunhan et yritä päteä tai todistella mitään.
      Varsinkaan seksikykyjä.
      Semmoinen karkoittaa naiset yleensä.
      Miehet usein yrittää päteä ja ymmärrän et liikuntaesteisellä houkutus voi olla suurempi.
      Sokot on kovia siinä, valitettavasti.

• kaisanoasaa

Miss suomi kilpailusta vaan hakemaan tyttöystävää,. Ei kai sulle muukaan kelpaa.

• Anonyymi

Itselläni oli suhde liikuntavammaiseen mieheen, olen siis liikuntakykyinen, suht terve nainen. Sanoisin, että -rajoitteet ovat vain omassa päässä- pätee lähinnä meihin ns. terveisiin ihmisiin. En kokenut hänen vammaansa esteenä, enkä edes haasteena. Ehkä irl kohtaaminen on helpointa, silloin kaikki lähtee ensin tutustumisesta ja johtaa kenties johonkin muuhunkin kuin ystävyyteen, jos ajatukset synkkaa. Rohkeasti etsimään seuraa esim. harrastuspiireistä tms.
      -not perfect-

• Hyvä ja asiallinen neuvo ihan kaikille, jotka haluavat löytää kumppanin. Sinne kotiin harvoin tulee ketään etsimään.

• Anonyymi

Varmaan löydät yhtä helposti tai vaikeasti kuin muutkin, riippuu minkälainen ihminen olet. Minä ihastuin keväällä iiiiihanaan. tyylikkääseen, hyväkäytöksiseen, siististi tyylikkäitä kenkiä myöten pukeutuvaan mieheen, ja uskon , että myös hän minuun. Oltiin samassa suurehkossa seurueessa muutama päivä. Mutta....kumpikin tajusimme suuren ikäeromme (minä paljon vanhempi) eikä asia edennyt pidemmälle. Ajattelen häntä kuitenkin usein ja toivon, että Suomessa olisi enemmän hänen tapaisiaan miehiä! Nytpä muuten huomaan, että en kertonut hänen olevan pyörätuolissa, mutta uskon sen kuten muittenkin vammojen olevan sivuseikka silloin kun ”kolahtaa”! Tsemppiä ja Onnea kaverin löytämiseksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      367
      1415
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      63
      926
    3. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      83
      880
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      875
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      62
      825
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      594
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      49
      589
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      112
      534
    Aihe