Olisi kiva löytää nainen, jonka kanssa olisin onnellinen. Harrastan uintia, ohjelmointia ja keilausta.
Vastaukset 6
- yhdessävammaillaan
No missä te liikuntavammaiset kokoonnutte? Kai siellä on myös liikuntavammaisia naisia?
Harrastusten parissa sitä löytää. - invanainen
Eihän sen naisen liikuntavammainen tarvitse olla. Terve nainen voi rakastua suhun yhtä hyvin, kunhan et yritä päteä tai todistella mitään.
Varsinkaan seksikykyjä.
Semmoinen karkoittaa naiset yleensä.
Miehet usein yrittää päteä ja ymmärrän et liikuntaesteisellä houkutus voi olla suurempi.
Sokot on kovia siinä, valitettavasti. - kaisanoasaa
Miss suomi kilpailusta vaan hakemaan tyttöystävää,. Ei kai sulle muukaan kelpaa.
- Anonyymi
Itselläni oli suhde liikuntavammaiseen mieheen, olen siis liikuntakykyinen, suht terve nainen. Sanoisin, että -rajoitteet ovat vain omassa päässä- pätee lähinnä meihin ns. terveisiin ihmisiin. En kokenut hänen vammaansa esteenä, enkä edes haasteena. Ehkä irl kohtaaminen on helpointa, silloin kaikki lähtee ensin tutustumisesta ja johtaa kenties johonkin muuhunkin kuin ystävyyteen, jos ajatukset synkkaa. Rohkeasti etsimään seuraa esim. harrastuspiireistä tms.
-not perfect-Hyvä ja asiallinen neuvo ihan kaikille, jotka haluavat löytää kumppanin. Sinne kotiin harvoin tulee ketään etsimään.
- Anonyymi
Varmaan löydät yhtä helposti tai vaikeasti kuin muutkin, riippuu minkälainen ihminen olet. Minä ihastuin keväällä iiiiihanaan. tyylikkääseen, hyväkäytöksiseen, siististi tyylikkäitä kenkiä myöten pukeutuvaan mieheen, ja uskon , että myös hän minuun. Oltiin samassa suurehkossa seurueessa muutama päivä. Mutta....kumpikin tajusimme suuren ikäeromme (minä paljon vanhempi) eikä asia edennyt pidemmälle. Ajattelen häntä kuitenkin usein ja toivon, että Suomessa olisi enemmän hänen tapaisiaan miehiä! Nytpä muuten huomaan, että en kertonut hänen olevan pyörätuolissa, mutta uskon sen kuten muittenkin vammojen olevan sivuseikka silloin kun ”kolahtaa”! Tsemppiä ja Onnea kaverin löytämiseksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63926
- 83880
- 116875
- 62825
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49589Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534