Mistä hyvä autokorjaamo Kittilässä?

elemerik

Mitä autokorjaamoa suosittelette Kittilästä?

25

10116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volkkarinromu

Uotilan Autokorjaamo. Tai Uotinen, jompi kumpi on nimi.

• Leviläinen

Jospa asentaja Uotilan korjaamolla sais nostettua housuja sen verran, ettei ruma 'rupureikä' näkyisi, niin ehkä siellä viitsis käyvä. Ja jos tarkoitus on näyttää persereikää, niin palkkaisi sellaisen naisasentajan jota viitsisi katsella.

• hyvänenaikasentään

No mutta , pitäähän "työmiehenvako" näkyä.

• Leviläinen
        hyvänenaikasentään kirjoitti:

No mutta , pitäähän "työmiehenvako" näkyä.

Kirjoitin vain oman mielipiteeni.
        Tieten jos työmiehen perse kiinnostaa, syystä tai toisesta niin voithan sitä käydä ihailemassa Uotilan korjaamolla.

• Mietiskelijäksi-aikova

Housunkannattimilla, henkselihousuilla tahi suojapuvulla (haalareilla) ongelma on
        poissa päiväjärjestyksestä!

• annasolla

Ajakaa asiakkaan auto aina itse ulos, kun on valmis, näin tekevät muutkin. Asiaskaspalvelua loppuun asti.
        Hyvä ja reipas korjaamo.

• tietääkaiken

Levillä Bensiksen talossa tehokas, ystävällinen ja edullinen. Ja Ammattitaitoinen.

• vuosisadanmatkustaja

Komppaan. Poron Portti. Kaksi kertaa olen joutunut asioimaan ja hyvin on mennyt.

• Perkeles12

Mieluummin katson työtä tekevän vakoa, kuin maksan ilmaa korjauksista ja romut ei tule siltikään kuntoon.

• Mb98

Uotila on hyvä. Korjaa nopeasti ja oikeaa vikaa, ei arvuuttele. Suosittelen.

• Hyvää-kannattaa-kysyä

Shelliltä saa parhaan huolto ja korjauspalvelun, on vain aika usen varattu.

• Auto2003

Olemme huollattaneet perheen kaikki autot aina Shell huoltamolla ainakin 25 vuotta ja aina olemme saaneet hyvää palvelua. Huolto ja korjaus ajan olemme aina varanneet ja huollot aina maksaneet. Ja jatkossakin aiomme auton huollot ja korjaukset teettää Shellillä.

• naisetespoosta

Itsellä auto hajosi viikonloppuna ja sain apua Special Serviceltä Levillä. Korjaaja tuli hakemaan auton tienpäältä ja sain sijaisauton ja hän palautti autoni seuraavana päivänä, voin suositella.

• hyväjahalpa

Eikä varmaan ollut hinnankiroissakaan ?

• Vot_harasoo

Ladaan saa ainaskii parhaan huollon Teboilista.

• LujaaLaatua

Niva maasturiin ei löytynyt laturinhiiliä, mutta sitten muistin kysyä Fiat 124:n,
      oli hyllyssä, niillä olen pöristellyt jo parikymmentä vuotta.

• Anonyymi

Special Service Finland Oy:ltä sain hyvää palvelua vuoden 2021 alussa akun tyhjennyttyä. T. A-P

• Anonyymi

Mie asioin kyseisellä Special huoltamolla taannoin vaihtoivat (ja velottivat) autooni kolmos sylinterin puolan, kun siinä kuulemma vika. Myöhenmin tarkistin k.o. puolan ja ihmettelin suuresti, kolmossylinterin puolan vaihtoa, kas kun autossani on vain yksi puola joka tuottaa virran kaikkiin neljään sylinteriin. Että sellainen tapaus tuo "Special" huolto.

• Anonyymi

Kesärenkaiden vaihto, aurauskulmien säätö jne. Mihin vien?

• Anonyymi

Oulussa on kuulemma lähin korjaamo, jonne kannattaa viedä auto k.o. toimenpiteitä varten..

• Anonyymi

Älä ainakaa Uotilalle

• Anonyymi

Ku etit korjaamoa ni käyppä katsastamassa autosi kittilässä. :)

• Anonyymi

AAKENUS AIWAN MIELLÖTTÄMÄN ÄMÄTÖÖRIMÄISTÄ HOMMAAH. ketteluvatkin vaikka ,sitä ei haluaisi kuulla matka väsyneenä ,kaikki tietäväiseltä perus-kittiläiseltä. katot jälkeen päin mitä ovat tehneet niin TÄYSTUHOA TULOO VAAN ja näitähän on viety kulutus valitus asiamiehille saakka,näitten provoisava ,ihmiskunniottamaisuus7TÄYS TUHOJEN tekeminen. +-hommalla tekee, kun tullut paljon paluttetta vika/ hajottamis korjausista, siksi tää on viellä hetken pystyssä.menkä sinne saate oikeus apumiehen kanssa täys korvaukset. SUOSITTELEN JOS HENKINEN KANTTI VAAN KESTÄÄÄÄ !

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kittiläkin niin suuri kunta ,että saisi olla monta korjaamoa ja varmasti kaikille töitä. Minä kävisin aina lähimmällä huoltamassa auton ,mutta varausajat pitkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8777
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3459
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2650
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2030
    5. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      80
      2030
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      357
      1747
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1442
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1211
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1050
    Aihe