Mitä autokorjaamoa suosittelette Kittilästä?
Mistä hyvä autokorjaamo Kittilässä?
23
9797
Vastaukset
- Volkkarinromu
Uotilan Autokorjaamo. Tai Uotinen, jompi kumpi on nimi.
- Leviläinen
Jospa asentaja Uotilan korjaamolla sais nostettua housuja sen verran, ettei ruma 'rupureikä' näkyisi, niin ehkä siellä viitsis käyvä. Ja jos tarkoitus on näyttää persereikää, niin palkkaisi sellaisen naisasentajan jota viitsisi katsella.
- hyvänenaikasentään
No mutta , pitäähän "työmiehenvako" näkyä.
- Leviläinen
hyvänenaikasentään kirjoitti:
No mutta , pitäähän "työmiehenvako" näkyä.
Kirjoitin vain oman mielipiteeni.
Tieten jos työmiehen perse kiinnostaa, syystä tai toisesta niin voithan sitä käydä ihailemassa Uotilan korjaamolla. - Mietiskelijäksi-aikova
Housunkannattimilla, henkselihousuilla tahi suojapuvulla (haalareilla) ongelma on
poissa päiväjärjestyksestä! - annasolla
Ajakaa asiakkaan auto aina itse ulos, kun on valmis, näin tekevät muutkin. Asiaskaspalvelua loppuun asti.
Hyvä ja reipas korjaamo.
- tietääkaiken
Levillä Bensiksen talossa tehokas, ystävällinen ja edullinen. Ja Ammattitaitoinen.
- vuosisadanmatkustaja
Komppaan. Poron Portti. Kaksi kertaa olen joutunut asioimaan ja hyvin on mennyt.
- Perkeles12
Mieluummin katson työtä tekevän vakoa, kuin maksan ilmaa korjauksista ja romut ei tule siltikään kuntoon.
- Mb98
Uotila on hyvä. Korjaa nopeasti ja oikeaa vikaa, ei arvuuttele. Suosittelen.
- Hyvää-kannattaa-kysyä
Shelliltä saa parhaan huolto ja korjauspalvelun, on vain aika usen varattu.
- Auto2003
Olemme huollattaneet perheen kaikki autot aina Shell huoltamolla ainakin 25 vuotta ja aina olemme saaneet hyvää palvelua. Huolto ja korjaus ajan olemme aina varanneet ja huollot aina maksaneet. Ja jatkossakin aiomme auton huollot ja korjaukset teettää Shellillä.
- naisetespoosta
Itsellä auto hajosi viikonloppuna ja sain apua Special Serviceltä Levillä. Korjaaja tuli hakemaan auton tienpäältä ja sain sijaisauton ja hän palautti autoni seuraavana päivänä, voin suositella.
- hyväjahalpa
Eikä varmaan ollut hinnankiroissakaan ?
- Vot_harasoo
Ladaan saa ainaskii parhaan huollon Teboilista.
- LujaaLaatua
Niva maasturiin ei löytynyt laturinhiiliä, mutta sitten muistin kysyä Fiat 124:n,
oli hyllyssä, niillä olen pöristellyt jo parikymmentä vuotta. - Anonyymi
Special Service Finland Oy:ltä sain hyvää palvelua vuoden 2021 alussa akun tyhjennyttyä. T. A-P
- Anonyymi
Mie asioin kyseisellä Special huoltamolla taannoin vaihtoivat (ja velottivat) autooni kolmos sylinterin puolan, kun siinä kuulemma vika. Myöhenmin tarkistin k.o. puolan ja ihmettelin suuresti, kolmossylinterin puolan vaihtoa, kas kun autossani on vain yksi puola joka tuottaa virran kaikkiin neljään sylinteriin. Että sellainen tapaus tuo "Special" huolto.
- Anonyymi
Kesärenkaiden vaihto, aurauskulmien säätö jne. Mihin vien?
- Anonyymi
Oulussa on kuulemma lähin korjaamo, jonne kannattaa viedä auto k.o. toimenpiteitä varten..
- Anonyymi
Älä ainakaa Uotilalle
- Anonyymi
Ku etit korjaamoa ni käyppä katsastamassa autosi kittilässä. :)
- Anonyymi
AAKENUS AIWAN MIELLÖTTÄMÄN ÄMÄTÖÖRIMÄISTÄ HOMMAAH. ketteluvatkin vaikka ,sitä ei haluaisi kuulla matka väsyneenä ,kaikki tietäväiseltä perus-kittiläiseltä. katot jälkeen päin mitä ovat tehneet niin TÄYSTUHOA TULOO VAAN ja näitähän on viety kulutus valitus asiamiehille saakka,näitten provoisava ,ihmiskunniottamaisuus7TÄYS TUHOJEN tekeminen. +-hommalla tekee, kun tullut paljon paluttetta vika/ hajottamis korjausista, siksi tää on viellä hetken pystyssä.menkä sinne saate oikeus apumiehen kanssa täys korvaukset. SUOSITTELEN JOS HENKINEN KANTTI VAAN KESTÄÄÄÄ !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569