Huonoin täyte?

Mitä et ikinä laittaisi pitsaan?
Itse en laittaisi ananasta.
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

En laittaisi minkäänlaista homejuustoa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Näitä, eikä sieniä...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Siinähän ne huonoimmat tulikin mainituiksi vaan paras täyte on niinkin simppeli kuin hyvän kastikkeen päälle vähän parmesaania raastettuna, punasipulia ohueksi slaissattuna, makeaa paprikaa ohuina siivuina, mozzarellaa revittyinä paloina domskun plojen sekaan, vähän suolaa ja peppaa päälle ja eiku uuniin 225 astetta noin 15-20 minsaa kunnes juusto kuplii ja ottanut vähän väriä pohjan ollessa kypsän rapea.

Pohjasta vielä - taikinaan pitää laittaa reilusti öljyä - mieluiten hyvää neitsyt-öljyä -näin siitä tulee pohjastaan rapean maukas, mutta muuten pehmeän täyteläinen ja tämä ilman mitään vidun kiviä tai muita härpäkkeitä ihan pellillä vaan.

Olen tehnyt elämäni aikana muutamankin pitsan ja ihmettelen näiden hihistelijöiden meininkiä - aina ajoittain joku vidun trendi puskee läpi ja sitten kaiken on oltava niin - no ei.
Ilmianna
Jaa
Siinähän ne huonoimmat tulikin mainituiksi vaan paras täyte on niinkin simppeli kuin hyvän kastikkeen päälle vähän parmesaania raastettuna, punasipulia ohueksi slaissattuna, makeaa paprikaa ohuina siivuina, mozzarellaa revittyinä paloina domskun plojen sekaan, vähän suolaa ja peppaa päälle ja eiku uuniin 225 astetta noin 15-20 minsaa kunnes juusto kuplii ja ottanut vähän väriä pohjan ollessa kypsän rapea.

Pohjasta vielä - taikinaan pitää laittaa reilusti öljyä - mieluiten hyvää neitsyt-öljyä -näin siitä tulee pohjastaan rapean maukas, mutta muuten pehmeän täyteläinen ja tämä ilman mitään vidun kiviä tai muita härpäkkeitä ihan pellillä vaan.

Olen tehnyt elämäni aikana muutamankin pitsan ja ihmettelen näiden hihistelijöiden meininkiä - aina ajoittain joku vidun trendi puskee läpi ja sitten kaiken on oltava niin - no ei.
Ilmianna
Jaa
Tein juuri pitsan ja täytteenä juusto, kinkku, ananas, jalapeno, homejuusto, paprika, valkosipuli.
Pohjakastikkeena ketsuppi jossa valkosipuli murskattuna ja jalmareita.
Pohjassa maito, graham jauho, vehnäjauho ja voi.

On muuten parhaat täytteet, vielä toki tonnikalaa voisi lisätä ja meetwurstia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Varas! Lainaat suoraan pitsamamman ohjeita.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Makeaa pizzakastiketta kiten Pizzeria Luostarin Puutarhan pizzoissa Naantalissa.
Ilmianna
Jaa
kinkku
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Huonoin täyte?

Mitä et ikinä laittaisi pitsaan?
Itse en laittaisi ananasta.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta