Älykäs ystävällinen evoluutio

älykäshuomaamuutei

http://www.tekniikkatalous.fi/tiede/luonnontiede/tutkijat-loysivat-4-kilometrin-syvyydesta-erikoisia-kummajaisia-1-3-loydoista-tieteelle-tuntemattomia-6658364

Eikös olekin hassua että ne eläimet jotka ovat lähellä ihmistä, hänen katsottavinaan vaikka joka päivä, ovat silmää miellyttäviä ihailun kohteita, mutta ne eliöt jotka ovat ihmisen arjen ulottumattomissa voivat olla sitten rumia ja ovatkin vain käytännöllisiä olemukseltaan ja niistä puuttuu esteettisyys lähes täysin.

Tämä fakta on niitä asioita jotka ovat todellisuuksia mutta eivät tieteen keinoin mitenkään mitattavissa, joten tiede ei niitä noteeraa mitenkään, mutta silti ne todistavat älykkäälle ihmiselle älykkäästä ja hyväntahtoisesta luomisesta.

7

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I.H.Mettelevä
    • Heh hehe, taloudessanne ei taida olla peilejä, heh hehe heh.

• Sielunpeilinionkaunis

On meillä peilejä ja niistä tuijottelee vastaan kauniita vanhuksia, mutta toisin kuin teillä, meillä ei ole pellejä eikä peeloja, hehe.

• Sielunpeilinionkaunis kirjoitti:

On meillä peilejä ja niistä tuijottelee vastaan kauniita vanhuksia, mutta toisin kuin teillä, meillä ei ole pellejä eikä peeloja, hehe.

Käynti Specsaversilla saattaisi auttaa.

• hs5

Hartaan uskovaisen vaatekaapista löytyy uskomattomia asioita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3067
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2343
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      1996
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1519
    Aihe