Edullinen maastopyörä aloittelijalle

ei_helmeä_sialle

Mikä olisi sopiva harrastuksen aloitukseen max 400 euron hintaan?

12

363

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polkupyöräilijä

      Tuolla hinnalla ei uutta maastopyörää saa. On tyydyttävä käytettyyn.

      • ei_helmeä_sialle

        Ulkomaiset nettikaupat myy tuohon hintaan.


      • Alkup_maantiepyöräi
        ei_helmeä_sialle kirjoitti:

        Ulkomaiset nettikaupat myy tuohon hintaan.

        Edes XXL:stä tai ulkomaiista nettikaupoista ei saa sellaista pyörää tuohon hintaan, jolla itse uskaltaisin lähteä maastoon. Lähimäpänä ovat jotkin täysjäykät sinkulat.

        https://www.evanscycles.com/en-fi/kona-unit-2017-singlespeed-bike-EV291746

        Jotain tuollaista siis. Tuo on tonnin hintaluokkaa, enkä nyt löytänyt kerta haulla halvempaa, mutta syysalesta voi löytää reilusti alle tonnilla vastaavia.


      • ei_helmeä_sialle

        Mnulla ajatus on ennemminkin niin, että en aloittelijana mieluusti heti ostaisi tonnin pyörää, en uskaltaisi sellaisella maastossa, ennemmin harjoittelen taitoja halvemmalla. Noillako ei sitten tee mitään?
        Minulta kyllä löytyy hyvä jäykkäkeulainen hybridi, siihen menisi varmaan 47mm rengas, silloinhan se ei varmaan eroaisi paljoa täysjäykästä 29 maasturista? Taidanpa testata tuolla aluksi. Jos meno maistuu niin ehkä hankin sen paremman maasturin sitten.


    • Alkup_maantiepyöräi

      Tässä on nyt sellainen haaste, että toimiva joustohaarukka maksaa tuon 400 €. Yhtälö on sen takia. Vähän hankala.

    • Alkup_maantiepyöräi
    • FELTv3

      Osta käytetty. Minulla olisi Felt Virtue 3, joka ei uusinta mallia ole, mutta mitättömän vähän ajettu. Pari vuotta ollut lämpöisessä tallissa ajamatta. Löytyy alkuperäiset ohjeet CD´nä ym. pientä mitä tuli mukana. Alkaa itsellä tuo ikäkin hiljalleen painaa...

      Olen ajatellut laittaa Tori´iin, mutta en ole saanut aikaiseksi. Mikäli kiinnostaa, niin kaivan lisätietoa vuosimallista jne.

      • FELTv3

        Jäi pois, että on Seinäjoen seudulla...


    • näinsevaanhommakäy33

      tolla hinnalla jopo.....tai sitten fillaritorilta käytetty....tohon hintaa et saa kuin marketti romun jota ei kukaan viitsisi edes pölliä....alle 700e et saa edes välttävää maastopyörää...totuus pitää sanoa vaikka kuinka pahalta tuntuu

      • minäkin_kiinnostuin

        Löytyykö Jopoon millaista nappularengasta?


      • narskis

        Löysin Maxxis Snyper renkaat 24" DualC SilkShield. aika leveä, jos mahtuu? Sitten Schwalbe Black Jack MTB Tyre edullinen ja sitten Halo Ception 24in Tyre.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe