Löytyiskö tuolta.
https://start.sexpartner.fi/landing/wd802?pid=2089-023ZT&sub=stfi&spub_id=720x90_media21_40_3&cktag=54016459&tag=&offid=140
Tai tuolta.
https://www.fuckbook.com/
Tai tuolta.
https://www.naughtybook.fi/
Taitaa vain olla joku sitova kuukausimaksu noissa ja löytääkö noilta sivuilta muka oikeasti seksiseuraa?
Mistä saada seksiä kun ei naiset anna ilmaiseksi?
22
741
Vastaukset
- 34v-mies
http://keskustelu.suomi24.fi/tyo-ja-opiskelu/-tyopaikkailmoitukset/tyokeikat
Tuolta löytyy, Perinteiset seksideittisivut on huonoja paikkoja ja naisten laatu huono. Rahaa tarvii ihan tavalliset kauniit opiskelijatytöt, tuolta olen löytänyt muutaman kerran itse. - Ujoatm28v-
Onko nuo kaikki sivustot mitä tuohon ylemmäs laitoin pelkkää huijausta?
- Ujoatm28v-
En kyllä mielelläni turvautuisi maksullisiin naisiin mutta pakko kai se on kohta puoliin kun tuntuu ettei pää pysy muuten kasassa ja jos haluaa ettei koko elämä mene nussimatta.
Niin se kai vaan sitten on että ätmin on jossain vaiheessa suostuttava myöntämään se itselleen että maksullinen seura on ainut vaihtoehto jos seksiä haluaa elämässään harrastaa. Masentavaltahan se tuntuu ettei kelpaa yhdellekkään naiselle ilmaiseksi mut minkäs teet. Ei se asia valittamalla miksikään muutu.- DoubtofOrder
Minusta tää voi olla hyvä idea. Asiakkaana sulla on selvästi vähemmän paineita ja pääsisit yli yhdestä murheen aiheesta. Tiedä vaikka onnistunut kokemus toisi itseluottamusta ja alkaisi natsata muutenkin.. Muutenkin olen sitä mieltä että bordellit pitäisi laillistaa. Jos nainen (tai mies) haluaa tehdä seksityötä, ei sen pitäisi muille kuulua. Anna mennä vaan.
- laihis
Kun kerran maksamaan alkaa, niin silloin kannattaa valita parasta mitä rahalla saa. Valitus ja palautus oikeutta ei sitten ole. Tavara täytyy tarkastaa etu ja taka käteen.
- niinköluulet
Voi tarkastaa niiltä osin mihin ostettava suostuu. Heilläkin kun on varaa laittaa rajoituksia myyntiartikkeliin.
- ätmiturska
Jos tavarasta maksaa meinaa, ni vanha kunnon sihteeriopisto taitaa olla edelleen se ykkönen.
- fdassdgdfgagfd
Hullujako te kaikki ukot olette! Naiset ei ole teidän leikkikaluja, menkää hiekkalaatikolle leikkimään.
- pölhöoot
On se kumma kun ei saa panna enää edes maksusta. Mihin naista muka muuhun tarvitaan kuin siihen panoon.
- Ujoatm28v-
pölhöoot kirjoitti:
On se kumma kun ei saa panna enää edes maksusta. Mihin naista muka muuhun tarvitaan kuin siihen panoon.
Niinpä.
- laihis
Hiekkalaatikoltako niitä naisia nykyään haetaan. Älä tule paha tauti, vaan ....
- sellasiamiehiä
Palstaätmit kyttää jo hiekkalaatikkoikäsiä, että on varmasti neitsyys tallella? Hyi saatana.
- hyisaatana
Sellaisia ollaan, tai sitten ei olla.
- bnvvbnvb
Ei muuta kuin reissuun Ukrainaan mistä löytyy sellaisia "kaupan" mitä ei täällä edes näy.
- 34v-mies
Kerran se kirpaisee lompakkoa kun maksat ja sitten haluat lisää kun näet miten helppoa se on saada rahalla. Ei stressiä enää. Minusta tuollaiset maksulliset sivustot on pelkkää paskaa , et ikinä aa sieltä naista. Seksitreffit.fi on myös sivusto josta joskus löytää helmiä. Tässä maassa on paljon köyhiä naisia jotka antaa rahasta , jotkut naiset tekee sitä epäsäännöllisesti ja suosin sellaisia. Jos sulla ei ole kummoisia ulkonäkövaatimuksia niin saat kyllä helposti seksiä alle 200 eurolla vaikka iskuri treffeistä
- Naisasialooser11
Varattu jyystärikaverini kävi myös panemassa maksullista eksoottista nuorempaa naista, jonka löysi iskurinetistä. Sen naisen pillu oli kuulemma ollut kovassa käytössä pitkin päivää, oli jo panemisesta kipeä illalla kun kaverini kävi panolla.
Eli kyllä maksulliselle pillulle kysyntää löytyy paitsi AT-miesten niin myös varattujen miesten keskuudessa. - mzzzzxhhfgyc
Eikä se usein mistään köyhyydestä ole kiinni, moni opiskelija tekee keikkaa silloin tällöin kun "tarttee" kalliita kuteita yms..
Minäkin löydyn yhdeltä sivustolta mutta en kuvaani pistänyt.halusin käydä katsomassa. Huomasin yhden jutun kävin kahden naisen läpi ja heti tuli ilmoitusta. Uskon että käyminen laukaiseen kysymyksen hei? Kumminkin he hakivat miehiä ja tämä oli se jättivä puoli halusin vain katsella löytyykö tuttuja pahanteosta😂
Minua osittain suututtaa kun luodaan liian helppo pettämis sivu mutta olen sitkeästi jäänyt pois pahasta. Se vaan ettei niitä pääse katsomaan kuin ainostaan kirjautumalla.
Taas toisella sivulla kävin feikki miehenä esiintyneen mutta se oli maksullinen. Miehiä on aina rahastettiin seksillä ja korostui hyvin.
Itse etsin panokaverin nuoruudessani chatistaPitäisi varmaan lähteä pois sellaiselta sivulta kun se on vaan jäänyt kummittelee. Eihän minua vain katsoa minkälaista siellä on liikkeellä😂
- kaikysyäsaa
Pillua saa ilmaiseksi jos vaan osaa pyytää kauniisti.
- Ujoatm28v-
Ei saa tai en ainakaan minä saa ja sitä on muutenkin ujona vaikea mennä keneltäkään kysymään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36821Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6774Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.141723- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690