Mies ei halua minua raskauden jälkeen

Eitunnuthyvältä

Kohta kaksi vuotta lapsen syntymästä.
Painoa tuli 12kg. Ja olen olen saanut kaikki kilot pois.
raskausarpia tuli mahaan ja rintoihin.. mahassa on löysää ja rinnat ei ole entiset..
Itsetuntoni on romuna..itselle on myös vaikea hyväksyä kropan muutos..
ennen mies oli jatkuvasti minun kimpussa ja nyt välttelee ja torjuu.. en edes muista milloin olisi peitto heilunut.
Onko arvet ja löysä nahka maailmanloppu miehille?

29

3635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MAAAHTISONNI

Noo mie Ainaski Haluan

• elämä_jatkuu

Minulla on takana useampi raskaus. Yksi lapsista ei niellyt lapsivettä kohdussa, jonka vuoksi lapsivettä kertyi massiivinen määrä ja vatsa oli todella, todella suuri. Lisäksi minulle on tehty useampi keisarinleikkaus ja kertaalleen vatsalihakset katkaistu. Minulla on lääkärin diagnisoimana ohentuneet ja ylivenyttyneet vatsalihakset mikä aikaansaa minulle ulkonäöllisesti sellaisen vatsan kuin toisella (tai joillakin ehkä jopa kolmannella) raskauskolmanneksella. Myöskään iho ei ole keisarinleikkausten vuoksi palautunut. Kirurgi on todennut, että edes korjausleikkaukset eivät auttaisi, vaan vatsani vaatisi verkkopanssarin ihon alle, jonka jälkeen en voisi kumartua, ja se tekisi elämästä tuskallisen. Elikkä...minun on elettävä vatsani kanssa. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Mutta vatsani ei ole mikään ongelma avioliitossa. Oikeat ongelmat ovat muualla. Olen ratkaissut ulkonäköongelmani muuttamalla pukeutumistyyliäni. Olen luopunut farkuista ja lyhyistä takeista yms ja siirtynyt mekkoihin, joissa on hitusen korkeampi vyötärö ja pitkiin takkeihin.
      Jos tuo on miehellesi ongelma, niin mies ei taida olla kasvanut aikuiseksi. Sääli tietysti, jos avioliitto tuollaiseen tyhjänpäiväisyyteen romuttuu.

• 9538984343

"Jos tuo on miehellesi ongelma, niin mies ei taida olla kasvanut aikuiseksi."

Aikuisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Mieliteoistaan ei kukaan päätä itse. Turhilla syytöksillä mikään ei tule paremmaksi.

"Sääli tietysti, jos avioliitto tuollaiseen tyhjänpäiväisyyteen romuttuu."

Seksuaalisuus on elämän isoimpia asioita. On vaikea kuvitella mitään tärkeämpää. Vähättelyllä mikään ei tule paremmaksi.

Silti seksin loppuminen suhteessa on normaalia. Luonto ei ole tarkoittanut meitä onnellisiksi vaan lisääntymään, kasvattamaan lapset aikuisiksi ja kuolemaan pois.

• tralalalaa
        9538984343 kirjoitti:

Aikuisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Mieliteoistaan ei kukaan päätä itse. Turhilla syytöksillä mikään ei tule paremmaksi.

Seksuaalisuus on elämän isoimpia asioita. On vaikea kuvitella mitään tärkeämpää. Vähättelyllä mikään ei tule paremmaksi.

Silti seksin loppuminen suhteessa on normaalia. Luonto ei ole tarkoittanut meitä onnellisiksi vaan lisääntymään, kasvattamaan lapset aikuisiksi ja kuolemaan pois.

"Silti seksin loppuminen suhteessa on normaalia. Luonto ei ole tarkoittanut meitä onnellisiksi vaan lisääntymään, kasvattamaan lapset aikuisiksi ja kuolemaan pois. "

Älähän nyt puhu paskaa. Vaikka itse ajattelet noin, niin se ei ole sama kuin totuus. Elämästään voi nauttia niin kauan kuin sitä kestää. Ei sitä ole tuhlattava esim. seksittömässä parisuhteessa hampaat irvessä kitkutellen. Jokaisen oma valinta.

• tralalalaa
        9538984343 kirjoitti:

"Mieliteoistaan ei kukaan päätä itse"
        Tuohon vielä. Mielitekojaan voi hallita. Tuossa kohdassa puhuisin kuitenkin omista mieltymyksistä. Niillä puolestaan on tapana muuttua tilanteen mukaan. Mieleltään edes terveen puoleinen ihminen myös suhteuttaa mieltymyksiään, on ns. tilanteen tasalla. Vaikka rakastaisin täysillä hevi-mieheni pitkiä hiuksia, niin hänen kaljuunnuttuaan en lakkaisi rakastamasta miestä. Tämä tietysti edellyttää, että rakastaisin ja kunnioittaisin miestä enkä vain hänen hiuspehkoaan.

• Vanhaviisas
        9538984343 kirjoitti:

Jos avioliitto ja seksi loppuu löysiin vatsalihaksiin tmv. on todellakin kyse turhanpäiväisyydestä. Samoin väitän, että jokainen meistä voi halutessaan vaikuttaa mielitekoihimme ja ajatusmaailmamme. Tuon tiedostaminen tosin vaatii sitä aikuisuutta.

"Silti seksin loppuminen suhteessa on normaalia. Luonto ei ole tarkoittanut meitä onnellisiksi vaan lisääntymään, kasvattamaan lapset aikuisiksi ja kuolemaan pois. " Lause on myös täyttä potaskaa koska seksin loppuminen suhteessa ei ole normaalia. En tiedä mitä luonto on tarkoittanut, mutta elämä voi olla tyydyttävää ja välillä onnellista, riippuen itsestämme ja asennoitumisestamme esim. parisuhteeseen ja rakastamiseen.

Olen synnyttänyt kolme lasta, vatsaan jäi ikuinen ns. kengurupussi ja raskausarvet, peppu roikkuu ja joka puolela vartaloa on selluliittiä. Silti meillä on seksiä ja mies yhä edelleen kiihottuu minusta. Yhdessäolovuosia tulee tänä vuonna täyteen 40.

• isukkisyyskuu2017

Tulevien isien kesken kiertää kauhutarina siitä, miltä naisen alapää näyttää kun vauva syntyy. Niin luonnollinen tapahtuma. Mut menee kuulema halut. Onko totta vai vitsi ?

• tralalalaa

Oman vaimon synnytyksen näkeminen/kokeminen on joillekin yksilöille aivan liian rankkaa. Siinä ollaan niin läheisesti todellisuuden ääressä. Jokainenhan taitaa tietää ns. miesflunssan. Miten kamalan sairas mies on kun kuumetta on 37,1 astetta ja nenä vähän tuhisee. Ei jaksa mitään, tarvitsee apua. Jos vaimo on flunssassa ja 39 asteen kuumeessa, hän kyllä miehen mielestä jaksaa vielä tehdä kotitöitä, laittaa ruokaa, hoitaa lapsia ja huomioida miestä. Eikö niin? MUTTA kun nainen synnyttää - hän on pääosassa tuskineen kaikkineen. Eikä mies voi kuin olla vaan ja seurata vierestä. Joskus pyörtyä.

Tuosta tuli mieleen, ettei isiä huolittu aikoinaan mukaan (25v sitten) leikkaussaliin, kun vaimo sai lapsen keisarileikkauksella. Itse tämän kokeneena sanoisin, että suunniteltu ja suunnitelman mukainen keisarileikkaus on ihanteellinen synnytystapa isiä silmälläpitäen. Lapsi vedetään ulos vatsasta, ei pimpasta. Tämä tapahtuu yleensä myös ilman kovia kärsimyksiä. On paljon hehkeämpää, kun vaimo ei huuda tuskiaan.

• Leikkaushaavakylolikipee

10 vuotta sitten keisarileikkaus x 2, gynen mukaan pillu edelleen verrattavissa ei-synnyttäneeseen. Vatsa palautui nopeemmin kuin samaan aikaan alatiesynnyttäjäystävällä.

• Alllolllo

=D Toki jokaisella synnytys vaikuttaa eri tavalla, mutta omalle kohdalle kuulostaa todella älyttömältä legendalta. Jos ne seksihalut menis kun naisen pimppa ei enää viehätä, niin miksi niin moni mieskin haluaa enemmän kuin yhden lapsen? ;) Mieti sitä...

Minulla on 2 lasta, normaalit hyvin sujuneet synnytykset, enkä huomaa alakerrassa juuri mitään eroa entiseen. Mieheni tykkää sitä edelleen kovasti ihailla, ja yhä se tuntuu tiukaltakin.

• vatsakopömpöttää

Ei muuta kun kotijumppaa ja vatsalihasten harjoittelua, mullakin jäi pömppövatsa ja huomaan kyllä ettäjumppaaminen on tehonnut. Kun alat arvostaa itseäsi niin joutavan voi nakata menemään.

• tralalalaa

Miehillä puhkeaa usein vaimon synnytyksen jälkeen (tai jo raskauden aikana) madonna-huora -kompleksi.

• tsemppiä_jatkoon

Jännä juttu, avovaimoni lihoi myös jonkin verran raskauden aikana ja kiloja jäi ehkä 10-15kg ja arvetkin ihan normi juttuja vatsan seudulla. Mua ei ole haitannut, yhtä paljon haluan edelleen ja peitto heiluu.

• Elluhalloyb

Ajattele....
      Kax vuotta.....MIEHELLÄSI TOINEN.....
      Jotkut arvet....
      Ei vie haluja...jos kerran kilot karisseet..😂

• ainaavulias

tule tänne niin voin hoidella sen puolen, jos ukkoa ei kiinnosta ;)

• Onko peppu kuitenkin pyöreä j a piukka?

• Yubf

Katto peilistä omaa persettäs ääliö! Onko se piukka, tuskin!

• Yubf kirjoitti:

Katto peilistä omaa persettäs ääliö! Onko se piukka, tuskin!

On tietenkin. Siitäkin huolimatta, että syyllistyt asiattomaan solvaamiseen haluan tarkentaa.

Ihminen voi olla laiha ja silti kroppa huono. Naisilla yleensä näkee pepusta mikä osa on raskuden aiheuttamaa rupsahtamista ja mikä laiskuutta.

Muutenkin aika tyhmää syyllistää ihmistä, jolla halut eivät vain herää toista kohtaan. Ei hän sille mitään voi. Halu ei käskemällä tule.

• Yubf
        Miesmannn kirjoitti:

On tietenkin. Siitäkin huolimatta, että syyllistyt asiattomaan solvaamiseen haluan tarkentaa.

Ihminen voi olla laiha ja silti kroppa huono. Naisilla yleensä näkee pepusta mikä osa on raskuden aiheuttamaa rupsahtamista ja mikä laiskuutta.

Muutenkin aika tyhmää syyllistää ihmistä, jolla halut eivät vain herää toista kohtaan. Ei hän sille mitään voi. Halu ei käskemällä tule.

Itse syyllistyt asiattomaan solvaukseen, et vain tunnista sitä!
        Mikä oikeus sinulla on kysellä vauvan saaneelta naiselta hänen peppunsa seksikkyydestä?! Se on hänen oma asiansa, ei äijän, eikä varsinkaan sinun. Mikä oikeus sinulla on kysellä naiselta että onkos persees tiukka ja pyöreä että äijäs himo vois syttyä...! Voi ällötys!
        Aviovaimo ei ole mikään huora jonka pitää näyttää seksikkäältä.
        Jos SINÄ sorrut asiattomaan kommenttiin, toisella kommentoijalla on täysi oikeus vastata kymmenen kertaa pahemmalla solvauksella. Miksi? Jotta kaltaisesi vatipää oppis edes jotain .

Siis jos joku nainen huomauttaa SINUN rupsahtaneesta perseestä, sinulla on oikeus vastata niin pahasti kuin keksit. Se on puolustautumista.
        Mitä haluamiseen tulee, sitä ei voi itse todellakaan määrätä. Jos halu ei syty, niin ei syty.

• Yubf kirjoitti:

Itse syyllistyt asiattomaan solvaukseen, et vain tunnista sitä!
        Mikä oikeus sinulla on kysellä vauvan saaneelta naiselta hänen peppunsa seksikkyydestä?! Se on hänen oma asiansa, ei äijän, eikä varsinkaan sinun. Mikä oikeus sinulla on kysellä naiselta että onkos persees tiukka ja pyöreä että äijäs himo vois syttyä...! Voi ällötys!
        Aviovaimo ei ole mikään huora jonka pitää näyttää seksikkäältä.
        Jos SINÄ sorrut asiattomaan kommenttiin, toisella kommentoijalla on täysi oikeus vastata kymmenen kertaa pahemmalla solvauksella. Miksi? Jotta kaltaisesi vatipää oppis edes jotain .

Siis jos joku nainen huomauttaa SINUN rupsahtaneesta perseestä, sinulla on oikeus vastata niin pahasti kuin keksit. Se on puolustautumista.
        Mitä haluamiseen tulee, sitä ei voi itse todellakaan määrätä. Jos halu ei syty, niin ei syty.

Näytä minulle kohta, jossa Solvasin sinua tai aloittajaa?

Jos AP tulee tänne kyselemään neuvoa miksi mies ei häntä halua, niin sinun mielestä ei voi ilmeisesti olla muuta syytä kuin, että mies on ääliö.

Vähän niin kuin jos ihminen kyselisi syytä korkeaan verenpaineeseen, ei saisi kysyä mitään ihmisen painosta tai elintavoista.

• Jubf
        Miesmannn kirjoitti:

Näytä minulle kohta, jossa Solvasin sinua tai aloittajaa?

Jos AP tulee tänne kyselemään neuvoa miksi mies ei häntä halua, niin sinun mielestä ei voi ilmeisesti olla muuta syytä kuin, että mies on ääliö.

Vähän niin kuin jos ihminen kyselisi syytä korkeaan verenpaineeseen, ei saisi kysyä mitään ihmisen painosta tai elintavoista.

Solvasit aptä, et minua. Ap kyseli, että miksi mies ei halua seksiä. Halusi tietoa, koska ilmeisesti asia ahdistaa häntä. Miten sinä reagoit? Kyselit että onkos peppus piukka ja pyöreä.
        Kuulostaako omissa korvissasi asialliselta?
        Minun mielestäni kommenttisi on asiatonta ivaa.

Todennäköisesti olet vähintään viiskymppinen mies joka on kasvanut / kasvatettu siihen että naisille / tytöille saa heitellä ivaavia seksipainotteisia herjoja jos äijästä sattuu siltä tuntumaan koska miehillä on siihen oikeus.
        Tuo ''etuoikeus'' on niin vääjäämätön ettet sitä edes tunnista. Ihmettelet jopa että onko siinä muka jotain kummallista....
        Eri juttu on jos sekä naiset että miehet heittävät herjaa yhdessä, ja tilanne ylipäätään on leikkimielinen. Mutta ap kyseli asiaa muussa kuin huumorimielessä. Sinä käänsit asian vitsiksi.

Ja miten niin minun mielestäni apn mies on ääliö? Kirjoitin päinvastoin että halua ei voi käskeä.
        Ketään, ei miestä eikä naista , ei voi vaatia seksiin. Oma puoliso ei ole huora, ei mies eikä nainen. Enkö niin kirjoittanut?

Viimeinen kommenttisi verenpaineesta ei ole kestävä. Ihan oikein olisi kysyä ylipainosta jms. Mutta sinun peppukommenttiin viitaten vastaus olisi: No perkeles, pili pystyyn ja paneskelemaan niin kyllä se verenpaine siitä sitte...!
        Nimittäin jos olis lihava mies kyseessä...

• Nyt en enää oikein pysy ajatuksenjuksussasi mukana.

"Solvasit aptä, et minua. Ap kyseli, että miksi mies ei halua seksiä. Halusi tietoa, koska ilmeisesti asia ahdistaa häntä. Miten sinä reagoit? Kyselit että onkos peppus piukka ja pyöreä.
        Kuulostaako omissa korvissasi asialliselta? "

Kuulostaa. Tosin käyttöliittymän huonoudesta johtuen lyhensin asiaa ehkä liikaa. ensinnäkin en solvannut vaan kysyin. En siis väittänyt, että hän on rupsahtanut vaan kysyin onko hän. Myönnettäköön, että jos olisin ollut norminäppiksen ääressä, olisin voinut kirjoittaa, että voi olla, että ei mies jätä seksiä väliin siksi, että rintasi tai vatsanahkasi roikkuisi, vaan voi olla, että olet muutenkin jättänyt huolehtimatta kehostasi. Itsestään huolehtiminen on tärkeä osa parisuhteesta huolehtimisesta.

"Todennäköisesti olet vähintään viiskymppinen mies joka on kasvanut / kasvatettu siihen että naisille / tytöille saa heitellä ivaavia seksipainotteisia herjoja jos äijästä sattuu siltä tuntumaan koska miehillä on siihen oikeus."

Olet väärässä.

"Ja miten niin minun mielestäni apn mies on ääliö? Kirjoitin päinvastoin että halua ei voi käskeä.
        Ketään, ei miestä eikä naista , ei voi vaatia seksiin. Oma puoliso ei ole huora, ei mies eikä nainen. Enkö niin kirjoittanut?"

Olet oikeassa. Sanopa sitten mistä sinun mielestäsi tuo miehen haluttomuus johtuu? Vai skrollaatko näitä palstoja vain päästäksesi haukkumaan miehiä, jotka mielestäsi vastaavat väärin.

"Viimeinen kommenttisi verenpaineesta ei ole kestävä. Ihan oikein olisi kysyä ylipainosta jms. Mutta sinun peppukommenttiin viitaten vastaus olisi: No perkeles, pili pystyyn ja paneskelemaan niin kyllä se verenpaine siitä sitte...!
        Nimittäin jos olis lihava mies kyseessä."

Käsittämätön ajatuksenjuoksu. Alkuperäisessä kommentissani minä en antanut mitään ratkaisua tai syytöstä vaan tein KYSYMYKSEN. Onko se niin vaikeaa ymmärtää? Kysymyksen merkkinä oli vielä ihan oikea kysymysmerkki (?) lauseen lopussa.

Sinä kuitenkin perinteisenä mielensäpahoittajana luit sen syytöksenä ja solvauksena.

• Johanna3333

Oletko kysynyt mieheltä että mistä kiikastaa? Onko kyse todella joistain arvista? Onko tuo arpijuttu sinun oma näkemyksesi?
      Jos miehellä ei ole salasuhdetta, yksi selitys saattaa olla se että nyt kun olet äiti, mies ei kykene seksiin koska mieltää sinut pelkäksi äidiksi, ei naiseksi. Ja äitylin kanssahan seksiä ei voi harjoittaa!
      Elvis Presleyllä oli tuo vaiva. Vaimon, Priscillan, kanssa oli aktiivinen seksielämä siihen asti kun vaimo synnytti. Sen jälkeen Elviksen seksuaalinen kiinnostus vaimoa kohtaan lopahti. Äidin kanssa kun ei seksiä voi harjoittaa, hän on ikäänkuin pyhä hahmo, emo, ei mitään muuta, ei nainen, ei seksuaalinen olento.

Normaali, päästään terve mies ei ole tuollainen. Hän kykenee mieltämään vaimon sekä äidiksi että haluttavaksi naiseksi.
      Myös normaali mies tajuaa että vaimon vartalo ei pysy entisellään raskauden ja synnytyksen jälkeen.
      Vain henkisesti keskenkasvuinen mies kantaa kaunaa siitä että vauvan jälkeen vaimon vartalossa on kauneusvirheitä. Silloin mies vihoittelee kuin pikkupoika jonka leluun on tullut kolhuja.

• Sopivastirupu

Joo, tuttua. Mulla vaan kiloja jäi rutkasti, ja takapuoli "levisi kuin kopran naama". Ukon runoilua sitaateissa. Monet miehet kuulemms tykkää leveäperseisistä, mutta ei tuo suonikohjuinem tikkujalka, jalkapallovatsa. Mutta ei se parempaakaan saa.

• olethyvä

Ei sinussa ole mitään vikaa. Jollekin laihalle miesnörtille tai ylivaativalle pinnalliselle miehelle voivat kehon pienet muutokset olla "liikaa". Etsi joku normaali tosimies, jos suhde tuohon kaatuu. Muilla voi olla 30 kiloa ylimääräistä ja laihtuvat. 12 kiloa ei kaada maailmaa saati arvet. Hänellä voi olla toinen suhde menossa jos mikään ei kiinnosta, tutki asiaa.

• Kerrotunteesi

Kuulostaa typerykseltä sun mies ja itselle tulis kans ikävä olla tuossa tilanteessa. En ymmärrä miehiä jotka ei arvosta naista kun käy läpi raskauden ja tuo myös miehelle lapsen maailmaan mikä on ehkä hienoin lahja mitä voi antaa. Raskaus on fyysisesti ja henkisesti rankkaa eikä he ymmärrä miten vaikeaa se voi olla naiselle hyväksyä oma kroppa varsinkin raskauden jälkeen vaikka kaikki kilot laihduttaisi niin ei se vatsa nahka silti välttämättä kiristy ja rinnat ei ole yhtä terhakat enää. Ja kun noillehan muutoksille ei ihminen itse voi mitään..

Teidän pitää puhua asiasta, kerrot rehellisesti miltä sinusta tuntuu.

• asiatkunnossa

Miehiäkin monenlaisia, olet kai väärän kanssa. Vaimollenikin jäi raskaus arpia ja painoa on tullut lisää mutta se ei mun mielenkiintoon ole vaikuttanut, oikeestaan näyttää jotenkin paremmalta ja hyvin kostuu edelleen.

• friday_day

Ei ole normaalia tuollainen. Suosittelen pariterapiaa. Ellei mies suostu, niin sitten ero.

• käyneevieraissa

Onkohan miehelläsi toinen nainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe