Pegging tarkoittaa sitä, että heteroseksissä nainen penetroi miestä. Se on täysin normaalia. Osa miehistä on kiinnostuneita siitä, mutta kaikki eivät uskalla sanoa sitä ääneen. Tähän vaikuttaa stereotyyppinen ajattelu homoista ja siitä, että vain homomiesten anaaliin voidaan työntää asioita. Pegging voi olla miehelle äärimmäisen nautinnollista.
Tällaisista asioista kannattaa puhua kumppanin kanssa ensin vaatteet päällä. Suhteessa on tärkeää, että seksuaalisista toiveista voi puhua. Jos on paljon sanomattomia toiveita, seksi käy tylsäksi. Seitsemän vuoden suhteen jälkeen voi olla vaikeaa pyytää kumppania työntämään sormea pyllyyn. Hyvä kysymys on myös, että mitä toiselle voi tehdä ilman että se rikkoo omia rajoja?
Peggingiä kannattaa jokaisen miehen kokeilla
17
5667
Vastaukset
- Pervo-Petteri
Tyttöystäväni vetää mua straponilla persariin. Tekee gutaa.
- nautiskelija44
Mieheni nauttii suuresti silikonitapin rouvan imemisen yhdistelmästä. Ei tarvitse montaa kertaa lopuksi päällä keinahtaa niin valmista tulee. Seuraavaksi oma vuoroni ; )
- kylläkyllä--
Ei kiitos. Haluan panna naista pyllyyn.
- nautiskelija44
Kokeile joskus, miehenikin oli ennen tuota mieltä ; )
- nautiskelija44
nautiskelija44 kirjoitti:
Kokeile joskus, miehenikin oli ennen tuota mieltä ; )
Sen lisäksi että nautimme perinteisestä pyllypanosta.
- miehekäslatinotapa
En ole kokemusta tuosta, mutta Aneros-eturauhaskiihottimet ovat mahtavia.
Täytyypä ehdottaa tyttöystävälle. Voisi olla hauskaakin. Kaikkeehan voi kokeilla paitsi siskoo. Kerta ei homoa tee ja kolmennasta kerrasta aina nollataan.
Sellaistahan se. Joku tykkää siitä ja toinen tästä. Eiköhän jokainen nykyään saa ideoita ihan jos haluaa..- eimihinkään
Mihin niitä tarvii?
eimihinkään kirjoitti:
Mihin niitä tarvii?
Ideoitako? Jos tarvii niin jokainen saa... mutta jokuhan ne on keksinyt jo. Eikö itse pysty käyttää mielikuvitusta? No kai sitä voi käyttää sit vaikkaa nettii.. Nykyihminen voi aina korvata mielikuvituksen googlella. Up to yours...
- 84739862778976876
Heteromiehet pelkäävät homoksi leimautumista, se voi olla jarruna monella tehdä jotain kivaa uutta. Toisaalta eivät kaikki oikeasti tuollaista haluakaan, miehet tai naiset. En minäkään haluaisi kokeilla mitä tahansa, esimerkiksi naisen kanssa olemista, koska se ei kiihota millään tavalla, vaikka muuten kokeilunhaluinen olenkin.
Uuden kokeileminen vaatii oikeanlaista kumppania, tuollaista ei heteromies ehkä ensimmäisenä ole ehdottelemassa uudelle kumppanilleen, vaikka saattaisikin suostua naisen houkutellessa :) - Kunnonsuomimies
Liian paskasta hommaa, ei kiitos.
- kullia_pilluun
Homosaatiota. Ei todellakaan heteroille.
- Kokeiltu.ei.kiitos
Kokeiltu on. Ja mielenkiinnolla odotin, kun kaikkialta on saanut lukea että tuotakautta eturauhasen stimulointi voisi olla nautinnollista.
Itse en saanut minkäännäköistä seksuaalista nautintoa hommasta. Ainoa tunne koko homman aikana oli, että on saatananmonen paskahätä kokoajan. - piolooki
naisella ei ole penistä millä penetroida mies ja jos mies penetroidaan se ei ole heteroa tehtiin se elimellä tai esineellä.
tämäkin voi tulla näinä homosaation aikoina aika monelle yllätyksenä. En minä ole lavatanssejakaan kokeillut, joten jätän tämän(kin) kokeilunhaluisimmille!
- pegged
Älä ole tylsä.
Sanoohan sanontakin että kaikkea pitää kokeilla paitsi insestiä ja rivitanssia ;)
- Mietinpä
Lasketaanko se homosteluksi jos tumma mies penetroituu laivan hytissä peräsuoleen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670