Moi,
Haluaisin tietää, mitä mieltä naiset olisitte aloittamaan suhdetta miehen kanssa joka on komea, hoikka, hyvätapainen, kohtelias ja naista huomioiva, päihteetön, töissä käyvä ja muutenkin elämässä aktiivinen, mutta..
- Asunut kotona 30v asti
- Ei koskaan seurustellut
- Ei koskaan harrastanut seksiä
Syyt kotona asumiselle ja kokemattomuudelle:
- Säästäminen omaa asuntoa varten, haluttomuus asua kalliissa vuokra asunnoissa, hyvät suhteet vanhempiin
- Huono itsetunto aikaisemman ylipainon takia
- Ei paljoa kiertänyt bileissä tai vastaavissa, myös sen takia koska kaveritkaan eivät tätä ole harrastaneet
- Seuranhaku jäänyt ylipainon, huonon itsetunnon ja kotona asumisen vuoksi tekemättä
Itse olen tämmöinen tapaus ja kyllä, suhdettomuus ja seksittömyys on ollut vaikeaa. Välillä hyvinkin vaikeaa ja ahdistavaa.
29v eikä koskaan seurustellut
13
639
Vastaukset
- Nainen39vee
Menikö nyt vähän sekaisin numerot? Jos jäbä on 29, ei varmaan ole ehtinyt vielä asua vanhempien luona 30-vuotiaaksi, vai lasketaanko raskausaikakin?
Onko itsetunto edelleen huono? Sellaisista on huonoja kokemuksia.
Ihmettelisin, että jo on jo kolmekymppinen ja vakitöissä, niin eikö niitä säästöjä ole jo sen verran kertynyt, että olisi saanut kasaan pankin vaatiman summan, jotta asuntolaina voidaan myöntää. Joten ihmettelisin kyllä, miksi edelleen asuu vanhempiensa luona. Jos meinaa säästää koko summan vanhempien luona asuessa, se alkaa kuulostaa jo oudolta.
Ei se vanhempien kanssa asuminen sinänsä ole välttämättä mikään ongelma, mutta sitä mieltä olen kyllä, että kannattaisi asua jonkin aikaa yksin ennen kuin miettiikään yhteen muuttamista jonkun toisen kanssa. Itse ihmettelisin myös, eikö toinen ole kaivannut omaa tilaa ja omaa rauhaa ollenkaan, ja miten jaksaa noin pitkään asua vanhempien kanssa.
Siihen, kenen kanssa voisi aloittaa suhteen, vaikuttavat eniten arvomaailmaan ja persoonaan liittyvät seikat.- ärsyttääjasääliksikäy
- Säästäminen omaa asuntoa varten, haluttomuus asua kalliissa vuokra asunnoissa, hyvät suhteet vanhempiin
-> pihiyteen peitetty nössöys, kyvyttömyys katkaista napanuoraa ja itsenäistyä
- Huono itsetunto aikaisemman ylipainon takia
-> vaiko ylipaino huonon itsetunnon takia. Jos oot kyennyt laihduttamaan, oot sentään johokin kyennyt. Harmi ettei se oo tuonut rohkeutta muuhun aikuisen ihmisen elämään.
- Ei paljoa kiertänyt bileissä tai vastaavissa, myös sen takia koska kaveritkaan eivät tätä ole harrastaneet
-> ei oo sit löytynyt naista sieltä kaveripiiristä, jos kavereita kuitenkin on? Jos olis uskaltanut bilettää, niin oisko ollut kaipuuta? Vai parempi näin, ettei kiinnostakaan? Tässäkin hälyttää, et ei käy ilmi oma toive kaveripiirin takaa. Hyvä vai huono näin?
- Seuranhaku jäänyt ylipainon, huonon itsetunnon ja kotona asumisen vuoksi tekemättä
-> Tää on jotain niin anteeksiantamatonta että en voi käsittää. Siis läskitkin seukkaa, itsentunto-ongelmat on toki olemassa, mut ne kuuluu normaaliin teini-ikään. Aikuisen ihmisen ei taas oo normaalia asua vanhempien kans ilman erillistä syytä. Henkinen itsenäistyminen jää tekemättä.
En ottais tällaista mieslasta. Vihaks pistää, että mies voi noin turvassa kasvaa. Ettei elämä pakota itsenäistymään. Ettei tuo vaikeuksia ratkottavaksi. Ettei opeta. Mutta samalla säälittää, että tuohon putkeen sitten jää.
Niin nyt ei kyllä oikein ikä täsmää. Sitä mä myös ihmettelin, että miten aloittaja on voinut asua vanhempiensa luona kolmekymppiseksi, jos on nyt 29-vuotias.
Mutta aika ihmeellistä kyllä, että joku viitsii asua enää aikuisiällä vanhempiensa luona, jos on vakituinen työ ja luulisi sitä varallisuutta olevan kertynyt jo aika hyvin sitä asuntolainaa varten.- en.ole.botti
Sinunkaan ikäsi ei täsmää. Sanoit tammikuussa 2014 olevasi 30v. Tässä todiste jonka voit lukea:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12009850/quotparhaista-nuoruusvuosistaquot#comment-65778980
Kun taas tämän vuoden kesäkuun aikana sanoit olevasi vasta 28v, vaikka mainitun linkin mukaan sinun pitäisi olla 33-34
- Kaunis-Nainen
Et ole komea jos olet ollut sinkku koko elämäsi. Ulkonäössä vikaa ja varmaan luonteessa myös.
- Tarkennus
"Aikaisempi ylipaino" ja "huono itsetunto.
- Totuuss
Miksi pitää ostaa oma asunto. Mitä järkeä siinä on että tuhlaa 150 tonnia asuntoon jossa asuu yksin 50 vuotta ja makselee lainaa ja sitten palkasta ei jää muuhun elämään mitään rahaa. En minäkään ostanut asuntoa vaikka minulla on 150 tonnia tilillä. Asunto menee valtiolle kun ei ole omaisia eikä ketään joka perisi sen joten mielummin tuhlaan omaisuuteni itse. On mulle tyrkytetty kaikenlaisia lainoja pankistakin. Heti kun on vähän omaisuutta niin se pitäisi tuhlata heti kaikki. Siinä menettää enemmän mitä saa jos alkaa asuntoja ostamaan.
- Nainen39vee
Aloitustekstissä sanottiin, että säästää rahaa omaan asuntoon. Sen vuoksi oletus on, että kyseinen jantteri haluaa oman asunnon, oli se sitten järkevää tai ei.
Ja ehkä jollain on kiva sisko tai veli, jolle asunto menee - ei se kaikkien sinkkujen kohdalla valtiolle mene. Ja voihan sen vaikka testamentata jolekin palsta-ytmille, joka pääsisi sitten kokeilemaan, toimiko palstatotuus, että pieni taskuraha auttaa saamaan naisia :D
Kuinka 29 -vuotias on voinut asua kotona kolmekymppiseksi?
Miksi työssä käyvä aikuinen mies asuu vanhempiensa luona?
Kuulostat tyypilliseltä sitten kun -mieheltä. Muutat pois kotoa sitten kun sinulla on varaa omaan asuntoon ilman lainaa. Hankit tyttöystävän sitten kun olet laihduttanut tiettyihin mittoihin. Alat elämään omaa elämääsi sitten kun. Oikeasti sitä sitten kun -päivää ei tule milloinkaan. Samaan aikaan kun sinä odotat, että olet valmis ottamaan seuraavan askeleen, ikätoverisi seurustelevat tyttöjen kanssa, hankkivat kokemuksia, elävät. Elämä on tässä ja nyt.- sellainenkinmies
29v. on lähes kolmikyppinen miten yksnkertainen voit olla?
on nyt noin 30v. ja asuu kotona
- Mr.Tuomio
Ehkä sä oot vaan surkimus ihan niin ku mäki oon?
- jgfvmjgfvm
Et kelpaa kenellekään koska et ole kelvannut kenellekään koskaan aiemminkin.
- oisinsulleliianjännä
Mies, joka arvostaa turvallisuutta yli kaiken. Nössö, joka osaa perustella asiat näennäisen "järkevästi", mutta ei mitään elämänkokemusta. Oikeastihan järkevää olis ollut maksaa asuntolainaa, jos on töitä ja rahaa tulee, niin että pääsee omaa vapaata ja itsenäistä elämää viettämään. Mutta ei, tää kundi on vielä henkisesti kiinni lapsuudenperheessään. Hälytyskellot soi kovaa. Pystyykö tekemään itsenäisiä päätöksiä mistään, osaako toimia, jos elämässä tapahtuu jotain yllättävää? Mitä ees haluaa naiselta, samaa turvallisuutta kuin lapsuudenkodissa?
Ei kiitos, ei todellakaan mun poikaystäväksi.
Ennustan, että ei tuu sitä unelmiensa turvallista perhettä saamaan, mutta eipä sitä tiedä, jos vaikka onni potkaisee. Vaikuttaa kultalusikkanössöpojalta tähänkin mennessä, jolla ei oo hirveemmin vakavia ongelmia elämässään tullut eteen. Voi olla että loppuelämä menee yhtä turvallista rataa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591