Koska niitä oikeasti kovia tuloksia tulee !! kauheeta hehkutusta ja ei mitään tuloksia.Floppi.
Noora lotta Neziri
5
649
Vastaukset
- asdfghjhgvf
Ei koskaan heti kun alkaa apurahat yms. yms. pyörimään loppuu kiinostus treenaamiseen ja tulokset on nähtävillä.
- Sepporäty
Lotalla ei pää kestä, eikä tule kestämään.
Helander sitä vastoin tulee lyömään itsensä läpi.
Tyhmät toimittajat voisivat lopettaa tyhmät kysymykset, kuten esimerkiksi (kuinka pettynyt olet). Mitä pettymistä siinä on jos europan 16. paras keihäänheittäjä ja ekat arvokisat miehissä? - läpilöi
Helanderin pää nähtiin Berliinin kisan aikaan ensin lyhyen aikaa karsinnassa ja sitten vielä lyhyemmän aikaa haastattelutilanteessa.
- Osasyylliset
Niin kauan kun "kannustusjoukkojen" ja penkkiurheilijoiden tuki on suomi 24 tasoa, ei kukaan tule menestymään. Tällä itkemisellä harvan urheilijan pää kestää paineen, kun yrittää kaikkensa ja paskaa sataa niskaan.
- crackneekeri
Kun on paska kuten suomalaiset yleisurheilijat niin paskaa sietääkin sataa niskaan. Piirkunnallisilla tuloksilla ei tanakat suomiurheilijat maailmalla juhli.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202730Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462366Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262162Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o312101Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581748Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121282Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181279- 551130
- 661125
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41085