Ovat usein sokeriton ruokavalio. Ala syömään kaikkea sokeripitoista: karkkia, pullaa, siirappia jne , niin närästyksen pitäisi kaikota.
Närästyksen syyt
11
183
Vastaukset
- mainostamaton
- parenpi huitasta Zoltia silloin tällöin sumppiin
Lääkkeissä on kuitenkin aina sivuvaikutuksensa....
- kalkkia
parempi keino on lusikallinen jugurttia tai hyvin pureskeltu kalkkitabletti, nielaise veden tai maidon kanssa.
tehoaa 100%sti. - sdflkiösd
Taitaa olla juurikin päinvastoin kuin aloittaja kertoo.
- Vehnätön
Minulla sekä sokeri, että jugurtti aiheuttavat närästystä.
Paras keino välttää närästystä on olla syömättä sokeria, maitotuotteita ja etenkin vehnää. - Tohtorilääkäri
Närästyksellä on niin monta syytä ja välttämättä mikään ei ole oikea.
Ruokavaliolliset, sydänperäiset, stressiperäiset, elämäntavat tai sairaudet.
Yleisin on ilman muuta stressi ja lääkkeeksi määräisin n. 2 vuoden palkallisen loman vähintään 24 asteen lämmössä ja ilman kitisevää muijaa, kakaroita tai anoppia, saatika pomoa....siis aivan yksin tai kaksin-kenties viisin valitsemassaan seurassa erilaisten päivittäisten hierontojen kera...ja tietysti täysihoidolla ilman murhetta rahanmenosta.
Tämä on yleensä auttanut parhaiten närästyksen kaltaisiin oireisiin. - tuntematonpåtilas
Hienoa, että myös täällä on asiansa osaavia professionaaleja, joilla on anallyysit ja diagnoosit hallinnassa . Enää mielessä hiiipii, ettäkö mistäköhän voisi noutaa sen 20x2v reseptin ?
- Tohtorilääkäri
No reseptihän oli jo tossa yllä.
Monista siitä ja lähde reissuun.
Kotimaahan tullessa närästyslääkettä kannattaa kuitenkin varata kaiken varalta. - tuntematonpåtilas
Ok. Kiitoset vielä Doc.
Ehkäpä skippaan kotimaan kuintenkin.
Ihan vaan varmuuden varalta. - Syönkaikki
Yksipuolinen ruokavalio on varmuudella syy. Sama kuin juot kaljaa viikon ja lopetat niin jopa massussa myllertää vatsahapot kohti kurkkua. Siihen monasti auttaa närästyslääke.
- toimistostosurkimus
Riittää, että vaimosi ostaa aivan h..vetin kalliin takin ja kengät....ja ai niin sitten vielä ruuat ja pikkujoulutkin tulossa jne.....
Ainakin minua närästää pahoin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391