Närästyksen syyt

Ovat usein sokeriton ruokavalio. Ala syömään kaikkea sokeripitoista: karkkia, pullaa, siirappia jne , niin närästyksen pitäisi kaikota.

11

329

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainostamaton

- parenpi huitasta Zoltia silloin tällöin sumppiin

• Lääkkeissä on kuitenkin aina sivuvaikutuksensa....

• kalkkia

parempi keino on lusikallinen jugurttia tai hyvin pureskeltu kalkkitabletti, nielaise veden tai maidon kanssa.
      tehoaa 100%sti.

• sdflkiösd

Taitaa olla juurikin päinvastoin kuin aloittaja kertoo.

• Vehnätön

Minulla sekä sokeri, että jugurtti aiheuttavat närästystä.
      Paras keino välttää närästystä on olla syömättä sokeria, maitotuotteita ja etenkin vehnää.

• Tohtorilääkäri

Närästyksellä on niin monta syytä ja välttämättä mikään ei ole oikea.
      Ruokavaliolliset, sydänperäiset, stressiperäiset, elämäntavat tai sairaudet.
      Yleisin on ilman muuta stressi ja lääkkeeksi määräisin n. 2 vuoden palkallisen loman vähintään 24 asteen lämmössä ja ilman kitisevää muijaa, kakaroita tai anoppia, saatika pomoa....siis aivan yksin tai kaksin-kenties viisin valitsemassaan seurassa erilaisten päivittäisten hierontojen kera...ja tietysti täysihoidolla ilman murhetta rahanmenosta.
      Tämä on yleensä auttanut parhaiten närästyksen kaltaisiin oireisiin.

• tuntematonpåtilas

Hienoa, että myös täällä on asiansa osaavia professionaaleja, joilla on anallyysit ja diagnoosit hallinnassa . Enää mielessä hiiipii, ettäkö mistäköhän voisi noutaa sen 20x2v reseptin ?

• Tohtorilääkäri

No reseptihän oli jo tossa yllä.
      Monista siitä ja lähde reissuun.
      Kotimaahan tullessa närästyslääkettä kannattaa kuitenkin varata kaiken varalta.

• tuntematonpåtilas

Ok. Kiitoset vielä Doc.
      Ehkäpä skippaan kotimaan kuintenkin.
      Ihan vaan varmuuden varalta.

• Syönkaikki

Yksipuolinen ruokavalio on varmuudella syy. Sama kuin juot kaljaa viikon ja lopetat niin jopa massussa myllertää vatsahapot kohti kurkkua. Siihen monasti auttaa närästyslääke.

• toimistostosurkimus

Riittää, että vaimosi ostaa aivan h..vetin kalliin takin ja kengät....ja ai niin sitten vielä ruuat ja pikkujoulutkin tulossa jne.....
      Ainakin minua närästää pahoin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      179
      1692
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      893
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      745
    4. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      96
      653
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      207
      644
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      133
      618
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      566
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      548
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      546
    10. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      520
    Aihe