Närästyksen syyt

Ovat usein sokeriton ruokavalio. Ala syömään kaikkea sokeripitoista: karkkia, pullaa, siirappia jne , niin närästyksen pitäisi kaikota.

11

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainostamaton

- parenpi huitasta Zoltia silloin tällöin sumppiin

• Lääkkeissä on kuitenkin aina sivuvaikutuksensa....

• kalkkia

parempi keino on lusikallinen jugurttia tai hyvin pureskeltu kalkkitabletti, nielaise veden tai maidon kanssa.
      tehoaa 100%sti.

• sdflkiösd

Taitaa olla juurikin päinvastoin kuin aloittaja kertoo.

• Vehnätön

Minulla sekä sokeri, että jugurtti aiheuttavat närästystä.
      Paras keino välttää närästystä on olla syömättä sokeria, maitotuotteita ja etenkin vehnää.

• Tohtorilääkäri

Närästyksellä on niin monta syytä ja välttämättä mikään ei ole oikea.
      Ruokavaliolliset, sydänperäiset, stressiperäiset, elämäntavat tai sairaudet.
      Yleisin on ilman muuta stressi ja lääkkeeksi määräisin n. 2 vuoden palkallisen loman vähintään 24 asteen lämmössä ja ilman kitisevää muijaa, kakaroita tai anoppia, saatika pomoa....siis aivan yksin tai kaksin-kenties viisin valitsemassaan seurassa erilaisten päivittäisten hierontojen kera...ja tietysti täysihoidolla ilman murhetta rahanmenosta.
      Tämä on yleensä auttanut parhaiten närästyksen kaltaisiin oireisiin.

• tuntematonpåtilas

Hienoa, että myös täällä on asiansa osaavia professionaaleja, joilla on anallyysit ja diagnoosit hallinnassa . Enää mielessä hiiipii, ettäkö mistäköhän voisi noutaa sen 20x2v reseptin ?

• Tohtorilääkäri

No reseptihän oli jo tossa yllä.
      Monista siitä ja lähde reissuun.
      Kotimaahan tullessa närästyslääkettä kannattaa kuitenkin varata kaiken varalta.

• tuntematonpåtilas

Ok. Kiitoset vielä Doc.
      Ehkäpä skippaan kotimaan kuintenkin.
      Ihan vaan varmuuden varalta.

• Syönkaikki

Yksipuolinen ruokavalio on varmuudella syy. Sama kuin juot kaljaa viikon ja lopetat niin jopa massussa myllertää vatsahapot kohti kurkkua. Siihen monasti auttaa närästyslääke.

• toimistostosurkimus

Riittää, että vaimosi ostaa aivan h..vetin kalliin takin ja kengät....ja ai niin sitten vielä ruuat ja pikkujoulutkin tulossa jne.....
      Ainakin minua närästää pahoin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe