Joustoetuhaarukka

noob_10

Kuuluuko joustoetuhaarukassa olla yksi vai kaksi jousea putkien sisällä, eli molemmmissa putkissa jouset vai vain toisessa? ensimmäistä kertaa tällaista purin osiksi.

11

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noob_10

haarukan merkki siis Suntour XCT

• Alkup_maantiepyöräi
      • noob_10

wau, kiitoksia paljon! nyt pitää vain yrittää miettiä minkä vuosimallin haarukka tuossa pyörässä on.

• justAsking

Jos en pahasti erehdy niin muistaakseni kaikissa XCT malleissa on joko 2 teräs jousta TAI öljypatruuna ja teräsjousi. Jos haarukassa on lukitus vaihtoehto on sielä sisällä jousi ja öljypatruuna. Jos lukitus vaihtoehtoa ei ole pitäisi sieltä kaksi jousta löytyä.

• noob_10

kun purin keulan niin ei sieltä löytynyt kuin yksi jousi, toinen putki oli tyhjä, mitä vähän ihmettelin. Jos lukitus on tuo toisen putken päässä oleva käännettävä nuppi niin kai siinä sitten sellainen on, muutakaan lukitusta en ole löytänyt. Ongelmaksi vain tässä tuli nyt se, että nuo molempien putkien hatut/korkit oli kiinni ruostuneet, eikä lähteneet pois kuin leikkaamalla. Joten jos noita ei varaosana mistään saa, niin se meni sitten uuden keulan ostoksi. Se on ainakin selvää, että ei noita ole koskaan ainakaan huollettu ja ihan kuivat ovat, siitä kova kirskuminenkin kertoo.

• noob_10
    • Tomppa1969

Suntour XCT haarukka on tarkoitettu vaativaan ammatti/kilpailu käyttöön ja se on markkinoiden paras. Näin kertoi myyjä ja olen tämän itsekkin todennut.

• Anonyymi

Höpö höpö

• justAsking

Itse ostin tuossa kuukausi sitten suntour Epixon XC haarukan, ilmavaimennus ja säädettävä rebound. Se joka väittää että suntourin haarukat ovat kuraa, on joko tietämätön, tyhmä tai kenties molempia.

Kyllä suntourilta löytyy hyviäkin malleja kunhan vain tietää mitä etsii.

• Pomppukeppi

Valitettavasti lähes kaikki valmiiksi pyöriin asennetut Suntourin haarukat ovat niitä heikompia malleja joten maine tulee siitä. Erikseen myytäviä parempia malleja taas ei taida juurikaan olla saatavissa Suomesta vaan vaatii ulkomaisesta nettikaupasta tilaamisen. Niistä taas löytyy usein tunnetumpien valmistajien poistomalleja edullisesti joten harva Suntouriin päätyy silloinkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      350
      1478
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1473
    4. 202
      1405
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1121
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      28
      885
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe