Naiset on mielenvikaisia

kaisanoasaa

Koska haluavat miehiä.

22

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenvikainen

Totta. Lisäisin vielä, että naiset ovat mielenvikaisia, koska haluavat miehiä, joita eivät voi saada.

• eikiitosta

En halua miehiä. Tykkään elää sinkkuna.

• lihatipunen

Näi o. Minäkin tulin viimeks tänään töissä melkein mielenvikaseksi jopa kahden eri miehen takia. Enkä edes tajua, mikä siinä toisessa viehättää mua. Ovat aivan eri tyyppisiä eli miesmakuni on monipuolinen. Joo, nyt joku tulee lässyttämään jostain jykevästä leuasta ja pituudesta jotain. Toinen on mun mittanen eli mieheksi lyhyt. Toisen havaitsin olevan jonkin verran itseäni pidempi. Leuat on molemmilla.

• Teknodonna

Jännittävä näkemys.

Kerrassaan.

😁

• Onhan niitä lesbojakin.

• Teknodonna

Juuri näin

Kuvitellaan että minä olen nainen ja väitteen esittäjä mies. Vaikka väite olisi kuinka kiinnostava tahansa, niin seksuaalisesti sen esittäjä ei merkitsisi minulle mitään. Samalla kun näin olisi, niin olisi myös niin, että väitteen nojalla sen esittäjä pitäisi naista terveenä yksilönä, vaikka tämän käyttäytyminen ja seksuaalisen mielenkiinnon kohteet olisivat hänen itsenä mielestä lähes luonnonvastaista. Nainen nimittäin ymmärtäisi sen, mihin hänen "ominaisuutensa" olivat tarkoitettu, mutta ei toimisi niiden edellyttämällä tavalla, eli naisena, joka oli potentiaalinen äiti.

Eli väitteessä, että nainen oli hullu halutessaan miehiä, väitteen esittäjä ei voisi olla kauempana totuudesta. Hän oli aivan metsässä ajatuksineen, sillä hulluksi väitetty nainen ei piitannut miehistä lainkaan.

Itse tunnen muutaman homomiehen, jotka suhtautuvat tasapuolisesti kaikkiin naisiin yhtä penseästi kuin väitteen esittäjä avauksessa - paitsi omaan äitiinsä.

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Juuri näin

Kuvitellaan että minä olen nainen ja väitteen esittäjä mies. Vaikka väite olisi kuinka kiinnostava tahansa, niin seksuaalisesti sen esittäjä ei merkitsisi minulle mitään. Samalla kun näin olisi, niin olisi myös niin, että väitteen nojalla sen esittäjä pitäisi naista terveenä yksilönä, vaikka tämän käyttäytyminen ja seksuaalisen mielenkiinnon kohteet olisivat hänen itsenä mielestä lähes luonnonvastaista. Nainen nimittäin ymmärtäisi sen, mihin hänen "ominaisuutensa" olivat tarkoitettu, mutta ei toimisi niiden edellyttämällä tavalla, eli naisena, joka oli potentiaalinen äiti.

Eli väitteessä, että nainen oli hullu halutessaan miehiä, väitteen esittäjä ei voisi olla kauempana totuudesta. Hän oli aivan metsässä ajatuksineen, sillä hulluksi väitetty nainen ei piitannut miehistä lainkaan.

Itse tunnen muutaman homomiehen, jotka suhtautuvat tasapuolisesti kaikkiin naisiin yhtä penseästi kuin väitteen esittäjä avauksessa - paitsi omaan äitiinsä.

😁

Tällainen homomies on naiselle kuin riivinrauta.

Olen todistanut.

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Tällainen homomies on naiselle kuin riivinrauta.

Olen todistanut.

😁

Tilanteen tekee lähes käsittämättömäksi se, että vaikka nainen ei olisi lainkaan kiinnostunt miehistä, niin silti tällaiset homomiehet penseilevät ja vähättelevät naisen ominaisuuksia, jopa älyä tai itse persoonaan.

He ovat "all over".

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Tilanteen tekee lähes käsittämättömäksi se, että vaikka nainen ei olisi lainkaan kiinnostunt miehistä, niin silti tällaiset homomiehet penseilevät ja vähättelevät naisen ominaisuuksia, jopa älyä tai itse persoonaan.

He ovat "all over".

😁

Niin että hyvällä syyllä voidaan kysyä, että kuka hullu nyt nainen haluaisi olla, koska nainen on kaiken haluamisen äiti.

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Niin että hyvällä syyllä voidaan kysyä, että kuka hullu nyt nainen haluaisi olla, koska nainen on kaiken haluamisen äiti.

😁

Tääällä oli joskus hauska ajatusleikki siitä, että mitä kirjoittaja tekisi jos hän heräisi aamulla naisena.

Eräs kirjoittaja pani heti itseään. Tämä oli minusta sen vuoden hauskin tuotantojuttu. Nauroin kiemuralla.

Jos minä heräisin aamulla naisena, niin luultavasti kohentaisin tyynyä ja jatkaisin uniani.

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Tääällä oli joskus hauska ajatusleikki siitä, että mitä kirjoittaja tekisi jos hän heräisi aamulla naisena.

Eräs kirjoittaja pani heti itseään. Tämä oli minusta sen vuoden hauskin tuotantojuttu. Nauroin kiemuralla.

Jos minä heräisin aamulla naisena, niin luultavasti kohentaisin tyynyä ja jatkaisin uniani.

😁

Mutta jos heräisin Keira Knightleyltä näyttävän "Emman" vierestä, niin en hiiskuisi siitä hälelle sanaakaan. Ihmiset saattavat reagoida erittäin rajusti spekulatiivisiin väitteisiin tai esityksiin.

Tällainen julkituomattomuus on kuin ase lipaston laatikossa. Sellaisen käyttämiseen on hyvä olla koulutus.

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mutta jos heräisin Keira Knightleyltä näyttävän "Emman" vierestä, niin en hiiskuisi siitä hälelle sanaakaan. Ihmiset saattavat reagoida erittäin rajusti spekulatiivisiin väitteisiin tai esityksiin.

Tällainen julkituomattomuus on kuin ase lipaston laatikossa. Sellaisen käyttämiseen on hyvä olla koulutus.

😁

Eli alkuperäisessä ajatuksessa siitä, että naiset ovat hulluja halutessaan miehiä, on valtava todellisuuspohja, jos sitä katselee esmes minun kantilta tässä.

Ei näy Emmaa. Missä lie.

😁

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Eli alkuperäisessä ajatuksessa siitä, että naiset ovat hulluja halutessaan miehiä, on valtava todellisuuspohja, jos sitä katselee esmes minun kantilta tässä.

Ei näy Emmaa. Missä lie.

😁

Eli toisin sanoen minun on järjetöntä haluta sellaista, jota ei ole.

(Reps)

😁

• Arvausleikkiä
        Teknodonna kirjoitti:

He ovat "all over".

😁

Ihan samaa mieltä. Nainen voi joutua samaan tilaan yhtä aikaa, ilman omaa syytään, silti homolla on aina jotain hampaankolossa. Tuon lisäksi se yrittää hakkailla naisen tuttavamiehiä, siitä menee kyllä tuolla äkkiä maku. Kaveritkaan eivät osaa reagoida.

Ne ovat kai kateellisia luonnollisesta kehosta, koska muuta syytä ei voi olla tuntemattomiin?

• isomunainen-mies

Naiset haluaa munaa

• Eiköhän se ole ihan vaan biologiaa, kuka haluaa ketäkin. ;)

Voisihan sitä naistakin haluta, mutta kun naisen kroppaa ei näe haluttavana. Miehen taas näkee. Toisaalta taas monella naisella on luonne, josta olis helpompaa tykätä kuin monella miehellä. Ei vaan se seksuaalinen vetovoima kysele sitä haluamista.

Kai sitä vois itseään koittaa aivopestä...mutta en tiedä kyllä yhtään hyvää syytä miksi?

• "muhkee_muhku" ;D hauska. Joku ätminki repii nyt paukkuverkkareitaan, eikös tuo "muhku" ollut jonkun ärsykkilistalla :)

• LinerT.2 kirjoitti:

"muhkee_muhku" ;D hauska. Joku ätminki repii nyt paukkuverkkareitaan, eikös tuo "muhku" ollut jonkun ärsykkilistalla :)

Heh, joo antaapa pojan repiä pelihousunsa, jos ei hermo kestä. ;P

• En tee naisella mitään

• Totuuss

Mielenvikaiset naiset haluaa jännämiehiä.

• kouramanned

lesboiluha se luontevampaa on kun ukopuolinen hieronta riittää

eli pimpejä vastakkain , siitä se lähtee

paksuksi tuleminenki käy jollai keinohedelmöitysel helposti

sama jos rikas elättäjpunkero taustalla on siis viinale haiseva ja tupakoiva mikromuna

• Wulwawa

Onneksi se on ohimenevää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2779
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      18
      2587
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2288
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      38
      1592
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1565
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1483
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      30
      1222
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26