Lohikäärmeistä on paljon tarinoita KaukoIdän maiden parissa. Mm. vuosi 2000 oli lohikäärmeen vuosi.
Yleinen uskomus mystikkojen piirissä on, että Idästä nousee lohikäärme, mutta onko tämä vain metafora jollekin suuremmalle pedolle?
Lohikäärmeitä ei voida havaita, kuten ei voida Jumalaakaan. Silti joidenkin mukaan Jumala on olemassa.
Miksi täten lohikäärmeitäkin ei voisi olla olemassa?
Onko lohikäärmeitä olemassa?
3
1156
Vastaukset
Jonkin olemattomuuttahan ei voi todistaa.
Verkon irvileuat ovat kehittäneet uuden yliluonnollisen jumalhahmon, Näkymättömän Vaaleanpunaisen Yksisarvisen, joka ei vaikuta kenenkään elämään millään lailla.
Se vaan on.
Näkymättömän Vaaleanpunaisen Yksisarvisen vaaleanpunaisuus siitä huolimatta, että se on näkymätön on jumalallinen ominaisuus, jota ei yksinkertainen maan matonen voi ymmärtää.
Se vaan on.- LohikäärmeHullu
No itse olen sitä mieltä että on niitä olemassa.
Tai siis onhan tää universumi aivan järkyttävän kokonen ja jossain on oltava elämää ja ehkä jopa vielä kehittyneempää.
Tästä syystä luulen niitten olevan olemassa koska voihan jossain olla planeetta täynnä niitä.
Pääsisimpä sinne. - tämätarvitaanjotta
Vain mielikuvitus on rajana! Erilaisia tieteellä kumoamattomia olentoja voi kuvitella äärettömät määrät. Miksipä en uskoisi niihin kaikkiin. Kannattaa varmasti, sillä kun kuolee niin jos ei niistä mikään ole olemassa, en menetä mitään, mutta jos joku onkin, saatan päästä paratiisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827