Viestejä katoaa

Palstalta on taas kadonnut monta asiallista tieteeseen perustuva viestiä. Se kertoo siitä, että denialistien pussit ovat tyhjät.

Ei niissä pusseissa alunperinkään tainnut monta siementä olla.

4

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jönssi_lässyttää

      No sittenhän yhtään alarmistien viestiä ei ole kadonnut.
      Mitä oikein valitat?

    • Se kertoo siitä, että viestien poistattaminen on tullut palstan keskustelukulttuuriin jäädäkseen. Siitä saamme kiittää palstan moderointipolitiikkaa ja erityisesti robomoderointia.

      Kun kirjoitat mitään pidempää palstalle niin ota siitä ruutukopio kuvaksi ja laita koko juttu aijaa.com - palveluun. Kirjoittamasi viestin perään vastauksena seuraava viesti, jossa kerrot että yllä olevan viestin sisältö on luettavissa myös aijaa.com - palvelun kautta ja annat linkin.

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14877409/viestien-poistattaminen-keskustelutekniikkana

      Vaikka joku viestin poistattaisikin niin sen sisältö jää aijaa - linkin kautta luettavaksi. Pidemmillä viesteillä kannattaa ensin tehdä aijaa - sivu viestistä ja vasta sitten laittaa se näkyviin. Itse kopioin kaikki kirjoittamani tekstin talteen ennen viestien lähettämistä.

    • Mitään tieteellisiin tutkimuksiin osoittavia linkkejä on enää aivan turha lähetellä, koska ne pääsevät bittien taivaaseen saman tien.

      Eikä sitä vakavaa argumentointia jaksaisi sivukaupalla kirjoitella, kun sekin saattaa ilman syytä kadota.

    • PierreReview_

      Hyvä, että muistutit Jöns.
      Täytyykin laittaa uudelleen aloitukseni "Mittaushistorian uudelleenkirjoitus", jonka viestin joku asshole oli lauantaina aamuvarhaisella poistanut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      71
      2738
    2. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      146
      2734
    3. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      108
      2203
    4. Mitä haluaisit sanoa

      kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      111
      1886
    5. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      81
      1860
    6. Kepun kansanedustaja Aittakumpu loikkasi persuihin!

      Purran hallitus saa lisävahvistuksen! Oppositiota taatusti kismittää! https://www.is.fi/politiikka/art-2000010774118.
      Maailman menoa
      364
      1589
    7. 401
      1441
    8. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      101
      1429
    9. IS Viikonloppu 19.-20.10.2024

      2 ½ -tasoiseksi merkitty Kovis Arto Kuivaselta. Kiva ristikko, jonka vaikeustaso en mielestäni 2+. Pääkuvasta johdetut s
      Sanaristikot
      79
      1225
    10. En halua puolustella valheitani

      jne jne... Olen ollut ihan sekaisin sinusta. Haluan vaan vastauksen haluatko minut vai et??? Vain yksi asia on totta ja
      Ikävä
      35
      1079
    Aihe