Eli siis täytän 12 tänä vuonna ja ennen mua on nälättäny ja jaksanut syödä. Mut nyt mua ei oo nälättäny vaikken ois syönyt ja ruoka jotenkin oksettaa mua vaikka ei siis tuu oksennus tai mitään. Mul esim väil on vähän nälkä mut ku meen keittiöön ja nään ruokaa se ällöttää. Ja useesti mul ei ees oo nälkä. Ok tosi sekasta mut mistä se oikee johtuu?
Ei ole nälkä mutten ole syönyt
ihmetyttää
4
245
Vastaukset
- emmuska05
Mul on sama juttu
- peppi.e
Mulla on sama ongelma
- emmuska05
hups laitoin ton kaks kertaa ku luulin et se ei lähtenyt
- gtgerwesd
Joskus tulee tilanteita, kun ruoka ei maistu ja tämä on täysin normaalia. Kyllä se ruokahalu jossain vaiheessa tulee takaisin, jos nyt ei puhuta mistään syömishäiriöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841