Olen spontaani, elämänmyönteinen ja kaikinpuolin kauniiksi ja seksikkääksi kehuttu nainen. Viime aikoina on tuntunut siltä, että tällä naisella olisi miehen paikka avoinna pk-seudulta! Toivoisin, että olisit lapseton sinkku heteromies. Yhdessä voitaisiin keksiä vaikka joku harrastus ja juoda viiniä yhdessä pimenevinä syysiltoina :-) olisi ihana tuntea miehinen kosketus iholla ja käpertyä oman kullan kainaloon :-) toivoisin, että lähettäisit rehellisen kuvauksen itsestäsi osoitteeseen [email protected]
Kyllähän se harmi olisi jos jättäisit tälläisen tilaisuuden käyttämättä ja jättäisit neidon yksinään nyhjäämään :/
Haen miestä helsingistä 30-40-vuotta!
NaiskauneuttaTulvillaan
2
361
Vastaukset
- Teesi
Hei nainen,,, En täytä ikäkriteeriä. Olisitko valmis suhteeseen vanhemman miehen kanss?
- nklöodrjsön
Aloitus on jonkun pojankloppien trolli. Odottavat kuinka äijät laittavat kuviaan ja miten vonkaavat naista. Nauravat sitten jätkäporukassa saunailloissa oikein urakalla sille, kuinka tyhmiä miehiä ja viestejä saivat, kun naisena esiintyivät.
Pitäisi kriminalisoida tuo toiminta. Levittelevät kuitenkin kaiken julkisuuteen, vaikka levittelisivät sisäpiirissäkin.
Kriminalisoitava on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981