Moikka!
Olen pian 20-vuotias, välivuotta lukion jälkeen aloittava tyttö Etelä-Suomesta. Haluaisin Au-pairiksi Espanjaan, sillä puhun sujuvasti espanjan kieltä, mutta myös ruotsia, englantia ja suomea. Olen ollut vaihdossa Meksikossa Rotaryn kautta vuonna 14-15. Odottelen tällä hetkellä tietoa Malmön yliopistosta Ruotsista, mutta olen varasijalla 34. Tämä "virallinen" tieto tulee elokuun 2. päivä, joten työt voisin mahdollisesti aloittaa elo/syyskuussa ja olla n. puoli vuotta, mahdollisesti enemmänkin!
Olen työskennellyt lasten parissa melko paljon ja erilaisissa tehtävissä - olen pitänyt 4H-kerhoa, seurakunnan iltapäiväkerhoja sekä toiminut isosena ja apuohjaajana lasten kesä- ja syysleireillä. Näistä kaikista on saatavilla todistukset! Olen myös aktiivinen ihminen muutenkin, olen toiminut oppilaskunnan puheenjohtajana, nuorisovaltuuston puheenjohtajana, tukioppilaana, vanhusten vapaaehtoistyössä, lista on pitkä! Ajattelinkin lähteä hakemaan uusia kokemuksia au-pairina, sillä kaipuu ulkomaille on kova, mutta haluan kuitenkin työskennellä. Olen ystävällinen, joustava ja erityisesti lapsirakas. Minulla on ajokortti, enkä pelkää ajaa ulkomailla ja olenkin sitä monissa maissa tehnyt :-)
Tässä on vielä linkki aupairworld-profiiliini: https://www.aupairworld.com/en/my_aupair_world/profile
Adiós!
Emmi
20-vuotias tyttö au pairiksi Espanjaan
EmmiLainee
3
285
Vastaukset
- APemmi
Ai niin, ja se tärkein unohtui: sähköpostia saa laittaa osoitteeseen [email protected]
:-) - Southsea
Laitoin sulle meiliä :)
Evelin- Yhdysvaltoihin
Oletkohan jo saanut paikan? Laitoin sulle viestia mahdollisuudesta tulla meille Atlantaan. Taalla puhutaan paljon myos espanjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81672- 891165
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1171157Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51963Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63864Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli193796Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253746- 81743
- 35689
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653