Moikka!
Olen pian 20-vuotias, välivuotta lukion jälkeen aloittava tyttö Etelä-Suomesta. Haluaisin Au-pairiksi Espanjaan, sillä puhun sujuvasti espanjan kieltä, mutta myös ruotsia, englantia ja suomea. Olen ollut vaihdossa Meksikossa Rotaryn kautta vuonna 14-15. Odottelen tällä hetkellä tietoa Malmön yliopistosta Ruotsista, mutta olen varasijalla 34. Tämä "virallinen" tieto tulee elokuun 2. päivä, joten työt voisin mahdollisesti aloittaa elo/syyskuussa ja olla n. puoli vuotta, mahdollisesti enemmänkin!
Olen työskennellyt lasten parissa melko paljon ja erilaisissa tehtävissä - olen pitänyt 4H-kerhoa, seurakunnan iltapäiväkerhoja sekä toiminut isosena ja apuohjaajana lasten kesä- ja syysleireillä. Näistä kaikista on saatavilla todistukset! Olen myös aktiivinen ihminen muutenkin, olen toiminut oppilaskunnan puheenjohtajana, nuorisovaltuuston puheenjohtajana, tukioppilaana, vanhusten vapaaehtoistyössä, lista on pitkä! Ajattelinkin lähteä hakemaan uusia kokemuksia au-pairina, sillä kaipuu ulkomaille on kova, mutta haluan kuitenkin työskennellä. Olen ystävällinen, joustava ja erityisesti lapsirakas. Minulla on ajokortti, enkä pelkää ajaa ulkomailla ja olenkin sitä monissa maissa tehnyt :-)
Tässä on vielä linkki aupairworld-profiiliini: https://www.aupairworld.com/en/my_aupair_world/profile
Adiós!
Emmi
20-vuotias tyttö au pairiksi Espanjaan
EmmiLainee
3
274
Vastaukset
- APemmi
Ai niin, ja se tärkein unohtui: sähköpostia saa laittaa osoitteeseen [email protected]
:-) - Southsea
Laitoin sulle meiliä :)
Evelin- Yhdysvaltoihin
Oletkohan jo saanut paikan? Laitoin sulle viestia mahdollisuudesta tulla meille Atlantaan. Taalla puhutaan paljon myos espanjaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575755
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263554- 792492
- 372049
- 331842
- 421799
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371388