Amerikkalainen ystäväni on saapumassa Suomeen kesälomalle. Hän kysyi voiko Suomessa ulkona käyttää T-paitaa keskellä kesää?
Hämmennyin ja en osaa vastata oikein mitään.
Voiko Suomessa käyttää kesäisin ulkona T-paitaa?
6
189
Vastaukset
- gurgle
Kyllä voi. Kunhan muistaa nyt globaalin ilmastonkylmenemisen vuoksi käyttää myös villapaitaa ja takkia.
- eiolekelejä
harvassa ne kelit olleet tänä syksynä ,,,mutta jospa se jouluks lämpiäis?
- Lämpenee
Ilmasto kylläkin lämpenee sekä maailmanlaajuisesti että Suomessa. Maailmanlaajuisesti on ollut jo kolme ennätysLÄMMINTÄ vuotta putkeen ja Suomessakin nämä vuodet olivat hyvin lämpimiä. Vuosi 2015 oli Suomessa ennätyslämmin vuosi.
Muistetaan toki, että koko vuoden lämpötila on eri asia, kuin esim. kesän lämpötila. Sitäpaitsi talvien lämpötilat määräävät yleensä selvästikin enemmän koko vuoden keskilämpötilaa kuin mitä kesän lämpötilat sitä määräävät. Näin on sanonut Ilmatieteen laitoskin. - paskamaa
eiolekelejä kirjoitti:
harvassa ne kelit olleet tänä syksynä ,,,mutta jospa se jouluks lämpiäis?
Eiköhän se taas tuule koko saatanan tulevan talven etelästä niin sitten päästään taas "nauttimaan" jäätävästä pohjoistuulesta koko seuraava kesä...
- ihmettelijä-
etkö ole itse ollut koskaan suomessa, vai oletko ollut vain sisällä
- Sellerisetä
Nykyään ilmasto on kemikaalivanoilla muunneltu sellaiseksi että aamupäivällä voit käyttää parina "kesäpäivänä" suomessa t-paitaa, iltapäivällä sadetakkia ja illalla talvitakkia. Loput päivät vuodesta talvitakkia ja sateenvarjoa. Myrskynkestävää panssaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412605Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3962107Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201862Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1201593Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151521Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211103- 741009
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915