Kittilä Shell

pahasti_pettynyt

Matkalla pohjoiseen olisin tarvinnut matkailuautoon pienen huoltotoimenpiteen, mutta korjaaja häippäsi omille teilleen ja ilmoitti ettei häntä saa häiritä muutamaan tuntiin. Onko tälläinen käytös normaalia siellä?

24

3174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kittilässä

      Ensiksi on sanottava että huoltoaseman piha on todella ahdas ja se on usein aivan tukossa. palvelu on huonoa jos sitä nyt yleensä on lainkaan. Korjauspalvelusta minulla ei ole kokemusta kun huollatan autoni Uotilan Simon autokorjaamolla, mutta olen kyllä kuullut juttua että Shellin korjauspuoli olisi ala-arvoista.

    • jallu_

      Varsin tavallistatouhua on, huoltotyöt olisi hyvä tilata ennalta, näin loma-aikoina
      erityisesti, olikohan alkoholilla osuutta asiaan ?

      • Revanto

        En hänen alkoholin käytöstä tiedä, mutta minäkin olen käyttänyt Simon korjaamoa sen jälkeen kun Shellin huollon jälkeen autostani putosi pyörä Levin kohdalla. Uotila tosiaan tekee luvatut työt hyvin ja halvalla sekä joustavasti.


      • pahasti_pettynyt

        Sinne Uotilan Simon korjaamolle meidätkin sitten vietiin hinausautolla. Ja todella homma hoitui kädenkäänteessä, muutamassa minuutissa ja vieläpä työajan jälkeen. Pääsimme jatkamaan matkaa taas kohti pohjoista.


      • alpertti_

        Sulaa hulluutta oli siis jatkaa matkaa viallisella autolla ja sitten hinausauton
        perässä, itse olisin odotellessani laittanut rahaa pankkiin (= nukkunut ) Shellin-
        pihassa, ja vasta sitten levänneenä jatkanut matkaa , korjatulla autolla !


    • autoilija7755444

      Ehkäpä korjaajalla oli sovittu remontti, joka saattoi jo olla myöhässä. Ei voi odottaa, että kun juuri MINÄ tulen paikalle, vain MINUA palvellaan. Olen odottanut varaosaa autooni yli viikon ajan. Osa piti tilata Japanista kun ei löytynyt edes Euroopasta. Sellaista sattuu. Eivät korjaamot voi pitää jokaista nippeliä ja näppeliä varastossa.

    • suoti

      Uotila aloitti tämän ketjun

    • holley

      Uotilan korjaamolle viesti pari viikkoa sitten- ei vieläkään vastausta.

    • Audi-kuski

      Olin varannut autolleni huollon Shellistä klo 14. Kun tulin paikalle niin asentajaa ei näkynyt missään ja tiskin takana oleva myyjä sanoi että asentajamme on ruokatauolla. Odota hetki. Odotin reilu tunnin ja kysyin uudelleen asiaa niin nyt sanottiin että hän on jo ehtinyt lähteä kotiin. varataanko uusi aika? Arvaatkaapa että varasinko?

      • Sami_Vehviläinen

        Jos olit vähänkin järkevä niin et varannut.


      • ajattelija__

        Varasitpa hyvinkin, sillä " jos ei vuori tule Muhamedin luo, niin Muhamedin täytyy
        mennä vuoren luo" !


    • Mörkt

      Oi sitä uoti

    • reiluapeliä

      Onko uotilla työt loppu kun täytyy tällaista keksiä ?

      Montako autokorjaamoa on kittilässä ?

    • Jassoovainiin

      Täällä joku trolli haukkuu yksi kerrallaan kaikki Kittilän yritykset. Viimeksi oli Hotelli Kittilä, tänään Kittilän Shell ja huomenna varmaan joku muu kittiläläinen firma.

      • Valoja

        Tämä keskustelu on aloitettu vuonna 2017.


      • Katkeraakalkkia

        Ja samalla kirjoitustyylillä aina. Ja samanlaisilla kirjoitusvirheillä. Turisti menossa jonnekin ja kokee huonoa palvelua. On viimeinen kerta ja siirtyy vähintään Ylläkselle. Sen jälkeen jatkaa toisenlaisella kirjoituksella tarinan jatkoksi, mutta toistaa samaa kirjoitustyyliään ja varsinkin kirjoitusvirheet paljastavat samaksi henkilöksi. Kova on katkeruus, jota purkaa tai sitten halu puolustaa ystäviensä yrityksiä haukkumalla muita.


      • näinson
        Katkeraakalkkia kirjoitti:

        Ja samalla kirjoitustyylillä aina. Ja samanlaisilla kirjoitusvirheillä. Turisti menossa jonnekin ja kokee huonoa palvelua. On viimeinen kerta ja siirtyy vähintään Ylläkselle. Sen jälkeen jatkaa toisenlaisella kirjoituksella tarinan jatkoksi, mutta toistaa samaa kirjoitustyyliään ja varsinkin kirjoitusvirheet paljastavat samaksi henkilöksi. Kova on katkeruus, jota purkaa tai sitten halu puolustaa ystäviensä yrityksiä haukkumalla muita.

        Tätä se on nykyään avohoito


    • voivittukuiten
    • watsonn

      Sherlok holms tutkii näitä viestejä.sama holmes tutkii kittilä jupakkaa ja puolustaa omaansa.

    • Helsingistä

      No mutta! Tämähän on kittiläläistä toimintatapaa, jota juuri oikaistaan raastuvanoikeudessa! Tavanomaista kitiläläistä toimintaa!

    • fokkari

      Tänään 12.3.2019 saatiin ystävällistä ja välitöntä apua korjaamon kaverilta. Focuksen moottorivika valo oli syynä.

    • Tötterman

      Voi hyvät hyssykät,tulette etelästä tai lännestä jopa idästä eikös reissuun lähdetä hyvin huolletulla ja hyvin varustautuneella repulla ,mutta aikaa täytyisi olla jopa varmuuden vuoksi .kiire ei ole kunniaksi eikä hoppu hyväksi.

    • Anonyymi

      Minun kokemukseni Kittilän Shellistä on positiivinen. Auto hajosi lauantai-iltana Ylläsjärvelle. Hinausauto vei sen Shellille. Maanantaina kuulin, mikä on vikana, osa tilattu, tulee torstaina, auto kunnossa perjantaina. Kaikki tämä todella tapahtui ja sain kunnostetun auton perjantaina. Viikon ajelin vuokra-autolla. Pointsit Shellille.

    • Anonyymi

      Tilasi ajan huoltoon joskus 28.9.2023. Huoltopäivä oli sovittu 12.10. klo 12. Menin huoltoon, mutta huoltopaikalla oli toinen auto. Kysyin huoltomieheltä, koska huollon saa. Sanoi, että tässä mene kauan. Korjaamon hoitaja ei kommentoinut asiaa. Soitin Shellille ja odotan vastausta.... edelleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe