Missä ravintolassa olette syöneet suussasulavinta jälkkäriä? Ja mitä?
Itse en ole kauheasti käynyt ravintoloissa syömässä joten en oikein osaa sanoa... vinkit tervetulleita!
Paras jälkiruoka?
6
1821
Vastaukset
- Herkkusuu
Paras syömäni jälkiruoka on ollut Kirkkonummen Lapinkylässä sijaitsevassa ranskalaisravintola Arsene Flipossa syömäni creme brulee. Vesi tulee kielelle jo pelkästä ajatuksesta. Ja suosittelen paikkaa muutoinkin, erinomainen palvelu ja hinta-laatusuhde.
- leipuri
Millaista on mainitsemasi creme brulee??
- Mailis
Crème brulée indikoi yleensäkin ravintolan keittiön tasoa. Jos bruléessa ei ole onnistuttu, ei kannata odottaa kovin paljon muustakaan tarjonnasta. Viime aikoina olen syönyt erinomaiset bruléet ainakin Nokassa ja Est 1887:ssa Helsingissä.
- kaiken kokenut...ainakin me...
Fazun sininen (kahvin kanssa, jos mahdollista)...ihan vaikka S-marketista ostettu. Sit kun on tehnyt hyvät ruoat ja nauttinut siitä hyvässä seurassa niin mikään creme brulee, tiramisu, apple strudel ei sitä voita. Ei edes Belgialaiset piraatit ;) Piste. Anteeksi jos mainostin ;) -Minna
- NAM
Pizza Hutin juustokakku vie kielen mennessään. Mmmmm.....
- leipuri
kertoisitko tarkemmin millaista tuo juustokakku on? en ole maistanut...tarjoillaanko sen kanssa lisuketta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864