Missä ravintolassa olette syöneet suussasulavinta jälkkäriä? Ja mitä?
Itse en ole kauheasti käynyt ravintoloissa syömässä joten en oikein osaa sanoa... vinkit tervetulleita!
Paras jälkiruoka?
6
1813
Vastaukset
- Herkkusuu
Paras syömäni jälkiruoka on ollut Kirkkonummen Lapinkylässä sijaitsevassa ranskalaisravintola Arsene Flipossa syömäni creme brulee. Vesi tulee kielelle jo pelkästä ajatuksesta. Ja suosittelen paikkaa muutoinkin, erinomainen palvelu ja hinta-laatusuhde.
- leipuri
Millaista on mainitsemasi creme brulee??
- Mailis
Crème brulée indikoi yleensäkin ravintolan keittiön tasoa. Jos bruléessa ei ole onnistuttu, ei kannata odottaa kovin paljon muustakaan tarjonnasta. Viime aikoina olen syönyt erinomaiset bruléet ainakin Nokassa ja Est 1887:ssa Helsingissä.
- kaiken kokenut...ainakin me...
Fazun sininen (kahvin kanssa, jos mahdollista)...ihan vaikka S-marketista ostettu. Sit kun on tehnyt hyvät ruoat ja nauttinut siitä hyvässä seurassa niin mikään creme brulee, tiramisu, apple strudel ei sitä voita. Ei edes Belgialaiset piraatit ;) Piste. Anteeksi jos mainostin ;) -Minna
- NAM
Pizza Hutin juustokakku vie kielen mennessään. Mmmmm.....
- leipuri
kertoisitko tarkemmin millaista tuo juustokakku on? en ole maistanut...tarjoillaanko sen kanssa lisuketta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219