Naisten huumorintaju kehittymätöntä

Minulle on aina ollut arvoitus miksi naiset tuntuvat pitävän eniten miehistä jotka latelee aika typerän oloisia pikkutuhmuuksia. Nyt luulen että alan päästä jyvälle, kiitos siitä tälle iltiksen jutulle:

http://www.is.fi/viihde/art-2000005301653.html?ref=rss

"Lauran onneksi Facebook-yhteisö piti tarinaa hillittömän hauskana. Tarina keräsi nopeasti lähes 40 000 tykkäystä ja yli 20 000 jakoa.

– Olet hillittömän hauska. Niin brutaalin rehellinen. Harvempi ihminen myöntää pierevänsä noin, eräs kehui tarinaa.

– Kyyneleet valuvat, nauroin niin kovaa. Tapa jolla kirjoitat ja selität tämän jutun on ihan täydellinen, toinen hekotteli."

Tuo siis oli hillittömän hauskaa, veikkaan että kaikki tykkääjät oli naisia ja ne kaikki nauroi vedet silmissä kun yksi kertoo pierujuttujaan. Uskomatonta, vaikka aina on väitetty että miehet on niitä lapsellisia niin oikeasti meillä useimmilla tuollaiset pieruvitsailut jäävät ala-asteelle, kehitymme henkisesti niin että nuo jäävät taakse. Paitsi tietysti idiootit jännämiehet jäävät ala-astetasolle kun henkiset eväät ei riitä enempään ja näyttäisi tosiaan siltä että naiset ovat suunnilleen samantasoisia huuomrintajunsa suhteen, siksi jännämiehen tuhma sutkaus naurattaa ja niitä kun latelee niin on hyvät mahdollisuudet saada pimppendaaliakin.

Onko kukaan palstan miehistä koskaan tavannut oikeasti hauskaa & nokkelaa naista? Nyt kun tosiaan tuo naisten henkinen taso huumorintajun suhteen selvisi niin kun mietin niin en kyllä äkkiä muista naisista sellaista sanataituria joka spontaanisti saisi porukan nauramaan, ne kyllä hirnuu mukana muiden toisten jutuille mutta itse ne ei juuri niitä kehitä. Ja sitten kun joku olevinaan hauska nainen heittää huumoria, se juurikin heittää jotain härskiä ja muu akkalauma hirnuu mukana kuin hyeenat, jutun on oltava yksinkertainen jotta muutkin naiset tajuaa sen.

Oletteko kaikki muutkin aina kuvitelleet että kun naiset istuu seurueessa hiljaa miesten heittäessä läppää että ne on fiksumpia eivätkä siksi osallistu typerään huulitteluun? Minä ainakin olen näin kuvitellut mutta nyt alan ymmärtää että ei ne oikeasti mitään fiksumpia taida olla, ne vaan ei keksi mitään hauskaa itse niin niiden on pakkokin olla hiljaa. Muiden jutuillekin ne usein alkaa nauramaan vasta kun näkevät että muutkin nauraa, oikeasti ne siinä vaiheessa vielä eivät taida edes tajuta koko vitsiä mutta eivät halua erottua niin nauravat mukana silloin kun se on "turvallista".

Tiedättekö miksi naiset aina haluaa löytää huumorintajuista seuraa? Ei, ei siksi että se seura tajuaisi naisen heittämät hyvät läpät, niitä ei juuri ole, vaan siksi että se seura osaisi tuottaa hyvää huumoria ja toimia ikäänkuin seremoniamestarina jatkuvasti niin ettei naisen jatkossakaan itse tarvitsisi mitään tehdä tuonkaan asian suhteen.

No on niitä joitakin hauskoja naisia. Joskus jopa palstan naiset osaa heittää jotain hauskaa, saisivat heittää enemmänkin, katsotaan saako tällä avauksella yhtään hauskaa kommenttia vai meneekö shaming languageksi ja henkilöhyökkäyksiksi.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
        Ylöjärvi
        25
        1645
      2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
        Ikävä
        68
        1387
      3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
        Ikävä
        96
        1171
      4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
        Jämsä
        77
        1114
      5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
        Ikävä
        84
        799
      6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
        Ikävä
        48
        747
      7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
        Kajaani
        29
        746
      8. vapaa

sana :) 🚮
        Ikävä
        64
        667
      9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
        Ikävä
        43
        656
      10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
        Ikävä
        38
        639
      Aihe