Treenivaatteet ja varusteet ulkomailta?

Niiuliini2

Oletteko mistä tilanneet treenivaatteenne- ja varusteenne? Itse olen käyttänyt lähinnä Fitnesstukkua, mutta nyt mieli tekisi kokeilla tilata ulkomailta.

Tietääkö kukaan hyviä ja luotettavia ulkomaalaisia verkkokauppoja, mistä tällainen tumpelokin osaisi tilata itselleen päällepuettavaa? Uskaltaako luottokorttia käyttää ilman pelkoa? Ei ole tullut tilattua, joten suhtaudun toistaiseksi vähän epäluuloisesti :)

Tuota Bonuswayn kautta tilaamista olen kerran kokeillut ja ainakin toistaiseksi näyttää siltä, että sieltä olisi tulossa palautusta ostoksesta. Siihen nähden ihan hyvin, että tilaamani paita maksoi alle 9e ja palautusta tulossa 10e.

Onko kokemuksia tuleeko nuo Bonuswayn hyvitykset oikeasti tilille vai onko tämäkin joku myyntikikka?

PS: Jos joku haluaa ilmasen shoppailukympin niin tuossa linkki:

https://www.bonusway.fi/?r=5423104

5

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm43

Vanhat verryttelyhousut ja lämpimillä ilmoilla vanhat shortsit. Siinä alapään asusteet.
      Yläkerran peittona joku T-paita joka on kierrossa viimeinen. Ensin ulkokäyttö, sitten kotona sisällä ja viimeeksi salilla.
      Jalkineet? Sandaalit ja tempaus- ja rinnallevetopäivinä vanhat lenkkarit.
      Mavet sukkasillani mutta merkkiä en tiedä koska eukko ostaa ne jostakin halvalla.
      Saapasvarsien loputtua edustavat välinediivailuani valmiit vetoremmit. Mallia juokseva silmukka josta en pidä mutta enhän enää paljoa vetelekään, siis kiloissa.
      Muiden ostopaikkaa en tiedä mutta remmit ostin salilta.

• Nitrogenius

Treenaan 100% natuna eli munasillaan ja ilman sukkia. Pitää vaan temmatessa varoa ettei jää munakarvat tangon ja käsien väliin. Joskus mulla on musta kommandopipo pssä suihkutiloissa ja saunassa.

• Tilannutluotettavasti
    • Eiainasuomi.fi

Ulkomailta se Fitnesstukkukin on eli tulee Ruotsista.
      Samat Sportamore ja Cdon, mikä myös toimii hyvin.
      Briteistä toimii kohtuullisesti myös Startfitness ja Sportsshoes.

• Raketti2

Mikä tahansa missä käy PayPal on oman kokemukseni perusteella turvallinen eli maksu menee sitä kautta eikä tarvitse suoraan syötellä korttitietoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      117
      7837
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      678
      4972
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3244
    4. 54
      1387
    5. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1337
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      102
      1329
    7. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      23
      1273
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      166
      1227
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      55
      1003
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      883
    Aihe