Oletteko mistä tilanneet treenivaatteenne- ja varusteenne? Itse olen käyttänyt lähinnä Fitnesstukkua, mutta nyt mieli tekisi kokeilla tilata ulkomailta.
Tietääkö kukaan hyviä ja luotettavia ulkomaalaisia verkkokauppoja, mistä tällainen tumpelokin osaisi tilata itselleen päällepuettavaa? Uskaltaako luottokorttia käyttää ilman pelkoa? Ei ole tullut tilattua, joten suhtaudun toistaiseksi vähän epäluuloisesti :)
Tuota Bonuswayn kautta tilaamista olen kerran kokeillut ja ainakin toistaiseksi näyttää siltä, että sieltä olisi tulossa palautusta ostoksesta. Siihen nähden ihan hyvin, että tilaamani paita maksoi alle 9e ja palautusta tulossa 10e.
Onko kokemuksia tuleeko nuo Bonuswayn hyvitykset oikeasti tilille vai onko tämäkin joku myyntikikka?
PS: Jos joku haluaa ilmasen shoppailukympin niin tuossa linkki:
https://www.bonusway.fi/?r=5423104
Treenivaatteet ja varusteet ulkomailta?
5
288
Vastaukset
- vm43
Vanhat verryttelyhousut ja lämpimillä ilmoilla vanhat shortsit. Siinä alapään asusteet.
Yläkerran peittona joku T-paita joka on kierrossa viimeinen. Ensin ulkokäyttö, sitten kotona sisällä ja viimeeksi salilla.
Jalkineet? Sandaalit ja tempaus- ja rinnallevetopäivinä vanhat lenkkarit.
Mavet sukkasillani mutta merkkiä en tiedä koska eukko ostaa ne jostakin halvalla.
Saapasvarsien loputtua edustavat välinediivailuani valmiit vetoremmit. Mallia juokseva silmukka josta en pidä mutta enhän enää paljoa vetelekään, siis kiloissa.
Muiden ostopaikkaa en tiedä mutta remmit ostin salilta. - Nitrogenius
Treenaan 100% natuna eli munasillaan ja ilman sukkia. Pitää vaan temmatessa varoa ettei jää munakarvat tangon ja käsien väliin. Joskus mulla on musta kommandopipo pssä suihkutiloissa ja saunassa.
- Tilannutluotettavasti
http://fi.sportsdirect.com//
Tämä ainakin on hyvä - Eiainasuomi.fi
Ulkomailta se Fitnesstukkukin on eli tulee Ruotsista.
Samat Sportamore ja Cdon, mikä myös toimii hyvin.
Briteistä toimii kohtuullisesti myös Startfitness ja Sportsshoes. - Raketti2
Mikä tahansa missä käy PayPal on oman kokemukseni perusteella turvallinen eli maksu menee sitä kautta eikä tarvitse suoraan syötellä korttitietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4277279Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693743Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463412Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092904Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään472438- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351629Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801488