Tulin raskaaksi yhden yön jutusta ja nyt alkio

Yhdenillanhupi

Mitä teen? Abortti tehtynä mutta se meni kai jotenkin pieleen ja alkio on vieläkin sisälläni. Kerronko miehelle?

6

700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • robott

kävi samoin kerrotaankin yhdessä miehelle eikös vaan

• Voiminkälaisia

Ei sinne mitään alkiota jää jos oikeasti tehdään abortti. Kasva aikuiseksi ja ala vasta sitten leikkimään aikuista.

• Yhdenillalhupi

no tämä on ihan totta. tässä kuussa on uusi aika, en tiedä kannattako tästä kertoa sille miehelle.

vastatkaa plliiiss

• Ohhoijjaa

älä puhu soopaa!!! Se ei ole mahdollista. Et ole vain halunnut aborttia tehdä ja "pakotat" miehen isäksi vasten tahtoaan!!! Näitä on kuule ollut ennenkin.

• Yhdenillalhupi

En oikeasti halua tehdä noin. Kävin abortissa kauan sitten mutta se meni kai jotenkin pieleen ja siellä se alkion osa on vieläkin. Maanantaina kävin uudelleen gynellä ja sieltä se ultralla katsoi, että joo on se siellä. 1 cm kokoinen noin kynnen pään kokoinen.

sairaalalta tulee kohta kirje uuteen aborttiin.. vissiin menee syyskuulle..

mutta no, se alkio on kuitenki kuollu, ei kasva enää niin turhaan kai miestä tällä vaivaan.

en sitten kerro sille. käydään tämäkin pettymys läpi yksin.

• kaamea.kokemus

Minulle kävi samalla tavalla, tuntui kuin raskausoireet olisivat jatkuneet, soitin lääkärille joka tietysti luuli minun kuvittelevan mutta sain kutsun ultraan. Ultrassa paljastui että alkio todellakin oli siellä ja kaavinta tehtiin uudestaan. Syyksi mokaan sanottiin se, että olin hakeutunut erittäin nopeasti aborttiin niin sikiö oli ollut niin pieni ettei huomattu sen vielä jääneen kohtuun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe