Kun ajatte 1 kilsan Isonkyrön tienpäästä vaasaanpäin niin oikealla puolella isot kaalipellot.
Joka kevät siinä pellolla aivan mustaa lunta, kun saasteet leviää liikenteestä alueelle ja sitä on ollut jo vuosikymmeniä.
Siinä kuitenkin kasvatetaan joka vuosi ihmisille ruokaa ja juuristo imee sekä ilmasta laskeutuu joka kaalinlehdelle runsaasti "tarpeellisia hivenaineita".
Ei se ihme, että pahoja sairauksia vegetalisteilla. Lihassa eläin suodattaa noita "hivenaineita" mutta jonkun verran niitä kuitenkin lihan lisukkeeksi. Vegaani popsii itse kaikki "mustan".
Eikö olis asiallista, että tulis kielto kasvattaa moisessa paikassa ihmiselle herkkuja.
Kaali vegetalistin ihanne Isossakyrössä.
hirvestäjä_
2
206
Vastaukset 2
- Zedä
Niin, paitsi että saasteet kyllä rikastuu ravintoketjussa eikä puhdistu. Eläimiä syömällä saat enemmän saasteita itseesi. Erityisen pahasta on isojen petokalojen syönti, tästä kärsivät myös luonnon suurpedot kuten hylkeet ja kotkat.
Autoista ei tosin nykyään kovin paljoa saasteita synny, eikä musta väri tarkoita että siellä on välttämättä mitään kuraa vaarallisempaa liikkeellä.- heko_heko
Tarkoitatko asfalttitiestä kuraa? Oli mulle uusi oletus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568