Bumble?????

NoForTinder

Onko kellään kokemusta tuosta Bumble sovelluksesta?
Eli tinderin tapainen, mutta jos match tulee niin nainen joutuu aloittamaan keskustelun. Muuten vuorokauden kuluessa match poistuu automaattisesti.

Ei tuolla näytä paljoa käyttäjiä olevan ja muutenkin vaikuttaa tuhoon tuomitulta koska naiset ei pahemmin aloitteita tee...

18

7136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perceestä

      Ei, eikä tän "nainen joutuu aloittamaan keskustelun" -perusteella tule olemaankaan.

    • Miehet_

      Niin ja jos nainen aloittaa niin ei se mies kuitenkaan vastaa....

      • naiset_

        Mies juttelee vaikka puulle jos se aloittaa keskustelun.


    • hghgfhfgfghg

      Kokeilin joskus ehkä vuosi sitten. silloin oli aivan liian vähän käyttäjiä.
      Tinder imee kaikki käyttäjät koska siellä naisten ei tarvii tehdä aloitetta..

    • crux

      Eipä siinä sovellukset auta. Naiset eivät vaan ole enää kiinnostuneet kuin erikoisemmista huippuyksilöistä. Ihan sama pyyhkäistäänkö oikealle vai vasemmalle. Ihan sama kuka aloittaa ja kuka lopettaa. Kyllä sen tuolla tosielämässäkin huomaa että sovellukset eivät enää auta.

      • Anonyymi

        Auttaa tai ei. Eikö silti kannattaisi valita sovelluksista se paras?


    • Bumble_lokakuussa

      Käyttäjiä tosiaan vähemmän, ja (miehenä) huomasin heti sen, ettei matcheja tule lainkaan - ei ole kuukaudessa tullut *yhtään*, mikä netistä lukemani perusteella johtuu siitä, että kun naiset joutuu tekemään aloitteen valitsee he vain ne aivan kuumimmat miehet - Tinderissä taas mennään vähän enemmän riskillä koska miehet kuitenkin joutuu sitten maksamaan sen "aloituspanoksen" kustannuksen...

      Eli evoluutiobiologisesti tosiaan Bumble on lyönyt itsensä sellaiseen "Eliittikumppanit"-lokeroon...

    • Anonyymi

      On vasta pikaista kokemusta. Käytännössä ainoa huonompi puoli Tinderiin ei hieman suurkaupunkia pienemmällä alueella ole yhtä paljon käyttäjiä vielä. Tosin Tinderissäkin tyrkytti lähinnä samoja kierrätyksellä. Ilmeisesti uudistuksen myötä tekee sitä olitpa missä päin Suomea tahansa. Jos et maksa.

      Bumble siis häviää toistaiseksi Suomessa vain käyttäjämäärissä. Bumble ei myöskään tyrkytä mainoksi ja maksa maksa kuten Tinder.

      Uskon, että Bumblessa helpompi saada miehenä Matcheja kun naisen pitää tehdä aloite jutteluun. Uskaltavat kaiketi herkemmin tykätä.

      Maailmalla Bumble on joissain maissa jo hurjan suosittu.

      Bmblessa voi muuten etsiä seuran lisäksi pelkästään kavereita tai business kontakteja.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ap. lle ei nainen joudu aloittamaan keskustelua. Mikä väärinkäsitys tää on.

      Vanha keskustelu mutta näin ei ole.

      • Anonyymi

        Miellyytää enemmän.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ois sullakin, jos kokeilisit.

    • Anonyymi

      Kokeile aloittaja itse niin sit sulla on kokemusta.

      • Luuletko, että aloittaja vielä roikkuu täällä? Onko sinulla kokemusta?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Luuletko, että aloittaja vielä roikkuu täällä? Onko sinulla kokemusta?

        Kenestä?


    • Anonyymi

      Komeille jännämiehille suunnattu oma sovellus tämä bumble, jossa siis naiset aloittavat keskustelun.

      Tinderissäkin naiset aloittavat ilomielin keskusteluja jos mies kuuluu siihen 5% komeimmistoon ja seksiäkin lupaavat heti kättelyssä mikä on minusta aika epätoivoista.

      • Anonyymi

        Deittisovellukset kehittyvät kun kehittäjät huomaavat naisten toimintatavat.

        Ei bumble sovellu tavismiehille, koska naiset harvemmin tykkäävät tavismiehistä, eivätkä naiset varsinkaan aloita keskusteluja jos mies on ihan tavis vaan..


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe