Haluan juosta juoksuni rauhassa :)

Kiima-Mira

Asettua ehtii sitten vanhemmalla iällä, siinä päälle kolmekymppisenä kun ne parhaat nuoruusvuodet ovat vielä edessäpäin ;)

48

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaarlo_Maaninka

Sittenhän sä olet kuin suomalainen kymppitonnin juoksija.

• Miksi ylläpito on poistanut täältä täysin asiallisen viestin, kun kysyin aloittajalta vaan sitä, että tunteeko hän Turusta varissuolta Bicky Royal-miestä tai muita Penetrators MC:n miehiä?

• kiltti-ja-kunnollinen

Varmaan siksi koska olet mielisairas, parahin peris.

• kaikysyäsaa

Sulla on kuulemma häpykarvoituskin sasikaljumallia. Eikö siihen ole mitään lääkitystä?

• kiltti-ja-kunnollinen kirjoitti:

Varmaan siksi koska olet mielisairas, parahin peris.

Ei peris liity muhun tai tähän kirjoitukseen yhtään mitenkään, että pois vaan tollaiset turhat ja perättömät valheet.

• Kiima-Mira

No minä ilmoitin sen kun ne Penetratorsit ja muut ovat satuhahmoja, senkin höppänä :)

• HimmIer
        Kiima-Mira kirjoitti:

No minä ilmoitin sen kun ne Penetratorsit ja muut ovat satuhahmoja, senkin höppänä :)

Äläs nyt noin sano kun toisen koko elämä riippuu noiden hahmojen olemassa olosta ;))

• Kiima-Mira kirjoitti:

Sä et varmaan edes ola mikään oikea kiima-Mira. Eikä ne Penetrators MC:n miehet todellakaan ole mitään satuhahmoja, kun oon ihan itse heidät varissuolla nähnyt.

• leveinhymiö
        DarkFear kirjoitti:

Sä et varmaan edes ola mikään oikea kiima-Mira. Eikä ne Penetrators MC:n miehet todellakaan ole mitään satuhahmoja, kun oon ihan itse heidät varissuolla nähnyt.

Et ole yli pariin vuoteen kertomasi mukaan asunut Turussa, silti "näet" noita tyyppejä milloin missäkin. Pikku bugi taas saagassa :-)

• leveinhymiö kirjoitti:

Et ole yli pariin vuoteen kertomasi mukaan asunut Turussa, silti "näet" noita tyyppejä milloin missäkin. Pikku bugi taas saagassa :-)

En olekaan asunut, mutta en ole kyllä sanonutkaan, että m olisin heitä just tällä viikolla nähnyt.

Miksi mainitset ton sanan "näet" noin lainausmerkeissä?

• Ryhdistäydy
        DarkFear kirjoitti:

En olekaan asunut, mutta en ole kyllä sanonutkaan, että m olisin heitä just tällä viikolla nähnyt.

Miksi mainitset ton sanan "näet" noin lainausmerkeissä?

Niin että vuosien takaisia asioita muistelet :-)

Aika keksiä jotain uutta. Liljalaakson tarinat on palaneet jo toivottomasti pohjaan.

• Ryhdistäydy kirjoitti:

Niin että vuosien takaisia asioita muistelet :-)

Aika keksiä jotain uutta. Liljalaakson tarinat on palaneet jo toivottomasti pohjaan.

No niin muistelen, mutta mikäs siinä?

Piti vaan kertoa se, että oon Penetrators MC:n miehiä nähnyt, kun jotkut täällä epäilevät heidän olemassaoloaan ja luulevat heitä joksikin trollihahmoiksi.

• naurueilopu
        DarkFear kirjoitti:

Piti vaan kertoa se, että oon Penetrators MC:n miehiä nähnyt, kun jotkut täällä epäilevät heidän olemassaoloaan ja luulevat heitä joksikin trollihahmoiksi.

Kuten Totuus2017 on kertonut, tälle palstalle kirjoittavat profiilit kuten liljalaakson timppa ja bicky, ovat hänen eli periksen käsialaa, bickyn ns elämäkertaa myöden 😂

• Täydennys
        naurueilopu kirjoitti:

Kuten Totuus2017 on kertonut, tälle palstalle kirjoittavat profiilit kuten liljalaakson timppa ja bicky, ovat hänen eli periksen käsialaa, bickyn ns elämäkertaa myöden 😂

Hahmoja, joilla on tiettyjä esikuvia elävässä elämässä.

• naurueilopu kirjoitti:

Kyllä siinä kävi Bicky Royal-mies, Liljanlaakson timppa ja muut kävivät itse näitä valheita oikaisemassa ja kertoivat olevansa ihan todellisia henkilöitä.

• Nörtti-Timo
        DarkFear kirjoitti:

Minkä takia sulla on sama IP-osoite kuin periksellä? Ootteko kämppiksiä?:))))))))))))

• Hmmmmmmm
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä siinä kävi Bicky Royal-mies, Liljanlaakson timppa ja muut kävivät itse näitä valheita oikaisemassa ja kertoivat olevansa ihan todellisia henkilöitä.

Ahaa, eli peris valehteli?

• Nörtti-Timo kirjoitti:

Minkä takia sulla on sama IP-osoite kuin periksellä? Ootteko kämppiksiä?:))))))))))))

Mikä ip-osoite? Mistä sä muka sellaisen voit nähdä?

Kyllä Timppa inakin asuu perheineen siellä Liljanlaaksossa ja peris kertoi asuneensa jossain turun maaseudulla, että tuskin ovat Timpan kanssa kämppiksiä.

Mutta jos vaikka toinen on sattunut käymään toisen luona kylässä, joko Timppa Octavialla periksen luona tai Peris Liljanlaaksossa:)))))))))))

• hihhh
        Hmmmmmmm kirjoitti:

Ahaa, eli peris valehteli?

Ei pysty darkkis sanomaan, että peris valehteli.. ;)

• hihhh kirjoitti:

Ei pysty darkkis sanomaan, että peris valehteli.. ;)

Kummasti vaan Timppa, Bicky ja muut kävivät täällä itse asiaa selventämässä ja kertomassa, että kuinka he ovat ihan niitä todellisia henkilöitä, eikä mitään trollihahmoja.

Tietenkään sitä vaihtoehtoa ei voi sulkea pois, että jos joku muu vaikka kirjoitti tänne periksen puolesta. Jos oli vaikka tehnyt jonkun tietomurron periksen koneelle, varastanut salasanat yms.

• BIngoooo
        DarkFear kirjoitti:

Kummasti vaan Timppa, Bicky ja muut kävivät täällä itse asiaa selventämässä ja kertomassa, että kuinka he ovat ihan niitä todellisia henkilöitä, eikä mitään trollihahmoja.

Tietenkään sitä vaihtoehtoa ei voi sulkea pois, että jos joku muu vaikka kirjoitti tänne periksen puolesta. Jos oli vaikka tehnyt jonkun tietomurron periksen koneelle, varastanut salasanat yms.

Niin tai... peris kirjoitti ne itse. Aivan kuten on kertonut tekevänsä.

• BIngoooo kirjoitti:

Niin tai... peris kirjoitti ne itse. Aivan kuten on kertonut tekevänsä.

Miksi sitten bicky, Timppa ja muut kävivät myös kertovansa olevansa ihan todellisia henkilöitä?

Entä ketä sitten olivat ne liivijengiläiset varissuolla, joita itse omin silmin siellä näin?

Entä kuka oli ruudulliseen kauluspaitaan pukeutunut mies Prismassa perheineen, jos ei itse Liljanlaakson Timppa?

Siitäkin on yli kaksi vuotta aikaa, kun Timpan perheen viimeksi näin, niin on varmasti lapset siinä ajassa kovasti kasvaneet. Varmaan Mohammed alkaa olla kohta teini-iässä ja M-P kohta päiväkodissa:))))))))))

Varmaan Bicky jr. mennyt jo Timpasta ohi pituudessa, varsinkin jos on tullut siihen oikeaan isäänsä:))))))))))))))

• wsjfwofnwoenf
        DarkFear kirjoitti:

Miksi sitten bicky, Timppa ja muut kävivät myös kertovansa olevansa ihan todellisia henkilöitä?

Entä ketä sitten olivat ne liivijengiläiset varissuolla, joita itse omin silmin siellä näin?

Entä kuka oli ruudulliseen kauluspaitaan pukeutunut mies Prismassa perheineen, jos ei itse Liljanlaakson Timppa?

Siitäkin on yli kaksi vuotta aikaa, kun Timpan perheen viimeksi näin, niin on varmasti lapset siinä ajassa kovasti kasvaneet. Varmaan Mohammed alkaa olla kohta teini-iässä ja M-P kohta päiväkodissa:))))))))))

Varmaan Bicky jr. mennyt jo Timpasta ohi pituudessa, varsinkin jos on tullut siihen oikeaan isäänsä:))))))))))))))

K: Miksi sitten bicky, Timppa ja muut kävivät myös kertovansa olevansa ihan todellisia henkilöitä?
        V: Peris itse kirjoitti kaikki ne viestit. Vai olitko Skype-yhteydessä jokaisen kanssa ja näit kunkin henkilökohtaisesti? ;) Sentään et tunne ketään henkilökohtaisesti ja aikaa ns. näkemisestä on vuosia:)))))))))))))))))))))))))))))

Nyt olis aika keksiä jotain ihan uutta.

• ätminki

Peris/darkkis on niin sotkeutunut sukkiinsa ettei ylös pääse 8D

• wsjfwofnwoenf kirjoitti:

K: Miksi sitten bicky, Timppa ja muut kävivät myös kertovansa olevansa ihan todellisia henkilöitä?
        V: Peris itse kirjoitti kaikki ne viestit. Vai olitko Skype-yhteydessä jokaisen kanssa ja näit kunkin henkilökohtaisesti? ;) Sentään et tunne ketään henkilökohtaisesti ja aikaa ns. näkemisestä on vuosia:)))))))))))))))))))))))))))))

Nyt olis aika keksiä jotain ihan uutta.

Ensinnäkin periksellä ei ole noiden henkilöiden (Bickyn, Timpan, Penetrators MC:n miesten ym.) tunnuksia tänne palstalle, joten ei hän pääse kirjoittamaan tänne mitään heidän nimissään.

En ole missään skype-yhteydessä ollut noiden tai kenenkään kanssa, mutta kyllä mä nyt asian tiedän, kun oon ihan itse näitä tyyppejä tuolloin Turun aikoinani nähnyt. Näin usein varissuolla mm. Bicky Royal-miehen, paksuniska-Maken, SUOMI-Maken ja muita Penetrators MC:n miehiä.

Lisäksi oon nähnyt myös SUOMI-Maken Lahdessa ja samoin penetraattori-Peten:)))))))))))

Turun aikoina näin myös Timpan perheineen Prismassa ja Eki oli myös kerran ostoksilla Prismassa perheineen.

• kwibfbwdaskj
        DarkFear kirjoitti:

Ensinnäkin periksellä ei ole noiden henkilöiden (Bickyn, Timpan, Penetrators MC:n miesten ym.) tunnuksia tänne palstalle, joten ei hän pääse kirjoittamaan tänne mitään heidän nimissään.

En ole missään skype-yhteydessä ollut noiden tai kenenkään kanssa, mutta kyllä mä nyt asian tiedän, kun oon ihan itse näitä tyyppejä tuolloin Turun aikoinani nähnyt. Näin usein varissuolla mm. Bicky Royal-miehen, paksuniska-Maken, SUOMI-Maken ja muita Penetrators MC:n miehiä.

Lisäksi oon nähnyt myös SUOMI-Maken Lahdessa ja samoin penetraattori-Peten:)))))))))))

Turun aikoina näin myös Timpan perheineen Prismassa ja Eki oli myös kerran ostoksilla Prismassa perheineen.

"Ensinnäkin periksellä ei ole noiden henkilöiden (Bickyn, Timpan, Penetrators MC:n miesten ym.) tunnuksia tänne palstalle, joten ei hän pääse kirjoittamaan tänne mitään heidän nimissään."

Yhä hilpeämmäksi menee :D Näin peris kertoo: "-Bicky Royal mies, muut Penetrators MC:n jäsenet sekä Timpan perhe ovat mun luomia karrikoituja fiktiohahmoja, joilla on tiettyjä esikuvia todellisuudessa. Bickyn elämänkertateos on myös mun käsialaa. " <-- eli hän on ihan itse luonut ne profiilit ja osana prosessia tunnukset :DDDDDDDD

Varmaan olisi jo ilmennyt, jos peristä olisi kohdannut inha tietomurto:))))))))))))))))))))))))

Voi sinua, oikeasti sääliksi käy.

• kwibfbwdaskj kirjoitti:

"Ensinnäkin periksellä ei ole noiden henkilöiden (Bickyn, Timpan, Penetrators MC:n miesten ym.) tunnuksia tänne palstalle, joten ei hän pääse kirjoittamaan tänne mitään heidän nimissään."

Yhä hilpeämmäksi menee :D Näin peris kertoo: "-Bicky Royal mies, muut Penetrators MC:n jäsenet sekä Timpan perhe ovat mun luomia karrikoituja fiktiohahmoja, joilla on tiettyjä esikuvia todellisuudessa. Bickyn elämänkertateos on myös mun käsialaa. " <-- eli hän on ihan itse luonut ne profiilit ja osana prosessia tunnukset :DDDDDDDD

Varmaan olisi jo ilmennyt, jos peristä olisi kohdannut inha tietomurto:))))))))))))))))))))))))

Voi sinua, oikeasti sääliksi käy.

Kyllä mä nyt sen itse tiedän parhaiten, että ketä mä oon nähnyt ja että ketkä ovat todellisia henkilöitä.

Olenhan mä itse nähnyt varissuolla näitä moottoripyöräjengiläisten näköisiä miehiä, joilla oli penislogolla varustetut mustat nahkaliivit:))))))))))))))))))

Ketä ne voisi muitakaan olla, ellei Penetrators MC:n miehiä. Ja onhan peris täällä myös itse kertonut nähnensä Bicky Royal-miehen impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihastreenejä:)))))))))))))))))))))

Että hyvinkin mahdollista sitä voi olla tollaine mahdollinen tietomurto periksen koneelle, jos vaikka Peris ei ole itsekään tota asiaa huomannut. Sitä kun on nykyään niin paljon kaikenlaisia haittaohjelmia, viruksia, roskaposteja yms.

• wefnoiasd
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä mä nyt sen itse tiedän parhaiten, että ketä mä oon nähnyt ja että ketkä ovat todellisia henkilöitä.

Olenhan mä itse nähnyt varissuolla näitä moottoripyöräjengiläisten näköisiä miehiä, joilla oli penislogolla varustetut mustat nahkaliivit:))))))))))))))))))

Ketä ne voisi muitakaan olla, ellei Penetrators MC:n miehiä. Ja onhan peris täällä myös itse kertonut nähnensä Bicky Royal-miehen impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihastreenejä:)))))))))))))))))))))

Että hyvinkin mahdollista sitä voi olla tollaine mahdollinen tietomurto periksen koneelle, jos vaikka Peris ei ole itsekään tota asiaa huomannut. Sitä kun on nykyään niin paljon kaikenlaisia haittaohjelmia, viruksia, roskaposteja yms.

K: Ketä ne voisi muitakaan olla, ellei Penetrators MC:n miehiä
        V: Kuten peris on kertonut, jutut tällä palstalla ovat hänen koneeltaan. Hahmoilla, joilla on tiettyjä esikuvia elävässä elämässä. Penislihastreenit on yksi monista hassun hauskoista oivalluksista, joihin peris on ihastunut. Ja joita liljalaaksolaisia ollenkaan tuntematta, koskaan tapaamatta nimimerkki DarkFear mielellään toistelee:))))))))) Timpan Octavia on toinen, penislogoliivit kolmas jne. Penis ei muuten ole lihasta ollenkaan eikä sitä voi treenata. Penis on paisuvaiskudosta :)

Ei niistä hahmoista tällä palstalla millään tule oikeita :) Peris mikä peris kertomansa mukaisesti ne on kirjoittanut. Katso peiliin niin näet hänet silmästä silmään ;) Ja käy lääkärissä jo ennen syyskuuta.

• wefnoiasd kirjoitti:

V: Kuten peris on kertonut, jutut tällä palstalla ovat hänen koneeltaan. Hahmoilla, joilla on tiettyjä esikuvia elävässä elämässä. Penislihastreenit on yksi monista hassun hauskoista oivalluksista, joihin peris on ihastunut. Ja joita liljalaaksolaisia ollenkaan tuntematta, koskaan tapaamatta nimimerkki DarkFear mielellään toistelee:))))))))) Timpan Octavia on toinen, penislogoliivit kolmas jne. Penis ei muuten ole lihasta ollenkaan eikä sitä voi treenata. Penis on paisuvaiskudosta :)

Ei niistä hahmoista tällä palstalla millään tule oikeita :) Peris mikä peris kertomansa mukaisesti ne on kirjoittanut. Katso peiliin niin näet hänet silmästä silmään ;) Ja käy lääkärissä jo ennen syyskuuta.

On se vaan ihmeellistä, kun oon itse näitä Penetrators MC:n miehiä nähnyt noissa penislogolla varustetuissa nahkaliiveissä:))))))))))))

Kyllä vaan Bicky ja paksuniska-make ovat kertoneet niitä penislihaksia trenaavansa.

Mä en ole kyllä mihinkään lääkäriin menossa, kun siihen ei ole mulla mitään tarvettakaan. Että mitäs sitä turhan takia mihinkään lääkäreille menemään.

• wefnoiasd kirjoitti:

Niin unohdin sanoa sen, että edelleenkin epäilen jonkinlaista tietomurtoa tonne periksen koneelle.

• shfhwsnfs
        DarkFear kirjoitti:

Niin unohdin sanoa sen, että edelleenkin epäilen jonkinlaista tietomurtoa tonne periksen koneelle.

Kas kun peris ei itse sano mitään, vaikka oli illalla tällä palstalla ;)

Kumma miten monta kertaa pitää tehdä ero sen kanssa mitä joku jossain näkee ja mitä tekstejä tälle palstalle ilmaantuu. Belgialaisesta hampurilaismainoksesta on video Youtubessa = todiste siitä, että bicky royal-mainoshahmo kirjoittaa tälle palstalle ;)) Mitähän kieli-ihme Belgian Jakelle kuuluu?:)))))))))))))))))

Penislihasten treenaaminen on näitä periksen oivalluksia, joihin hän on itse erityisen ihastunut. Sen voi toistaa 100000 kertaa eikä peniksessä edelleenkään ole lihasta, jota reenata :)

Nyt olisi hyvä hetki olla vähän aikaa mies ja ilmoittaa uuden tarinakokonaisuuden kehittämisen alkavan. Vaikka tiukkaa tekeekin J :)

• shfhwsnfs kirjoitti:

Kas kun peris ei itse sano mitään, vaikka oli illalla tällä palstalla ;)

Kumma miten monta kertaa pitää tehdä ero sen kanssa mitä joku jossain näkee ja mitä tekstejä tälle palstalle ilmaantuu. Belgialaisesta hampurilaismainoksesta on video Youtubessa = todiste siitä, että bicky royal-mainoshahmo kirjoittaa tälle palstalle ;)) Mitähän kieli-ihme Belgian Jakelle kuuluu?:)))))))))))))))))

Penislihasten treenaaminen on näitä periksen oivalluksia, joihin hän on itse erityisen ihastunut. Sen voi toistaa 100000 kertaa eikä peniksessä edelleenkään ole lihasta, jota reenata :)

Nyt olisi hyvä hetki olla vähän aikaa mies ja ilmoittaa uuden tarinakokonaisuuden kehittämisen alkavan. Vaikka tiukkaa tekeekin J :)

No peris oli ehtinyt jo kirjautua ulos palstalta siihen mennessä, kun mainitsin tosta mahdolisesta tietomurrosta hänen koneelle.

Bickyhän kertoi itse siitä videosta, kuinka joku kamera oli jäänyt siinä päälle, kun hän potkaisi oma poikaansa otettua yliannoksen lyricoita:))))))))))

Sitten tota videota käytettiin hampurilaismainoksessa.

Ehkä se Bickyn penis vaan on vahvempi, että sitä pystyy treenaamaan. Onhan Bicky kuitenkin sentään tatuoitukaluinen penetraattori:)))))))))))))))))))

• wsnfmfsk
        DarkFear kirjoitti:

No peris oli ehtinyt jo kirjautua ulos palstalta siihen mennessä, kun mainitsin tosta mahdolisesta tietomurrosta hänen koneelle.

Bickyhän kertoi itse siitä videosta, kuinka joku kamera oli jäänyt siinä päälle, kun hän potkaisi oma poikaansa otettua yliannoksen lyricoita:))))))))))

Sitten tota videota käytettiin hampurilaismainoksessa.

Ehkä se Bickyn penis vaan on vahvempi, että sitä pystyy treenaamaan. Onhan Bicky kuitenkin sentään tatuoitukaluinen penetraattori:)))))))))))))))))))

"Bickyhän kertoi itse siitä videosta, kuinka joku kamera oli jäänyt siinä päälle, kun hän potkaisi oma poikaansa otettua yliannoksen lyricoita:))))))))))

Sitten tota videota käytettiin hampurilaismainoksessa."

No onpa hassun hauska selitys :D Oikein periksen parhaita ;)) Oikeasti siinä videossa on tietenkin käytetty trikkikuvausta, sillä Belgiassa ei saa potkia lapsia seinälle eikä mikään kaupallinen yritys sellaista voisi näyttää, koska linnaa tulisi että heilahtaa. Videolla esiintyy belgialainen näyttelijä, jolla ei ole mitään tekemistä Suomen kanssa. Yksi trollihahmoista, se bicky the kid, on aivan väärän ikäinen ollakseen videolla oleva lapsi. [email protected]:stä tarkistettua tietoa, siis hampurilaisfirman asiakaspalvelusta. Sinulla on vähän trump-tyyliin vaihtoehtoisia faktoja nämä liljalaakson tarinat täynnä:)))

Case closed darkperis. keksi muuta tekemistä tai mieluummin mene nukkumaan.

• Täällähän on ollut villi meno illalla/yöllä.

Nyt kun ajattelen tarkemmin, niin toissa viikonloppuna kävin kyllä jossain aikuisviihdesivustolla, mistä pomppasi useita ponnahdusikkunoita niin ehkä siinä yhteydessä on tosiaan tapahtunut joku tietomurto. Mene ja tiedä. Myös sähköpostin kanssa mulla oli ongelmia viime alkuviikosta, mut en silloin osannut ajatellakaan että joku on mahdollisesti kaapannut salasanoja. Täytyykin heti vaihtaa kaikki salasanat.

Ja taisi muuten olla Xanor-kännit syynä siihen miksi Bicky hermostui vauvaikäiselle pojalleen ja avautui sekavasti omalla äidinkielellään kohti web-kameraa. Muutamasta ylimääräisestä Lyricasta tulee vain hilpeä ja leppoisa olo ja tasapaino saattaa vähän heittää :))))))

• Jake_Belgiasta
        Totuus2017Official kirjoitti:

Täällähän on ollut villi meno illalla/yöllä.

Nyt kun ajattelen tarkemmin, niin toissa viikonloppuna kävin kyllä jossain aikuisviihdesivustolla, mistä pomppasi useita ponnahdusikkunoita niin ehkä siinä yhteydessä on tosiaan tapahtunut joku tietomurto. Mene ja tiedä. Myös sähköpostin kanssa mulla oli ongelmia viime alkuviikosta, mut en silloin osannut ajatellakaan että joku on mahdollisesti kaapannut salasanoja. Täytyykin heti vaihtaa kaikki salasanat.

Ja taisi muuten olla Xanor-kännit syynä siihen miksi Bicky hermostui vauvaikäiselle pojalleen ja avautui sekavasti omalla äidinkielellään kohti web-kameraa. Muutamasta ylimääräisestä Lyricasta tulee vain hilpeä ja leppoisa olo ja tasapaino saattaa vähän heittää :))))))

Ai tietomurto, jonka seurauksena joku identiteettikaappari avautui palstalle ja kertoi kaikki ne asiat mitkä tossa nyt välttelemässäsi 24.7. postauksessa on? Mm että bickyt ja kumppanit on sun aivopieruja? 😆😄🤣

• matiIda
        Jake_Belgiasta kirjoitti:

Ai tietomurto, jonka seurauksena joku identiteettikaappari avautui palstalle ja kertoi kaikki ne asiat mitkä tossa nyt välttelemässäsi 24.7. postauksessa on? Mm että bickyt ja kumppanit on sun aivopieruja? 😆😄🤣

Ehkä peris ajatteli, että on liian vaivalloista kehittää uutta trolliarmeijaa ja tuli katumapäälle?

• Hoitajasi_Minna
        DarkFear kirjoitti:

Mitäs se meidän mielenterveyskuntoutuja täällä taas mölisee?
        Nyt kuule raahaat sassiin sen sasin sieltä takaisin osastolle, karkumatka on kestänyt jo riittävän pitkään!!

• KelpoTarinaniskijä

Totuus2017Official

24.7.2017 5:50
      Heräsin tänään viideltä tekemään työjuttuja ja päätin kurkata palstalle, niin mitä näinkään. Jotain ikivanhoja Bicky tai Timppa -ketjuja, joita DarkFear oli kaivanut esiin ja laittanut erilaisia kysymyksiä kyseiseille hahmoille. Sitten on oma porukkansa, jotka kyseenalaistaa mun mielenterveyden ja todellisuudentajun, joten sitten pitäisi olla vastaamassa vielä niillekin. Tälläkin hetkellä mun pitäis tehdä konttorihommia ja tänkin aloituksen kirjoittaminen on siitä pois, mutta olkoon.

Eli:
      -Tällä Totuus2017 nimimerkillä kirjoitetut jutut kertoo mun elämästä ja pitää aina paikkansa.
      -Pitkän linjan palstalaiset muistaa mut myös nimellä Peris tai Periaatteen mies.
      -Bicky Royal mies, muut Penetrators MC:n jäsenet sekä Timpan perhe ovat mun luomia karrikoituja fiktiohahmoja, joilla on tiettyjä esikuvia todellisuudessa. Bickyn elämänkertateos on myös mun käsialaa.

• eitaidatulla

tuleekohan tähän periksen kommenttia?:))))))))))))))))))))))))))))))))

• rekattupuskassa
        eitaidatulla kirjoitti:

tuleekohan tähän periksen kommenttia?:))))))))))))))))))))))))))))))))

Onpa metkaa ettei tule.. ;P

• RekattuPuskassa
        rekattupuskassa kirjoitti:

Onpa metkaa ettei tule.. ;P

Ei tullut Ei...;P

• cuckolmaker

Vaan ketäpä ne kolmekymppisen ämmän marinat kiinnostaa. Tyttäresi on paljon seksikkäämpi. Ja muista kertoa miehellesi värikkäästä seksuaalihistoriastasi.

• Totuuss

Juokse vaan lujaa, ei sun perään kukaan juokse.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3631
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2393
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      831
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      810
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      795
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      779
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      686
    Aihe