Mitä viedä "tuliaisena"?

Pojankloppi

Hei,

Törmäsin pari kuukautta takaperin todella mukavaan tyttöön netissä ja olemme nyt miettineet tapaamista. Olemme molemmat todenneet että oltaisiin jo tavattu jos vain samalla paikkakunnalla asuisimme.

Noh, nyt olisin menossa sitten häntä tapaamaan, mitä veisin hänelle lahjaksi? Olen opiskelija eikä nyt mihinkään kovin erikoiseen olisi varaa.

Ylipäänsä onko kukka "järkevä" lahja, koska tytön tarvitsisi moista varoa kaupungilla liikkuessa jos ei suoralta käytäisi hänen asunnollaan jättämässä tavaroitani sinne. Mikä kukka olisi hyvä vaihtoehto. Ruusuhan kait kuvastaa tulista rakkautta tms? Mikä olisi näin alkuvaiheeseen sopivan rauhallinen, mutta merkitsevä kukka, jonka saisi jopa järkevästi perille (jos junalla tosiaan menen ja hän on laiturilla vastassa)?

Olisiko järkevämpi vaihtoehto ehkäpä jokin pieni suklaa tms. jonka ojentaisi sitten vasta toisen asunnolla? Itse mietin viinipulloa, jota voisimme sitten ehkä yhdessä tyhjentää illemmalla (hän ei ole absolutisti, joten tuota metsäänmenovaaraa ei ole). Niin, itse olen 23- ja tyttö 21-vuotias.

Ideoista/kommenteista kiitollinen!

17

6214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klaude

... olis vaikka toi klamydia.

• jr1980

Se polttava tuntemus. Minä kun olen luullut sitä rakkaudeksi :-)

• n23-

mä muistan eräät treffit muutaman vuoden takaa. Kundi oli ostanu ruusun mulle ja valitteli sitten treffeillä että siihen meni hänen viimeiset rahat... tuli vaan sellanen olo..että no anteeks vaan.. eli älä ainaskaan ala valittaa että "siihen meni viimeiset pennit"...ei kauheen hyvä juttu.
      mutta mutta..luulen että kukkanen on hyvä ajatus.. jos kesä olisi niin auringonkukka olisi ihana..

• Tytsi22

Kukka on ehkä hieman ongelmallinen, nimenomaan sen mukanakantamisen takia. Siis jos ette mene heti hänen asunnollensa niin kukkaa on vaikea luontevasti pitää mukana kahviloissa yms. Itse ainakin kokisin, että olisi mukavampaa ensin vain tavata, ilman mitään "lahjuksia". Ja sitten vasta vähän myöhemmin, vaikka kun olette asunnolle kunnolla ehtineet niin antaisit jotain pientä kivaa.

Mitä se pieni kiva sitten on? Joku pieni suklaasydänpaketti? Tai sydänmarmeladeja kauniissa pakkauksessa? Jotain tuollaista. Vaikea sanoa kun ei henkilöitä tunne.

Mut onnea matkaan joka tapauksessa!

• Morgenstern

Eikai nyt sentään sydämiä ekoilla treffeillä? Johan siinä kovempihermoinenkin tyttö säikähtää. Tai näin ainakin kuvittelisin.

• on hyvä!

Mun mielestä se viinipullo olis kiva lahja. Kukkaa voi tosiaan olla hankala kuljettaa ja joistain sulkaasydämistä saattaa tämä tyttö vaikka ahdistua, kun ette kuitenkaan vielä tunne kunnolla.
      Olen joskus nähnyt Alkossa vaaleanpunaista kuohuviiniä, se voisi olla kiva, vähän erikoisempi viinivalinta.

Onnea matkaan! :)

• kukka

jonka saa vaikka tukkaan kiinni? Eiköhän ne siel kaupas osaa väsää...

• vie mitään

selvitä sen naisen osoite ja lähetä jälkeenpäin ne kukat sille.
      tyttö luulee ja pettyy kun et tuonut mitään mut ilahtuu entistä enemmän ku kiität illasta kortin ja kukkien kera.

• paras

idea :-) Itse olisin otettu.

• arii
        paras kirjoitti:

idea :-) Itse olisin otettu.

aina se on toiminu ja textarii on tullut mut silti oo sinkku

• Rampe N.

leivänpaahtimen.Tyttö tykkäs.

• Sama edessä

tuo sinun viinipulloidea! Ei ekalla tapaamisella kannata mitään sydämmiä sun muita, voihan olla ettet itsekään yhtään pidäkään hänestä luonnossa.
      Viinipullo myös auttaa vähän rikkomaan jäätä, kuitenkin ilman mitään yletöntä ryyppäämistä.
      Ja teette ruokaakin sitten yhdessä, niin siitä se lähtee suttaantumaan ihan itsestään.
      Ole oma itsesi, se on tärkeintä eikä se mitä tuot mukanasi!

• Charlie7000

Älä ensimmäisillä treffeillä vie mitään, siinä on riski että tulee vastapuolelle vaivautunut olo. Mutta viini on hyvä idea. Suosittelen hyvää valkoviiniä, kun se herättää naisissa kaikenlaisia tunteita (jääköön sanomatta mitä). Jeps, onnea!

• Tosi köyhää...

Kyllä nyt jotain pitää viedä, olis tosi pihiä mennä toisen luo viemättä mitään. Ei siitä nyt kellekään vaivaantunut olo tule jos viiniä, suklaata tai kukkia tuo, vaikkei sitten edes ns. tähtikartat kohtaiskaan..

• Oletko menossa täysihoitoon tyhjin käsin? Täti-ihminen tässä hämmästelee.

Jos olet menossa viikonlopuksi, mikset kysyisi tytöltä, mitä voisit tuoda mukanasi? Viinipullo ja jotain pientä kivaa naposteltaa, voisi olla oma ehdotukseni.

Kukkasen voisit mielestäni ostaa sitten seuraavana päivänä tai lähtiessäsi.

toivotan sinulle joka tapauksessa hauskaa matkaa ja mukavia hetkiä;))

• Alkuperäinen kyselijä

Niin, Tarkoituksena ei siis ollut missään mielessä tyhjin käsin ilmaantua tytön luokse. Sitä täälä vain mietin että millä ne kädet täyttäisi :)

Viinipullonhan minä vein ja kiitollisena sen ottikin vastaan "eihän sinun mitään olisi tarvinnut tuoda".

Hyvinhän tuo tapaaminen meni ja eiköhän jatkoa ole luvassa, vaikkei nyt satujen ensitapaaminen ollutkaan, olihan hän erilainen kuin olin ymmärtänyt mutta silti ihastuttava.

• Hmm =)
        Alkuperäinen kyselijä kirjoitti:

Niin, Tarkoituksena ei siis ollut missään mielessä tyhjin käsin ilmaantua tytön luokse. Sitä täälä vain mietin että millä ne kädet täyttäisi :)

Viinipullonhan minä vein ja kiitollisena sen ottikin vastaan "eihän sinun mitään olisi tarvinnut tuoda".

Hyvinhän tuo tapaaminen meni ja eiköhän jatkoa ole luvassa, vaikkei nyt satujen ensitapaaminen ollutkaan, olihan hän erilainen kuin olin ymmärtänyt mutta silti ihastuttava.

...lueskelin tuota viestiketjua aikeena vastata, mutta nyt olikin jo vähän myöhäistä. :o)

Joten nyt toivotankin sitten tsemmpiä jatkoon! Kiva jos sulle jäi hyvä fiilis. Harvemmin kai nettituttu on ensitapaamisella just semmoinen miksi hänet kuvittelee?! Omalla kohdallani sanon "onneksi" koska löysin tosirakkauteni yhden treffipalstan kautta; hän oli kiva chatti-kaveri mutta en olisi odottanut että tunteet kasvavat näin syviksi.

Voi olla hyväkin että ensitapaaminen ei vielä avaa kaikkia ovia paratiisiin ja satumaailmaan, sieltä on aina pitempi matka pudota kovaan arkeen. Silloin on vaarana, että suhde kerta kaikkiaan palaa loppuun ennen kuin päässyt alkamaankaan. Paljon parempi kun antaa aikaa itselleen ja toiselle. No, vaikea sanoa mitään mutta näin se meillä meni. Toivoa tietysti oli alusta saakka, mutta vasta kolmannella kerralla kun tapasimme, tuli semmoinen tunne että HEI, sehän olet SINÄ, SINUA olen koko elämäni odottanut.

No niin. Kivaa kevättä toivottelen sulle ja teille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      129
      14300
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      28
      5924
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5485
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      299
      4331
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      39
      4087
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      100
      3654
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      2
      3561
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3538
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      59
      2622
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      93
      1418
    Aihe