Mikä vittua kaikkia miehiä vaivaa?

kaikysyäsaa

Miksei kelpaa yli 25 v naiset? Oletteko muka niin saatanan hyvännäköisiä ettei kelpaa kurppaantuneet naiset?

14

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä kelpaa, mielummin sais ollakin oikeestaan yli 35 vuotiaskin. Mutta jokaiselle jotakin.

• Tää on tätä ikärasistia

• Kyllä suurin osa mun ihastusten kohteista on ollut yli 30 vuotiaita. Muutama jopa yli 40 vuotiaita.

• kaivastatasaa

Kyllä heille kelpaa. Eivätä vain saa. Nuoret naiset haluavat komeita alfauroksia ja yli 30-vuotiaat naiset arvostavat henkisiä ominaisuuksia ja kykyä olla luotettava kumppani. Palstan miehet kun eivät omista kumpaakaan ikähaarukkaa miellyttäviä ominaisuuksia, niin katkeroituneina täällä haukkuvat milloin ketäkin :D

• lutkuus.on.ja.pysyy

Ei kelpaa lutkat eikä entiset lutkat seurustelukumppaniksi.

• Unelmamies35

Olen pannut 45 v naista joten kyllä saatanan kelpaa.

• Mikä ihmeen maaginen ikä tuo 25 on?

• kurppa26vuotta

Palstan ätmit sanoo että yli 25 v nainen on kurppa ja ruma eikä niille kelpaa sitten yli 25 v nainen. Yli kolmekymppiset kokemattomat palsta ätmit haaveilee alle 20 v neitsyt naisista eikä ne koskis muihin naisiin. 30 v nainen on ihan jätettä jo.

• kurppa26vuotta kirjoitti:

Palstan ätmit sanoo että yli 25 v nainen on kurppa ja ruma eikä niille kelpaa sitten yli 25 v nainen. Yli kolmekymppiset kokemattomat palsta ätmit haaveilee alle 20 v neitsyt naisista eikä ne koskis muihin naisiin. 30 v nainen on ihan jätettä jo.

Niinhän ne osa sanoo. Itse en ole tajunnut tuota 25 vuoden rajapyykkiä. Tunnen useita upeita yli 25-vuotiaita naisia. Olen kokematon 30-vuotias hc-ätämi, mutta etsin itse naisia ikäryhmästä 25-35. Kyllähän tuota nuoremmat on monet kauniita katsella, mutta tuskin oltaisiin henkisesti samalla tasolla. Ja se on kuitenkin parisuhteessa kaikista tärkeintä.

• Taas joku asiantuntija tietää "kaikista miehistä".
      Useimmat suomalaiset parisuhteessa olevat miehet ovat parisuhteessa yli 25-vuotiaan kanssa.

• viiskytä

Ei jaksa niin vanhoja panna kun nuorempiakin on tarjolla.

• LapsetEiOsaa

Eli mitä nuorempi nainen, niin sitä parempi panemaan? Kokemuksen perusteella ei taida mennä ihan niin, mutta ainahan voi luulla jos ei tiedä. Joskus sitten maailma aukeaa.

• mies31veee

Kyllä mulle kelpaa yli 25 vuotiaat mutta ensi viikolla on menossa treffeille 24 vuotiaan kanssa.
      Entinen naisystäväni oli kuitenkin 29

• eino452323

KELPAA VAIKKA YLI 50vuotiaat,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      37
      11675
    2. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      32
      4609
    3. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      249
      2802
    4. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      138
      2539
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      99
      1547
    6. Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?

Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo
      Tv-sarjat
      8
      1005
    7. Et olisi niin epävarma,

olisit varmempi, ihastuisin suhun enemmän...
      Ikävä
      82
      810
    8. 40 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke

Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.
      Maailman menoa
      201
      771
    9. Puualan yrittäjä

Kuka mahtaa olla? Eikö tuhkaa saa levittää metsään?
      Kauhava
      10
      698
    10. En luota sinuun

en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv
      Ikävä
      59
      693
    Aihe